Τα πιο αποτυχημένα #hashtags στην ιστορία του Twitter

Τα πιο αποτυχημένα #hashtags στην ιστορία του Twitter Facebook Twitter
0

Οι άνθρωποι που κρύβονται πίσω από τον τομέα των δημοσίων σχέσεων της τραγουδίστριας Susan Boyle θα πρέπει μάλλον να το ξανασκεφτούν προτού αναρτήσουν στο Twitter ένα #hashtag, καθώς στα τέλη Οκτωβρίου υπέπεσαν σε γκάφα ολκής. 

Ο λόγος για το hashtag #Susanalbumparty που είχε ως στόχο την προώθηση του νέου άλμπουμ της τραγουδίστριας. Η λέξη "anal" σημαίνει "πρωκτικό" ενώ το «bum» στα Αγγλικά μετραφράζεται ως «οπίσθια» κάτι που προκάλεσε έντονο γέλιο στους χρήστες του κοινωνικού δικτύου, οι οποίοι κατέκλυσαν το Twitter με αστεία σχόλια.

Με αφορμή το ατυχές περιστατικό η ηλεκτρονική έκδοση της Guardian έψαξε και βρήκε τα πέντε πιο αποτυχημένα hashtags στο Twitter:

1. #McDStories: Τον περασμένο Ιανουάριο, η εταιρεία McDonald's προσπάθησε να διαφημίσει την καλή ποιότητα των προϊόντων της, αλλά αυτό τελικά γύρισε μπούμερανγκ, καθώς οι χρήστες εκμεταλλεύτηκαν το εν λόγω hashtag ώστε να αφήσουν σχόλια, τα οποία υποστήριζαν ότι υπήρχαν νύχια στα φαγητά.

2. #WaitroseReasons: Η αλυσίδα σουπερμάρκετ ρωτούσε τους χρήστες να απαντήσουν στο ερώτημα «I shop at Waitrose because ...» μέσω του hashtag #WaitroseReasons, τον περασμένο Σεπτέμβριο. Η καμπάνια κατακλύστηκε από αστεία σχόλια.

3. #QantasLuxury: Η αεροπορική εταιρεία Qantas, επέλεξε λάθος τάιμινγκ για να προωθήσει το hashtag #QantasLuxury, καθώς εκείνη τη χρονική στιγμή (τέλη 2011) είχαν ακυρωθεί πολλές πτήσεις της.

4. #MadeMeSmile: Η βρετανική Vodafone βρήκε τον μπελά της με το hashtag #mademesmile, καθώς οι χρήστες το εκμεταλλεύτηκαν για να κατηγορήσουν την εταιρεία για φοροδιαφυγή.

5. #AskStevieG: Η Adidas είχε σχεδιάσει αυτό το hashtag, ώστε οι ποδοσφαιρόφιλοι να θέτουν διάφορα ερωτήματα στον ποδοσφαιριστή της Liverpool, Steven Gerrard. Μόνο που οι χρήστες εκμεταλλεύτηκαν αυτό το «δώρο» για να φέρουν σε δύσκολη θέση τον αθλητή.

Τα πιο αποτυχημένα #hashtags στην ιστορία του Twitter Facebook Twitter
Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μούμια με τατουάζ

Τech & Science / Τα τατουάζ στα χέρια μιας μούμιας, ηλικίας 2.300 ετών, αποκαλύπτουν νέες πληροφορίες για την τεχνική τους στην αρχαία Σιβηρία

Οι αρχαιολόγοι ανακάλυψαν ότι τα τατουάζ της μουμιοποιημένης γυναίκας, που απεικονίζουν φανταστικά ζώα, δημιουργήθηκαν με άγνωστα εργαλεία, πιθανώς από βιοδιασπώμενα υλικά
LIFO NEWSROOM
Καρκίνος: Ξένοι ερευνητές με επικεφαλής Έλληνα καθηγητή ανέπτυξαν καινοτόμο μέθοδο για διάγνωση και θεραπεία

Τech & Science / Καρκίνος: Ξένοι ερευνητές με επικεφαλής Έλληνα καθηγητή ανέπτυξαν καινοτόμο μέθοδο για διάγνωση και θεραπεία

«Τα ευρήματα αυτής της έρευνας θα μπορούσαν να αποτελέσουν σημαντική εξέλιξη στη διάγνωση, την πρόγνωση και τη θεραπεία του καρκίνου», δήλωσε ο Κώστας Αρβανίτης
LIFO NEWSROOM
Πώς η κλιματική κρίση απειλεί τον εγκέφαλο: Οι επιπτώσεις της ζέστης σε νευρολογικές παθήσεις

Τech & Science / Πώς η κλιματική κρίση απειλεί τον εγκέφαλο: Οι επιπτώσεις της ζέστης σε νευρολογικές παθήσεις

Η ακραία ζέστη λόγω της κλιματικής αλλαγής επιδεινώνει νευρολογικές παθήσεις όπως η επιληψία, η άνοια και τα εγκεφαλικά - Τι αποκαλύπτουν επιστήμονες για τον «καυτό εγκέφαλο» και τις νέες προκλήσεις που έρχονται
LIFO NEWSROOM
Καινοτόμος ανοσοθεραπεία κατά του καρκίνου του πνεύμονα, με ελληνική σφραγίδα

Τech & Science / Καινοτόμος ανοσοθεραπεία κατά του καρκίνου του πνεύμονα, με ελληνική σφραγίδα

Τα ευρήματα ανοίγουν νέους θεραπευτικούς δρόμους απέναντι στον μικροκυτταρικό καρκίνο που αποτελεί μια επιθετική μορφή καρκίνου του πνεύμονα, η οποία ευθύνεται για το 15-20% των νέων διαγνώσεων στη χώρα μας και παγκόσμια
LIFO NEWSROOM
Το νέο βραχιόλι της Meta «διαβάζει» τις κινήσεις των μυών και σου επιτρέπει να πληκτρολογείς χωρίς οθόνη

Τech & Science / Το νέο βραχιόλι της Meta «διαβάζει» τις κινήσεις των μυών και σου επιτρέπει να πληκτρολογείς χωρίς οθόνη

Χωρίς να αγγίζεις πληκτρολόγιο ή οθόνη, μόνο με μικροσκοπικές κινήσεις των μυών στον καρπό, η Meta υπόσχεται έναν νέο τρόπο επικοινωνίας με την τεχνολογία — βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη και τη δύναμη της πρόθεσης
LIFO NEWSROOM
Η θέα ενός προσώπου με σημάδια ίωσης ενεργοποιεί το ανοσοποιητικό μας, σύμφωνα με νέα έρευνα

Τech & Science / Η θέα ενός προσώπου με σημάδια ίωσης ενεργοποιεί το ανοσοποιητικό μας, σύμφωνα με νέα έρευνα

Η πρώτη αίσθηση του κινδύνου μπορεί να είναι αρκετή: επιστήμονες δείχνουν ότι ακόμη και μια ψηφιακή προσομοίωση ενός «μολυσματικού» προσώπου αρκεί για να κινητοποιήσει την άμυνα του οργανισμού μας
LIFO NEWSROOM