Τέλος η αγαπημένη vintage κάμερα - To instagram μόλις άλλαξε το logo του

Τέλος η αγαπημένη vintage κάμερα - To instagram μόλις άλλαξε το logo του Facebook Twitter
1

To Instagram αποφάσισε πριν λίγες ώρες να αλλάξει το ρετρό εικονίδιο της κάμερας και να επανασχεδιάσει τις εφαρμογές για ios και android, αντικαθιστώντας τες με ένα πιο απλό και φιλικό interface όπου κυριαρχεί το λευκό χρώμα. 

Έτσι, αντί για το γνωστό καφέ με την Polaroid η εφαρμογή απέκτησε πλέον ένα νέο λογότυπο πολύ πιο φωτεινό και πολύχρωμο που ακολουθεί πιστά την επίπεδη τάση σχεδιασμού.

Το νέο εικονίδιο του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου με τους 400 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες απλοποιήθηκε, ωστόσο έχει ακόμα σαν θέμα του την φωτογραφική μηχανή.

Ο Ian Spalter, επικεφαλής σχεδιασμού στο Instagram, τόνισε ότι το νέο εικονίδιο της εφαρμογής αποτελεί μία παραλλαγή του αρχικού σχεδίου.

Τέλος η αγαπημένη vintage κάμερα - To instagram μόλις άλλαξε το logo του Facebook Twitter

«Σαν μέρος της όλης διαδικασίας, ζητήσαμε από εργαζόμενους της εταιρείας να σχεδιάσουν από μνήμης το εικονίδιο του instagram σε πέντε δευτερόλεπτα. Σχεδόν όλοι αποτύπωσαν το ουράνιο τόξο, το φακό και το σκόπευτρο».

Το Instagram επανασχεδίασε ακόμη τα λογότυπα των Hyperlapse, Boomerang, και Layout προσπαθώντας να ταιριάξει χρωματικά και τις τέσσερις εφαρμογές μαζί.

Το redesign του Instagram δεν σταμάτησε μόνο στο εικονιδίου του app, αλλά προχώρησε και στις εφαρμογές για ios και android. Δεν υπάρχουν νέα χαρακτηριστικά ή φίλτρα, ούτε αλλαγές στα κουμπιά ή το μενού. Ωστόσο, δεν υπάρχουν πια οι μπλε και μαύρες μπάρες που οδηγούσαν στα διάφορα υπό-μενού του Instragram. Αντιθέτως, κυριαρχεί ένα λευκό, μινιμαλιστικό interface με κουμπιά και κείμενο σε μαύρο χρώμα.

«Πιστεύουμε ότι το χρώμα θα πρέπει να προέρχεται από τις φωτογραφίες και τα βίντεο της κοινότητας του Instragram και όχι από την εφαρμογή. Αφαιρέσαμε όλα τα χρώματα και τον "οπτικό θόρυβο" από τις επιφάνειες, επιτρέποντας στο περιεχόμενο των χρηστών να μετακινηθεί στο επίκεντρο» έγραψε ο Spalter.

Ο επανασχεδιασμός του Instagram έχει ήδη διχάσει το κοινό. «Ίσως αποδειχτεί μία από τις μεγαλύτερες αποτυχίες της χρονιάς στον τομέα του design» έγραψε ο συντάκτης του περιοδικού Adweek, Tim Nudd. «Το νέο εικονίδιο είναι αδιάφορο και θα χαθεί εύκολα ανάμεσα στα χιλιάδες παρόμοια εικονίδια των εφαρμογών για κινητά. Μπορούμε να το πάρουμε πίσω;»

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια