Νέα διαρροή Facebook - 1,5 εκατομμύριο στοιχεία χρηστών βρέθηκαν στο ίντερνετ «ακούσια»

Νέα διαρροή Facebook - 1,5 εκατομμύριο στοιχεία χρηστών βρέθηκαν στο ίντερνετ «ακούσια» Facebook Twitter
0

Ότι ενδέχεται να έχει ανεβάσει ακούσια στο διαδίκτυο, τα στοιχεία 1,5 εκατομμυρίων χρηστών από το 2016 και μετά ανακοίνωσε το Facebook.


Σύμφωνα με δήλωση της εταιρείας στο Reuters οι πληροφορίες δεν διαμοιράστηκαν με άλλους χρήστες και ήδη βρίσκεται σε διαδικασία διαγραφής τους.


Μάλιστα, οι «πληγέντες» λογαριασμοί, των οποίων οι επαφές έχουν εισαχθεί, πρόκειται να ειδοποιηθούν.


Σύμφωνα με το Business Insider η Facebook συνέλεξε τις επαφές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χωρίς τη συγκατάθεσή των χρηστών όταν άνοιξαν τους λογαριασμούς τους.


Το Facebook έχει πληγεί από μια σειρά ζητημάτων ιδιωτικότητας συμπεριλαμβανομένου και του πρόσφατου περιστατικού με τους κωδικούς εκατομμυρίων χρηστών που βρέθηκαν εκτεθειμένοι σε προσβάσιμη μορφή στους υπαλλήλους της εταιρίας στα εσωτερικά συστήματα.


Πέρυσι, η εταιρεία τέθηκε στο στόχαστρο μετά από αποκαλύψεις ότι η Cambridge Analytica έλαβε προσωπικά δεδομένα εκατομμυρίων χρηστών χωρίς τη συγκατάθεσή τους.


Το Facebook δήλωσε στο Business Insider η μεταφόρτωση των επαφών έγινε ακούσια και ότι τώρα βρίσκεται στη διαδικασία διαγραφής τους.


Νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, μια σειρά από έγγραφα που διέρρευσαν αποκάλυψε χρόνια εσωτερικών συσκέψεων και συζητήσεων σχετικά με τα δεδομένα χρηστών στο Facebook. Η διαρροή αυτή υποδεικνύει ότι προσωπικά δεδομένα χρηστών χρησιμοποιήθηκαν ως δημόσια αιτιολόγηση για επιχειρηματικές αποφάσεις κατά του ανταγωνισμού.

Σύμφωνα με το NBC News, περίπου 4.000 σελίδες εξαιρετικά ευαίσθητων εσωτερικών εγγράφων της εταιρίας, για το χρονικό διάστημα από το 2011 έως το 2015, διέρρευσαν σε βρετανό δημοσιογράφο.


Τα έγγραφα, τα οποία περιλαμβάνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, συνομιλίες, παρουσιάσεις, υπολογιστικά φύλλα αλλά και πρακτικά συνεδριάσεων, φαίνεται να δείχνουν τις εσωτερικές συζητήσεις του Facebook σχετικά με το εάν θα πωλούν τα δεδομένα των χρηστών σε εξωτερικούς προγραμματιστές εφαρμογών.


Φαίνεται ότι το Facebook τελικά αποφάσισε να μην πουλήσει τα δεδομένα των χρηστών, ωστόσο επέλεξε να το καταστήσει δυνατό για προγραμματιστές εφαρμογών οι οποίοι θεωρούνταν προσωπικοί φίλοι του ιδρυτή Μαρκ Ζούκενμπεργκ ή για εκείνους που ξοδεύουν σε διαφημίσεις Facebook ή που μοιράζονταν τα δικά τους πολύτιμα δεδομένα.


Σύμφωνα με την έκθεση, το Facebook έκανε διαπραγματεύσεις με προγραμματιστές σε εταιρίες όπως την Amazon, την Tinder, την Sony και την Microsoft ώστε να δώσει πρόσβαση στα δεδομένα των χρηστών, παρά το γεγονός ότι έθεσε περιορισμούς σε άλλους για τις ίδιες πληροφορίες.


Σε δήλωσή του στο DailyMail, ο αντιπρόεδρος και Αναπληρωτής Γενικός Σύμβουλος του Facebook, Πολ Γριγουολντ ανέφερε ότι τα έγγραφα αυτά αποτελούν στοιχεία δικογραφίας που επιλέχθηκαν για να πιέσουν την εταιρία να δώσει περισσότερα δεδομένα σε τρίτους.

Με πληροφορίες από Dailymail

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Facebook θέλει να βοηθήσει τη Gen Z να αντιμετωπίσει την ενήλικη ζωή- Πώς θα το καταφέρει

Τech & Science / Το Facebook θέλει να βοηθήσει τη Gen Z να αντιμετωπίσει την ενήλικη ζωή- Πώς θα το καταφέρει

Το Facebook, που τώρα μετρά 20 χρόνια, έχει χάσει σε δημοτικότητα μεταξύ των εφήβων, αλλά η μητρική του εταιρεία, Meta, έχει παρατηρήσει ότι οι νέοι ενήλικες χρησιμοποιούν τις λειτουργίες κοινότητας της πλατφόρμας, όπως το Facebook Marketplace και τις ομάδες
LIFO NEWSROOM