Big Bang Theory: Ινδός ζητά από το Netflix να κατεβάσει επεισόδιο, λόγω σχολίου για ηθοποιό

Big Bang Theory: Ινδός ζητά από το Netflix να κατεβάσει επεισόδιο, λόγω σχολίου για ηθοποιό Facebook Twitter
0

Ινδός πολιτικός αναλυτής ζήτησε από το Netflix να αφαιρέσει από την πλατφόρμα ένα επεισόδιο του The Big Bang Theory, λόγω «υποτιμητικού» σχολίου για την Μαντούρι Ντίξιτ.

Το αίτημα του Μίταν Βιζάι Κουμάρ προς το Netflix αφορά το πρώτο επεισόδιο για τη δεύτερη σεζόν της σειράς The Big Bang Theory, στο οποίο γίνεται αναφορά στην σταρ του Μπόλιγουντ. 

Στη σκηνή που προκάλεσε την αντίδρασή του, ο «Ραζ Κουθραπάλι» και ο «Σέλντον Κούπερ»- οι χαρακτήρες που υποδύονταν ο Κούναλ Ναγιάρ και ο Τζιμ Πάρσονς αντίστοιχα- συζητούν ενώ βλέπουν ταινία. 

Ο «Σέλντον» κάνει μια σύγκριση ανάμεσα στις Ινδές ηθοποιούς Αϊσουάρια Ράι και Μαντούρι Ντίξιτ, προκαλώντας την αντίδραση του ο «Ραζ». «Η Αϊσουάρια είναι μια θεά, σε σύγκριση με εκείνη, η Μαντούρι Ντίξιτ είναι μια λεπρή ιερόδουλη», του απαντά. 

Ο Κούμαρ ανέφερε σε ανάρτηση στο Twitter ότι είδε πρόσφατα το συγκεκριμένο επεισόδιο και χαρακτήρισε το σχόλιο για την Ντίξιτ «προσβλητικό και υποτιμητικό». «Ως θαυμαστής της από την παιδική ηλικία μου, ενοχλήθηκα βαθιά με τον διάλογο», έγραψε. «Το θεώρησα ιδιαίτερα υποτιμητικό και προσβλητικό για την κουλτούρα και τις γυναίκες της Ινδίας», συμπλήρωσε. 

Για αυτό τον λόγο, ανέφερε, ζήτησε από τον δικηγόρο του να στείλει έγγραφο στο Netflix, με το αίτημα να αφαιρεθεί το συγκεκριμένο επεισόδιο από την πλατφόρμα. «Είναι σημαντικό να είναι υπόλογες οι εταιρείες για το περιεχόμενο που διανέμουν και ελπίζω το Netflix να πάρει σοβαρά αυτό το θέμα», συμπλήρωσε. 

Αν δεν αφαιρεθεί το επεισόδιο, θα ακολουθήσουν νομικές ενέργειες εναντίον της πλατφόρμας, «για την προώθηση του σεξισμού και των διακρίσεων σε βάρος των γυναικών», συμπλήρωσε. 

Το τελευταίο επεισόδιο του The Big Bang Theory προβλήθηκε τον Μάιο του 2019. Αρκετοί σχολίασαν στα social media ότι καθυστέρησε να αντιδράσει ο Κούμαρ. 

Σε νεότερη ανάρτησή του, ο πολιτικός αναλυτής επεσήμανε ότι πρόθεσή του είναι να ταχθεί ενάντια στη χρήση προσβλητικής γλώσσας εναντίον οποιουδήποτε, ανεξαρτήτως επαγγέλματος. «Μου έκανε έκπληξη ότι κανένας δεν είχε μιλήσει όλα αυτά τα χρόνια», σχολίασε. 

Η χρήση υποτιμητικής γλώσσας εναντίον της Μαντούρι Ντίξιτ μπορεί να «διαιωνίσει τα επιζήμια φυλετικά στερεότυπα και επιδεινώνει την αντικειμενοποίηση των γυναικών», τόνισε. «Το γιατί αυτή η κοινωνία παρέμεινε σιωπηλή όλα αυτά τα χρόνια είναι το μεγαλύτερο ερώτημα», πρόσθεσε ο πολιτικός αναλυτής.

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM