Μουντιάλ: Οι χρήστες του Twitter θα ψηφίζουν τον κορυφαίο παίκτη κάθε αγώνα

Μουντιάλ: Οι χρήστες του Twitter θα ψηφίζουν τον κορυφαίο παίκτη κάθε αγώνα Facebook Twitter
0

Σύμφωνα με απόφαση της FIFA, οι θεατές των αγώνων πρόκειται να αποφασίζουν σε ποιον παίκτη κάθε αγώνα θα απονέμεται ο τίτλος 'Man of the Match', ψηφίζοντας μέσω του Twitter.

Ο οργανισμός διοίκησης του παγκοσμίου ποδοσφαίρου, σε συμφωνία με τον επίσημο χορηγό του Μουντιάλ, Budweiser που θα υποστηρίξει το εγχείρημα, φιλοδοξούν να αυξήσουν τον αριθμό συμμετεχόντων θεατών στη διαδικασία, μεταφέροντας την ψηφοφορία για τον κορυφαίο παίκτη του αγώνα στα Social Media.

Στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου του 2010, η συμμετοχή στην ψηφοφορία ήταν εφικτή μόνο μέσω του επίσημου σάιτ της FIFA.

Στη φετινή διοργάνωση, η ψηφοφορία θα ενεργοποιείται στην αρχή του δευτέρου ημιχρόνου κάθε αναμέτρησης, και μέσω αυτής οι fan θα επιλέγουν την εικόνα του παίκτη, προσθέτοντας το hashtag #ManOfTheMatch, προκειμένου να καταχωρείται η ψήφος τους ως έγκυρη.

Ο διευθυντής μάρκετινγκ της FIFA δήλωσε σχετικά ότι η εν λόγω διαδικασία "δίνει στους θεατές την ευκαιρία να αποτελέσουν αναπόσπαστο κομμάτι του αγαπημένου τους αθλήματος".

Να σημειωθεί ότι η ψηφοφορία θα είναι διαθέσιμη σε έξι γλώσσες: Αγγλικά, Ισπανικά, Πορτογαλικά, Γαλλικά και Αραβικά.

[ENGADGET]

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Explainer: Γιατί η Nvidia αξίζει περισσότερο από την Apple και την Tesla μαζί

Explainer / Γιατί η Nvidia αξίζει περισσότερο από την Apple και την Tesla μαζί

Η Nvidia δεν έχει oρατή παρουσία στην καθημερινότητα των περισσότερων ανθρώπων, όμως χωρίς την τεχνολογία της, πολλές από τις συσκευές και τις υπηρεσίες που σήμερα αποκαλούμε «έξυπνες» δεν θα ήταν εφικτές
LIFO NEWSROOM
Αντηλιακό και εντομοαπωθητικό μαζί μειώνουν την προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία

Τech & Science / Αντηλιακό και εντομοαπωθητικό μαζί μειώνουν την προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία

Επιστήμονες του CNRS στη Γαλλία διαπίστωσαν ότι ο συνδυασμός αντηλιακού και εντομοαπωθητικού επηρεάζει αρνητικά την αποτελεσματικότητα του πρώτου – Τι έδειξαν οι δοκιμές σε ανθρώπινο δέρμα
LIFO NEWSROOM
«Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Τech & Science / «Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Ο CEO της Perplexity, Αραβίντ Σρινιβάς, καλεί τους εργαζόμενους να αξιοποιήσουν την ΤΝ αντί να χάνονται στα social – Την ώρα που η ΤΝ μειώνει θέσεις εργασίας, «η λύση είναι η επιχειρηματικότητα»
LIFO NEWSROOM
Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Τech & Science / Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft, για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Η συνεργασία με τον τεχνολογικό κολοσσό έρχεται καθώς η OpenAI διευρύνει τους παρόχους cloud, αναζητώντας περισσότερη υπολογιστική ισχύ για την εξυπηρέτηση της αυξανόμενης ζήτησης
LIFO NEWSROOM