«Άμα ξέρεις πού πας, ξέρεις και πότε πρέπει να φύγεις»- Η πρώτη δήλωση Χατζηγιάννη μετά την παραίτησή του

Χατζηγιάννης: «Άμα ξέρεις πού πας, ξέρεις και πότε πρέπει να φύγεις» Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Σε δηλώσεις προχώρησε ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μετά την παραίτησή του από τη θέση του υφυπουργού Πολιτισμού της Κύπρου.

O Μιχάλης Χατζηγιάννης εξέφρασε τις ευχαριστίες προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη για την εμπιστοσύνη που του έδειξε αναθέτοντας του το χαρτοφυλάκιο του υφυπουργείου Πολιτισμού και προσθέτει πως «άμα ξέρεις πού πας, ξέρεις και πότε πρέπει να φύγεις, κι εγώ δεν ήρθα εδώ και δεν συνέπραξα στην εξουσία, για να κερδίσω φήμη και δόξα, αλλά διότι σε ένα δεύτερο “άγγιγμα ψυχής”, συμμερίστηκα το όραμα για τον Πολιτισμό, του από χρόνια φίλου μου και Προέδρου σήμερα Νίκου Χριστοδουλίδη».

Στη συνέχεια, ανέφερε πως πριν αποδεχτεί την τιμή που του έκανε ο Πρόεδρος Νίκος Χριστοδουλίδης να του προτείνει το χαρτοφυλάκιο του υφυπουργείου Πολιτισμού, «συμφωνήσαμε ότι αναλαμβάνω για να προωθήσω τρία σημαντικά ζητήματα του προεκλογικού του προγράμματος σε εύλογο χρονικό διάστημα».

Το πρώτο, όπως είπε, αφορούσε την επαγγελματική κατοχύρωση των καλλιτεχνών, με περίπου δυόμισι χιλιάδες καλλιτέχνες να διευκολύνονται στην καταβολή των κοινωνικών τους ασφαλίσεων, ώστε να μπορούν να λαμβάνουν σύνταξη. Το δεύτερο, την έκδοση προπληρωμένης κάρτας Νεολαίας-Πολιτισμού αξίας 200 ευρώ, για νέους που θα έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους εντός του 2023. Και τι τρίτο αφορούσε την απαλλαγή από φορολόγηση των χρημάτων που εταιρείες, οργανισμοί ή και ιδιώτες προσφέρουν ως χορηγίες σε εκδηλώσεις πολιτισμού.

Πρόσθεσε πως: «Γι' αυτά, από την πρώτη στιγμή στο υφυπουργείο Πολιτισμού δουλεύουμε με προσοχή, μεθοδικά και εντατικά, με αποτέλεσμα η προετοιμασία να μας έχει φέρει σε σημείο που να είναι ορατό και το τέρμα».

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης συμπλήρωσε ότι «στη βάση του Νόμου διά του οποίου δημιουργήθηκε πέρσι το υφυπουργείο Πολιτισμού, οι αρχαιότητες της Κύπρου, από την 1η Ιουλίου 2023 εντάχθηκαν, και ορθώς, στο υφυπουργείο μας». Εξήγησε πως «η ενσωμάτωση του τμήματος αρχαιοτήτων, το οποίο δημιουργήθηκε το 1936, στο νεοσύστατο υφυπουργείο Πολιτισμού απαίτησε σημαντική προεργασία και συντονισμό πολλών υπηρεσιών και ανθρώπων, η οποία έγινε και γίνεται αθόρυβα και στη βάση ενός στρατηγικού σχεδιασμού, που μέσα από σύγχρονες αντιλήψεις να οδηγεί στο μέλλον», και εξέφρασε την πεποίθηση ότι «θα το πετύχουμε».

Στη συνέχεια, ο Μιχάλης Χατζηγιάννης επισήμανε ότι «από τον Μάρτιο που ανέλαβα ως υφυπουργός Πολιτισμού είχα συναντήσεις με εκατοντάδες καλλιτέχνες και ανθρώπους που υπηρετούν τον Πολιτισμό. Συζητήσαμε τα προβλήματα, δώσαμε λύσεις ή και τροχοδρομούμε σχεδιασμούς που ανατάσσουν την πολιτιστική δραστηριότητα και που τα αποτελέσματα τους θα φανούν στο εγγύς μέλλον».

Στην δήλωση του προς τους πολίτες, ο υπό παραίτηση υφυπουργός Πολιτισμού αναφέρει επίσης ότι το μέγιστο στοίχημα της ζωής του είναι η μουσική δημιουργία, η σύνθεση, το τραγούδι και η στενή σχέση και συνάφεια του με τον κόσμο. «Από εκεί έρχομαι και εκεί επιστρέφω. Οι λογαριασμοί μου με τη μουσική θα είναι ανοικτοί όσο θα υπάρχω».

Σύμφωνα με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη, το πιο γοητευτικό χαρακτηριστικό της εξουσίας «είναι όταν κατορθώνει να επιφέρει αλλαγές που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των ανθρώπων. Νομίζω ότι αυτό, όσο καιρό είμαι στο υφυπουργείο Πολιτισμού, το σχεδιάσαμε και μπήκε σε πορεία υλοποίησης, χάριν στους ακάματους συνεργάτες μου, την γενική διευθύντρια και τους λειτουργούς του υφυπουργείου, τους οποίους ευχαριστώ από καρδιάς για την ποιοτική δουλειά τους και την αφοσίωση τους στον Πολιτισμό».

Τέλος, απευθυνόμενος στους καλλιτέχνες και σε όλους τους συμπατριώτες του, είπε ότι «στηριζόμενοι στη μακρά παράδοση του Πολιτισμού μας, κρίνω ότι θα πρέπει να αγωνιστούμε με πάθος για να τον ανατάξουμε στις ράγες του σύγχρονου κόσμου δημιουργώντας μια κοινωνία με Πολιτιστική Παιδεία. Μια κοινωνία πάνω στην οποία, μέσω της γνώσης να θεμελιώνεται μια σύνθετη και πολυπολιτισμική ποιότητα ζωής, που να σέβεται τον άνθρωπο, το περιβάλλον, και στην τελική να δημιουργεί ήθος». Κατέληξε λέγοντας πως «πιστεύω ότι μόνο αυτό θα μας σώσει και ως τόπο και ως ευρωπαϊκή Κύπρο».

Με πληροφορίες από sigmalive

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γερμανία: Ο Υπουργός Άμυνας καλεί τη βιομηχανία όπλων σταματήσει την γκρίνια και να παράξει

Διεθνή / Γερμανία: Ο υπουργός Άμυνας καλεί τη βιομηχανία όπλων «να σταματήσει την γκρίνια και να παράξει»

Ο Μπόρις Πιστόριους ζητά από τη βιομηχανία όπλων να επιταχύνει την παραγωγή για την ενίσχυση της ευρωπαϊκής άμυνας, καθώς η Γερμανία σχεδιάζει δαπάνες 162 δισ. ευρώ έως το 2029
LIFO NEWSROOM
H κλιματική κρίση «καταπί­νει» τις παραλίες της Μεσογείου: Η Ευρώπη καίγεται - Οι πόλεις αντιδρούν

Διεθνή / H κλιματική κρίση «καταπί­νει» τις παραλίες της Μεσογείου: Η Ευρώπη καίγεται - Οι πόλεις αντιδρούν

Καθώς η κλιματική αλλαγή «καταπί­νει» τις παραλίες της Μεσογείου, πόλεις όπως Βαρκελώνη και Σεβίλλη αναπροσαρμόζονται με πράσινες λύσεις, σκίαστρα και σημεία ψύξης για τους κατοίκους
LIFO NEWSROOM
Το σχέδιο Νετανιάχου για τη Γάζα φτιάχνει «στρατόπεδο συγκέντρωσης» για Παλαιστινίους, λέει πρώην πρωθυπουργός του Ισραήλ

Διεθνή / Το σχέδιο Νετανιάχου για τη Γάζα: «Φτιάχνει στρατόπεδο συγκέντρωσης για Παλαιστινίους»

Ο πρώην πρωθυπουργός Εχούντ Όλμερτ καταγγέλλει σχέδιο «εθνοκάθαρσης» της Γάζας, συγκρίνει τα σχέδια με ναζιστικά στρατόπεδα και καλεί τη διεθνή κοινότητα να επέμβει για να αποτραπούν εγκλήματα πολέμου
LIFO NEWSROOM
Η Ινδία λογοκρίνει την ταινία «Superman» - «Κόπηκαν» τα φιλιά με τη Λόις Λέιν

Διεθνή / Η Ινδία λογοκρίνει την ταινία «Superman» - «Κόπηκαν» τα φιλιά με τη Λόις Λέιν

Οι αλλαγές προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις, με τους επικριτές να υποστηρίζουν ότι ενώ τα συναινετικά φιλιά λογοκρίνονται, δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στις σκηνές βίας ή σεξιστικής συμπεριφοράς
LIFO NEWSROOM
Η Γερμανίδα πεζοπόρος εξηγεί πώς επιβίωσε για 11 νύχτες στην αυστραλιανή ερημιά

Διεθνή / «Χτύπησα και χάθηκα»: Η Γερμανίδα πεζοπόρος εξηγεί πώς επιβίωσε για 11 νύχτες στην αυστραλιανή ερημιά

Η 26χρονη Γερμανίδα εντοπίστηκε 24 χιλιόμετρα μακριά από το σημείο όπου είχε αφήσει το όχημά της, εμφανώς εξαντλημένη, αφυδατωμένη και γεμάτη τσιμπήματα από κουνούπια
LIFO NEWSROOM