Βασιλιάς Κάρολος: Επέλεξε τα αγαπημένα του ελληνικά χρώματα στη χριστουγεννιάτικη κάρτα του 2024

Βασιλιάς Κάρολος: Επέλεξε τα αγαπημένα του ελληνικά χρώματα στη χριστουγεννιάτικη κάρτα του 2024 Facebook Twitter
Φωτ. / The Royal Family
0

Το παλάτι του Μπάκιγχαμ έδωσε στη δημοσιότητα την επίσημη χριστουγεννιάτικη κάρτα του βασιλιά Καρόλου και της βασίλισσας Καμίλα για το 2024.

Η φωτογραφία που κοσμεί την κάρτα με τις βασιλικές ευχές για τα Χριστούγεννα και το νέο έτος είναι από μια χαλαρή βόλτα των δύο γαλαζοαίματων στους κήπους των βρετανικών ανακτόρων. Η φωτογραφία τραβήχτηκε τον περασμένο Απρίλιο στους ανθισμένους κήπους του Μπάκιγχαμ από την διάσημη στη Βρετανία φωτογράφο πορτρέτων Μίλι Πίλκινγκτον, η οποία επί χρόνια φωτογραφίζει τα μέλη της βασιλικής οικογένειας.

Όπως και η χριστουγεννιάτικη κάρτα του περασμένου έτους έτσι και η φετινή γράφει στο εσωτερικό της «Σας ευχόμαστε πολύ ευτυχισμένα Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος». Στη φωτογραφία ο 76χρονος βασιλιάς Κάρολος εμφανίζεται με γκρι κοστούμι, λευκό πουκάμισο και γραβάτα στα αγαπημένα του ελληνικά χρώματα, το μπλε και το λευκό. Η 77χρονη βασίλισσα Καμίλα φοράει ένα απλό μπλε μάλλινο φόρεμα του βρετανικού οίκου μόδας Fiona Clare και με το ένα της χέρι αγκαλιάζει τον σύζυγό της.

Τα σχετικά δημοσιεύματα στον βρετανικό Τύπο επισημαίνουν πως η φετινή χριστουγεννιάτικη ευχετήρια κάρτα του βασιλικού ζεύγους, που έδωσε στη δημοσιότητα το παλάτι του Μπάκιγχαμ το Σάββατο, είναι πολύ διαφορετική και δείχνει τη χαλαρή διάθεση του μονάρχη και της βασίλισσας σε σύγκριση με την επίσημη κάρτα του περασμένου έτους. Στη χριστουγεννιάτικη κάρτα του 2023 η φωτογραφία είχε τραβηχτεί στην αίθουσα του θρόνου στο παλάτι του Μπάκιγχαμ μετά τη στέψη του βασιλιά.

Στη χριστουγεννιάτικη κάρτα του 2023 ο βασιλιάς Κάρολος φοράει το στέμμα «Imperial State Crown», αξίας πάνω από 3 δισ. ευρώ

Στη φωτογραφία ο βασιλιάς και η βασίλισσα φορούν τους μανδύες της στέψης τους ενώ ο Βρετανός μονάρχης φέρει στο κεφάλι το στέμμα «Imperial State Crown», του οποίου η αξία εκτιμάται από 3,6 μέχρι 6,1 δισ. ευρώ. Η βασίλισσα Καμίλα στο πορτρέτο της στέψης φοράει στο κεφάλι στο κεφάλι το στέμμα της βασίλισσας Μαίρης. Το στέμμα κατασκευάστηκε το 1911 για τη στέψη της βασίλισσας Μαίρης, συζύγου του βασιλιά Γεωργίου Ε'. Η βασίλισσα Μαίρη ήταν η γιαγιά της εκλιπούσης βασίλισσας Ελισάβετ.

Την ημέρα των Χριστουγέννων η βασιλική οικογένεια αναμένεται, όπως συνήθως, να παραστεί στη χριστουγεννιάτικη λειτουργία στον ναό της Μαρίας Μαγδαληνής, στο Σάντριγχαμ. Το απόγευμα της ίδιας μέρας ο βασιλιάς Κάρολος θα απευθύνει χριστουγεννιάτικη ομιλία προς τον βρετανικό λαό, η οποία θα μεταδοθεί από τα τηλεοπτικά δίκτυα BBC, ITV και Sky. Η βασίλισσα Ελισάβετ είχε απευθύνει για πρώτη φορά τηλεοπτικά χριστουγεννιάτικη ομιλία το 1957 και το έκανε μέχρι το 2021, εννέα μήνες πριν τον θάνατό της. Η πρώτη τηλεοπτική χριστουγεννιάτικη ομιλία του βασιλιά Κάρολου μεταδόθηκε τα Χριστούγεννα του 2022, πέντε μήνες πριν τη στέψη του τον Μάιο του 2023.

Το 2024 ήταν μια δύσκολη χρονιά για τη βασιλική οικογένεια της Γηραιάς Αλβιώνας. Ο 76χρονος βασιλιάς Κάρολος και η 42χρονη Κέιτ Μίντλετον ανακοίνωσαν με διαφορά μόλις ενός μήνα - Ο μονάρχης τον περασμένο Φεβρουάριο και η πριγκίπισσα τον περασμένο Μάρτιο - πως διαγνώστηκαν με καρκίνο. Και τα δύο ανώτατα μέλη της βασιλικής οικογένειας απείχαν για ένα διάστημα από τα επίσημα καθήκοντα τους ώστε να επικεντρωθούν στις θεραπείες τους.

Ο βασιλιάς Κάρολος επέστρεψε σταδιακά στα βασιλικά καθήκοντα τον περασμένο Απρίλιο ενώ συνεχίζει τη θεραπεία του. Η Κέιτ Μίντλετον ανακοίνωσε τον Σεπτέμβριο πως ολοκλήρωσε τις χημειοθεραπείες της. Έκτοτε, η μέλλουσα βασίλισσα έχει πραγματοποιήσει περιορισμένες υψηλού προφίλ εμφανίσεις καθώς η επιστροφή της στα δημόσια καθήκοντα γίνεται με μικρά προσεκτικά βήματα.

 
Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM