Απώλειες 6,8 δισ. δολαρίων για την Uber το 2020

Απώλειες 6,8 δισ. δολαρίων για την Uber το 2020 Facebook Twitter
ΕPA
0

Η Uber έχασε 6,8 δισεκατομμύρια την προηγούμενη χρονιά, αλλά αυτά είναι καλά νέα για την εταιρεία.

Οι απώλειες για όλη τη χρονιά, που ανακοίνωσε η Uber μαζί με τα αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο, είναι σημαντικά λιγότερες από τα 8,5 δισεκατομμύρια που είχε η εταιρεία το 2019.

Η Uber, που την προηγούμενη χρονιά μείωσε το προσωπικό κατά 25% με διαδοχικούς γύρους απολύσεων, ανακοίνωσε απώλειες 968 εκατομμυρίων για τους τελευταίους τρεις μήνες του 2020, λιγότερες δηλαδή από το 1,1 δισ. που ήταν την αντίστοιχη περίοδο ένα χρόνο νωρίτερα.

Ο οικονομικός διευθυντής, Νέλσον Τσάι, εξέφρασε την πεποίθηση ότι η εταιρεία είναι σε τροχιά επίτευξης των στόχων κερδοφορίας για το 2021. Τα έσοδα της Uber για το τέταρτο τρίμηνο ανήλθαν σε 3,2 δισεκατομμύρια δολάρια, μείωση της τάξεως του 16% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο ένα χρόνο νωρίτερα.

Η εταιρεία συνέχισε να βασίζεται στην Eats, την υπηρεσία delivery, τα έσοδα της οποίας αυξήθηκαν κατά 224% το τέταρτο τρίμηνο (σε σύγκριση με μία χρονιά νωρίτερα) και έφτασαν τα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Με πληροφορίες από CNN

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Διεθνή / Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Η Τσούρκοβ, ερευνήτρια στο επάγγελμα, είχε εξαφανιστεί στο Ιράκ το 2023 κατά τη διάρκεια επαγγελματικού ταξιδιού - Μήνες μετά ο Νετανιάχου αποκάλυψε πως έχει απαχθεί από την Κατάιμπ Χεζμπολάχ
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Διεθνείς αντιδράσεις και φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Διεθνή / Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Συνεδριάζει εκτάκτως απόψε το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ - Φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Το εμιράτο «επιφυλάσσεται του δικαιώματος να ανταποδώσει αυτή την κατάφωρη επίθεση», δήλωσε ο πρωθυπουργός του σεΐχης Μοχάμεντ μπιν Αμπντουλραχμάν αλ Θάνι.
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων σε YouTube και X για να διαψεύσει τον λιμό στη Γάζα

Διεθνή / «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα»: Η ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων που αμφισβητεί τον λιμό

Το Ισραήλ έχει δαπανήσει τουλάχιστον 42 εκατ. ευρώ σε διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως το YouTube και το X, που καταλήγουν με τη φράση: «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα. Οποιοσδήποτε άλλος ισχυρισμός είναι ψέμα»
LIFO NEWSROOM