Ελλειπή τήρηση των μέτρων για την αποφυγή μετάδοσης του κορωνοϊού αποκάλυψε έρευνα που έγινε για λογαριασμό τηλεοπτικής εκπομπής σε ξενοδοχεία της Νέας Υόρκης

 

Οι μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες στις ΗΠΑ έχουν ανακοινώσει ειδικά πρωτόκολλα καθαρισμού κατά την πανδημία, αλλά μια έρευνα για τηλεοπτική εκπομπή αμφισβητεί ότι αυτά τηρούνται. Το "Inside Edition" αποκάλυψε πριν από μερικές ημέρες ότι σε τρία ξενοδοχεία που επέλεξε στη Νέα Υόρκη τα δωμάτια δεν καθαρίζονται καλά ενώ τα κλινοσκεπάσματα δεν αλλάχθηκαν μεταξύ των επισκέψεων.

 

Ο λόγος για τα Hyatt Place και Hampton Inn, αμφότερα στην Times Square, και το Trump International με θέα το Σέντραλ Παρκ. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ το τελευταίο από τα τρία «τα πήγε κάπως καλύτερα»

 

Το "Inside Edition" ψέκασε μαξιλάρια, σεντόνια και πετσέτες μπάνιου με ένα αβλαβές σπρέι, το οποίο γίνεται ορατό κάτω από το υπεριώδες φως και «εξαφανίζεται» με το πλύσιμο. Το "Inside Edition" φρόντισε ώστε να ψεκαστεί το λογότυπό του με το σπρέι, αφήνοντας έτσι ένα ξεκάθαρο σημάδι που δεν θα μπορούσε να αμφισβητηθεί.

 

Παράλληλα η παραγωγή της εκπομπής κάλυψε με ένα αόρατο τζελ αντικείμενα που αγγίζουν οι πελάτες όπως το τηλεκοντρόλ και ο θερμοστάτης. Αφού έκαναν τσεκ άουτ και έκλεισαν και πάλι τα ίδια δωμάτια, την επόμενη ημέρα, με διαφορετικά ονόματα. Κατά τη δεύτερη επίσκεψή τους χρησιμοποίησαν υπεριώδες φως ώστε να διαπιστώσουν αν τα αντικείμενα που είχαν επισημανθεί είχαν καθαριστεί. 

 

Στο Hyatt Place, το λογότυπο της εκπομπής εμφανίστηκε σε σεντόνια και μαξιλαροθήκες, γεγονός που σύμφωνα με το "Inside Edition" δείχνει πως δεν αλλάχθηκαν. Το τζελ ήταν επίσης ορατό στο τηλεκοντρόλ. Το ξενοδοχείο ανέφερε ότι παίρνει «στα σοβαρά» τα αποτελέσματα της έρευνας και ότι ζήτησε άμεσα μέτρα ενώ ξεκαθάρισε πως δεν θα ανεχθεί πρακτικές που δεν ακολουθούν τα νέα πρωτόκολλα. 

 

 

 

 

 

Στο Hampton Inn Times η παραγωγή βρήκε αόρατα σημάδια στα σεντόνια και σε μια μαξιλαροθήκη, στο τηλεχειριστήριο και στον θερμοστάτη. Το ξενοδοχείο ανέφερε πως σύμφωνα με εσωτερική έρευνα το προσωπικό περιορίστηκε στο να πραγματοποιήσει έναν «οπτικό έλεγχο» για την καθαριότητα των δωματίων και πως εκπαιδεύει εκ νέου τους εργαζόμενους. 

 

Στο Trump International είχαν αλλαχθεί τα σεντόνια, ωστόσο δεν είχε αλλαχθεί μία μαξιλαροθήκη. Το τηλεκοντρόλ είχε καθαριστεί. Το ξενοδοχείο αμφισβήτησε τα συμπεράσματα της έρευνας. 

 

 

 

Με πληροφορίες από USA Today/Bored Panda/insideedition.com