H γυναίκα που πιάστηκε να κάνει την απάτη με τα καρτελάκια των Zara - To κόλπο για να έχει δωρεάν νέα ρούχα

H γυναίκα που πιάστηκε να κάνει την απάτη με τα καρτελάκια των Zara - To κόλπο για να έχει δωρεάν νέα ρούχα Facebook Twitter
1

Μια γυναίκα 31 ετών καταδικάστηκε για απάτη σε καταστήματα Zara καθώς αποκαλύφθηκε το κόλπο της για να προμηθεύεται νέα ρούχα χωρίς να πληρώνει.

Η γυναίκα είχε ακολουθήσει την ίδια πρακτική στην Ισπανία για περισσότερο από έξι μήνες. Η Tania M.A είχε βρει τον τρόπο να ξεγελά τα καταστήματα με αλλαγή ετικετών που της επέτρεπε να ανανεώνει τα ρούχα της με μηδενικό κόστος. Ο μηχανισμός ήταν απλός: αγόραζε νέα ρούχα και στη συνέχεια χρησιμοποίησε τις ετικέτες τους - εσωτερικές και εξωτερικές - για να τις τοποθετήσει σε εκείνα που είχε ήδη χρησιμοποιήσει, τα οποία επέστρεφε στο κατάστημα ως ρούχα που είχαν αποκτηθεί πρόσφατα. Με την αλλαγή έπαιρνε νέα ρούχα χωρίς να πληρώνει.

Το Γραφείο του Εισαγγελέα ζήτησε φυλάκιση δεκαπέντε μηνών, ενώ η Inditex της απαγόρευσε την είσοδο σε καταστήματα Zara της  Σαραγόσα για δύο χρόνια. Η Zara χρειάστηκε αρκετούς μήνες για να συνειδητοποιήσει την απάτη που διέπραττε η γυναίκα, αφού τροποποιούσε σχολαστικά τις ετικέτες και ήταν πολύ προσεχτική στο πώς να τις συνδυάζει με τα κατάλληλα ρούχα ώστε να ταιριάζουν σε λεπτομέρειες όπως το χρώμα. Το σύστημά της ήταν σχετικά περίπλοκο με το «ράβε- ξήλωνε», αλλά τελικά αποδείχτηκε αποτελεσματικό- προσωρινά.

Η Τania ήξερε τέλεια πώς θα έπρεπε να ενεργεί όταν πήγαινε στα καταστήματα για να μην την υποψιαστούν. Ποτέ δεν ζήτησε επιστροφή χρημάτων, αφού γνώριζε ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο από το ταμείο γιατί θα έπρεπε να εξουσιοδοτηθεί από μάνατζερ καταστήματος.

Στη δίκη της βέβαια αρνήθηκε τα πάντα αλλά οι δικαστές έκριναν πως είχαν αδιάσειστα στοιχεία για την συστηματική απάτη της η οποία εφαρμόζονταν κυρίως σε τρία καταστήματα. Στην κατάθεσή της η Tania υποστήριξε πως δεν είχε ανταλλάξει καμία ετικέτα, τονίζοντας επίσης πως δεν ξέρει ούτε να γαζώνει ούτε να ράβει. 

«Το γεγονός πως τόσο οι εσωτερικές όσο και οι εξωτερικές ετικέτες συνέπιπταν και τοποθετούνταν με ακρίβεια σε ρούχα παρόμοιου χρώματος καταδεικνύει τον παραπλανητικό μηχανισμό και το κίνητρο κέρδους, διότι με αυτόν τον τρόπο ανανέωνε τα ρούχα με μηδενικό κόστος», ανέφερε το δικαστήριο, όπως μεταδίδει η εφημερίδα El Espanol.

Οι μηχανισμοί της εταιρείας ήταν εκείνοι που κατέληξαν στην αποκάλυψη της απάτης. Η Inditex έχει καταφέρει να επιβεβαιώσει έξι απάτες μεταξύ Οκτωβρίου 2017 και Μαρτίου 2018. Εκτιμάται πως είχε κάνει όμως πολύ περισσότερες για τις οποίες δεν υπήρχαν αποδεικτικά στοιχεία.

Το Lifo.gr επικοινώνησε με κατάστημα Zara σε περιοχή της Αθήνας σχετικά με το περιστατικό. Από υπεύθυνη του καταστήματος  αναφέρθηκε πως είναι ενήμεροι για τέτοιου είδους απάτες προκειμένου να λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα, χωρίς ωστόσο να δοθούν περισσότερες λεπτομέρειες.

Διεθνή
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM