Το Spotify κυκλοφόρησε μια νέα εφαρμογή, το Spotify Kids, που είναι μια επί πληρωμή streaming υπηρεσία, ξεχωριστή από την αντίστοιχη των «ενηλίκων», η οποία δεν θα περιέχει διαφημίσεις και θα απευθύνεται σε παιδιά άνω των τριών ετών. 

 

Η playlist αυτής της εφαρμογής θα περιλαμβάνει τραγούδια από τα πιο δημοφιλή show, τις ταινίες και τα καρτούν που αγαπούν ιδιαίτερα τα παιδιά, μεταξύ των οποίων αυτά που προβάλλει η Disney, η Nickelodeon, το Discovery Kids, η Universal Pictures και το BookBeat. 

 

«Η ιδέα για τo Spotify Kids ξεκίνησε ως μια προσπάθεια να δημιουργηθεί μια "ηχητική παιδική χαρά", ένας χώρος διασκέδασης, όπου τα παιδιά θα μπορούν να εξερευνήσουν την αγαπημένη τους μουσική και τις αγαπημένες τους ιστορίες», εξήγησε ο Alex Norstrom, που εργάζεται ως Chief Premium Business Officer στο Spotify. 

 

Μάλιστα, όπως αναφέρει η εταιρία, το περιεχόμενο της εφαρμογής έχει επιλεχθεί από συντάκτες, ενώ η έννοια της διεπαφής είναι αρκετά διαφορετική συγκριτικά με την αντίστοιχη που υπάρχει στην «κανονική» έκδοση, καθώς η πλοήγηση είναι ευκολότερη και το κείμενο κατάλληλα προσαρμοσμένο για ανάγνωση από παιδιά. 

 

Εκτός αυτού, στο Spotify Kids κάθε παιδί μπορεί να επιλέξει το δικό του avatar και χρώμα, στοιχεία τα οποία βοηθούν στην περαιτέρω εξατομίκευση της εμπειρίας του. Η υπηρεσία είναι προς το παρόν διαθέσιμη στην Ιρλανδία, ενώ αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες χώρες για όσες οικογένειες έχουν συνδρομή στην υπηρεσία Premium Family. 

 

Τέλος, σύμφωνα με τα δεδομένα του τελευταίου τριμήνου, ο αριθμός των χρηστών επί πληρωμή στο Spotify αυξήθηκε κατά 5 εκατομμύρια, ενώ οι συνολικοί χρήστες της πλατφόρμας υπολογίζονται στα 248 εκατομμύρια. 

 

 

 

Με πληροφορίες από La Stampa