Πώς «καταλαβαίνει» το Instagram ποιο περιεχόμενο μας αρέσει και μας το προτείνει στο Explore tab;

Πώς «καταλαβαίνει» το Instagram ποιο περιεχόμενο μας αρέσει και μας το προτείνει στο Explore tab; Facebook Twitter
0

Το Instagram πρόσφατα ανακοίνωσε ορισμένες πληροφορίες σχετικά με το πώς χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να προτείνει περιεχόμενο στους χρήστες. 

Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση αυτή έγινε μέσα από μια δημοσίευση στο blog του Facebook, όπου οι μηχανικοί του Instagram εξηγούν τον τρόπο λειτουργίας του Explore tab, αλλά και τον τρόπο διαχείρισης των πιο σημαντικών πολιτικών θεμάτων. Παράλληλα, αυτό το post εστιάζει κυρίως στο γεγονός ότι το Instagram είναι μια τεράστια πλατφόρμα και το περιεχόμενό του είναι εξαιρετικά ποικίλο. 

Αυτό αποτελεί από μόνο του μια μεγάλη πρόκληση, σχετικά με τις συστάσεις που κάνει το Instagram όσον αφορά το περιεχόμενο, και στην προσπάθειά του να επιλύσει αυτό το πρόβλημα, η εφαρμογή δεν εστιάζει στο ποια posts αρέσουν στους χρήστες, αλλά στο ποια accounts προτιμούν. Η μέθοδος μηχανικής μάθησης που χρησιμοποιεί η πλατφόρμα είναι γνωστή ως «word embedding» και μέσω αυτής αναγνωρίζει εκείνα τα προφίλ που έχουν παρόμοιο περιεχόμενο. 

Επομένως, σε πρώτο στάδιο, οι συστάσεις που κάνει το Instagram μέσα από το ειδικό του σύστημα βασίζονται στα προφίλ με τα οποία έχει αλληλεπιδράσει ο χρήστης στο παρελθόν, είτε κάνοντας like είτε αποθηκεύοντας περιεχόμενό τους. Στη συνέχεια, επιλέγει 500 στοιχεία (δηλαδή λέξεις-κλειδιά), τα οποία ασφαλώς φιλτράρονται για να μην περιέχουν σπαμ, παραπληροφόρηση ή περιεχόμενο που παραβιάζει τις πολιτικές της πλατφόρμας. Έπειτα, από αυτά τα 500 ποστ/λέξεις-κλειδιά, τα πρώτα 25 είναι τελικά αυτά που εμφανίζονται στην αρχική σελίδα του Explore tab του χρήστη. 

Ωστόσο, χρειάζεται να αναφερθεί ότι οι διαδικασίες που ακολουθεί το Instagram σχετικά μ' αυτήν τη διαδικασία δεν είναι απόλυτα διαφανείς, καθώς δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με τα κριτήρια που χρησιμοποιεί για να χαρακτηρίσει ένα post ως σπαμ ή ότι περιέχει περιεχόμενο παραπληροφόρησης. 

Με πληροφορίες από The Verge

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM