Ο τελικός του Παγκοσμίου Κυπέλλου μέσα από το Twitter

Ο τελικός του Παγκοσμίου Κυπέλλου μέσα από το Twitter Facebook Twitter
0

Ορισμένα πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία συγκέντρωσε η μηχανή στατιστικών του Twitter, που καταδεικνύουν την παγκόσμια απήχηση του Τελικού Παγκοσμίου Κυπέλλου 2014, μεταξύ των ομάδων Γερμανίας και Αργεντινής, που έληξε 1-0 στην παράταση.

Συνολικά στάλθηκαν 31,2 εκατομμύρια tweets κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αριθμός που δεν κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ του Αθλητικού γεγονότος με τις περισσότερες αναφορές στην ιστορία της πλατφόρμας, που ήταν το δραματικό ματς μεταξύ Βραζιλίας και Γερμανίας (1-7)

Οι παίκτες των δύο ομάδων με τις περισσότερες αναφορές στο Twitter κατά τη διάρκεια του Τελικού ήταν για την ομάδα της Εθνικής Γερμανίας οι: 1. Mario Götze, 2. Manuel Neuer, 3. Christoph Kramer και για την ομάδα της Αργεντινής: 1. Lionel Messi, 2. Gonzalo Higuaín, 3. Javier Mascherano.

Στην κορύφωση του αγώνα, δηλαδή στη λήξη του, στάλθηκαν ταυτόχρονα  618.725 tweets, που αποτελεί ρεκόρ αναφορών για μια συγκεκριμένη στιγμή (peak), σε αυτό το Μουντιάλ.

Τέλος, το Twitter δημιούργησε έναν εντυπωσιακό χάρτη που εμφανίζει τις γεωγραφικές αναφορές στον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου, ανα χώρα, κατά τη διάρκεια του αγώνα, καταδεικνύοντας τις περιοχές στις οποίες η διοργάνωση είχε τη μεγαλύτερη και τη μικρότερη απήχηση. Δείτε τον παρακάτω:

UPDATE: Το Facebook, εξέδωσε προ ολίγου τα δικά του στοιχεία σχετικά με τον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου, αναφέροντας πως 88 εκατομμύρια χρήστες του, πραγματοποίησαν πάνω από 280 εκατομμύρια likes, shares, και σχετικές αναρτήσεις, καταρρίπτοντας το αντίστοιχο ρεκόρ για αθλητικό γεγονός, των 230 εκατομμυρίων αναφορών, που κατείχε το Super Bowl από το 2013.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM