Αυστραλία: Αντιδράσεις για σποτ για τον εμβολιασμό- Γυναίκα πασχίζει να αναπνεύσει

Αυστραλία: Αντιδράσεις για σποτ για τον εμβολιασμό, με γυναίκα που πασχίζει να αναπνεύσει Facebook Twitter
0

Αντιδράσεις έχει προκαλέσει στην Αυστραλία ένα σποτ για τους εμβολιασμούς για τον κορωνοϊό. 

Το σποτ της κυβέρνησης δείχνει μία γυναίκα σε κρεβάτι νοσοκομείου, η οποία πασχίζει να αναπνεύσει με τη βοήθεια αναπνευστήρα. «Ο Covid-19 μπορεί να τους επηρεάσει όλους… κλείστε τον εμβολιασμό σας», είναι το μήνυμα. 

Οι επικριτές λένε ότι η διαφήμιση αυτή βάζει αδίκως στο στόχαστρο τους νέους, λαμβάνοντας υπόψη ότι οι κάτω των 40 ετών θα έχουν πρόσβαση στα εμβόλια στα τέλη του χρόνου. Επιπλέον, η επίσημη σύσταση προς τους νέους της χώρας είναι να περιμένουν να εμβολιαστούν με το σκεύασμα της Pfizer και όχι με το διαθέσιμο AstraZeneca. Η Αυστραλία είναι αντιμέτωπη με ελλείψεις εμβολίων Pfizer. 

Προς το παρόν η διαφήμιση προβάλλεται μόνο στο Σίδνεϊ, που είναι αντιμέτωπο με έξαρση της μετάλλαξης Δέλτα και μπήκε στην τρίτη εβδομάδα του lockdown. Σήμερα, Δευτέρα, οι αρχές ανακοίνωσαν 112 νέα κρούσματα, ανεβάζοντας στις 700 τις μολύνσεις από τα μέσα Ιουνίου, όταν εντοπίστηκε για πρώτη φορά εκεί το συγκεκριμένο στέλεχος του κορωνοϊού. 

Ο δημοσιογράφος Χιου Ρίμιντον χαρακτήρισε «απολύτως προσβλητική» αυτή τη διαφήμιση, τη στιγμή που οι Αυστραλοί αυτής της ηλικιακής ομάδας περιμένουν ακόμη να εμβολιαστούν. «Γιατί βάζουμε στο στόχαστρο τους νέους; Δεν θα έπρεπε να βάζουμε στο στόχαστρο το αυξανόμενο ποσοστό διστακτικότητας για το εμβόλιο στους άνω των 55 ετών;», έγραψε άλλος χρήστης των social media. 

Πολλοί, ανάμεσά τους και γιατροί, ζήτησαν να αποσυρθεί το σποτ, που το χαρακτήρισαν «σκληρό». Αλλά η κυβέρνηση υπεραμύνθηκε αυτής της επιλογής της. 

Η διαφήμιση «είχε σκοπό να είναι ωμή», προκειμένου να σταλεί το μήνυμα για την ανάγκη παραμονής στο σπίτι, διενέργειας τεστ και εμβολιασμού, δήλωσε ο επικεφαλής των υγειονομικών υπηρεσιών της χώρας, Πολ Κέλι. «Το κάνουμε αυτό μόνο εξαιτίας της κατάστασης στο Σίδνεϊ», συμπλήρωσε. 

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κάρλο Ακούτις: Πώς γίνεται κάποιος άγιος – και πώς ο πρώτος millennial άγιος το κατάφερε

Διεθνή / Κάρλο Ακούτις: Πώς γίνεται κάποιος άγιος – και πώς ο πρώτος millennial άγιος το κατάφερε

Ο 15χρονος Κάρολο Ακούτις, που πέθανε από λευχαιμία το 2006, αγιοκατατάχθηκε από τον Πάπα Λέοντα. Ακολουθώντας όλα τα στάδια της Καθολικής Εκκλησίας, έγινε ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials
LIFO NEWSROOM
Χάος στο Λονδίνο: 425 συλλήψεις σε διαδήλωση υπέρ της Palestine Action – «Μας χτυπούσαν, μας έφτυναν» λέει η αστυνομία

Διεθνή / Χάος στο Λονδίνο: 425 συλλήψεις σε διαδήλωση υπέρ της Palestine Action – «Μας χτυπούσαν, μας έφτυναν» λέει η αστυνομία

Η αστυνομία καταγγέλλει βία και οι διαδηλωτές μιλούν για καταστολή - Το πρώτο κύμα συλλήψεων σημειώθηκε μόλις 12 λεπτά μετά την επίσημη έναρξη της πορείας
LIFO NEWSROOM
Φωτιά στο κυβερνητικό κτίριο στο Κίεβο: Ο μεγαλύτερος ρωσικός αεροπορικός βομβαρδισμός από την αρχή του πολέμου

Διεθνή / Φωτιά στο κυβερνητικό κτίριο στο Κίεβο: Ο μεγαλύτερος ρωσικός αεροπορικός βομβαρδισμός από την αρχή του πολέμου

Πέρα από την πρωτεύουσα, εκρήξεις συγκλόνισαν την κεντρική πόλη Κρεμεντσούκ, όπου σημειώθηκαν διακοπές ρεύματος, καθώς και την Κριβίι Ριχ, στόχος χτυπημάτων σε υποδομές μεταφορών και πόλης
LIFO NEWSROOM
Ο «influencer του Θεού» γίνεται ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials

Διεθνή / Ο «influencer του Θεού» γίνεται ο πρώτος άγιος της γενιάς των millennials

Ο Ακούτις, που πέθανε από λευχαιμία σε ηλικία μόλις 15 ετών, είχε γίνει γνωστός για την αγάπη του στην τεχνολογία και ιδιαίτερα για τη δημιουργία ιστοσελίδων που κατέγραφαν «θαύματα» με σκοπό τη διάδοση της καθολικής διδασκαλία
LIFO NEWSROOM