Κι όμως, ο Ζούκερμπεργκ είναι ακόμη πιο πλούσιος και ισχυρός μετά το σκάνδαλο στο Facebook

Κι όμως, ο Ζούκερμπεργκ είναι ακόμη πιο πλούσιος και ισχυρός μετά το σκάνδαλο στο Facebook Facebook Twitter
0

Οποιαδήποτε ανησυχία είχαν οι επενδυτές για τα σκάνδαλα του Facebook, ξεπεράστηκε μάλλον αναπάντεχα γρήγορα. Οι μετοχές της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 23% από τις 27 Μαρτίου, τη μέρα που σημείωσαν το χαμηλότερο των τελευταίων οκτώ μηνών.

Η καθαρή αξία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ο οποίος κατέχει περίπου το 16% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, έχει αυξηθεί επίσης, βγάζοντας τον δισεκατομμυριούχο αλώβητο οικονομικά.

Ο 33χρονος διευθύνων σύμβουλος του Facebook, αξίζει σήμερα 74,2 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με εκτιμήσεις του Forbes και είναι ο πέμπτος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο. Ακόμη πιο θεαματικό είναι το γεγονός πως έχει κερδίσει σε αξία 13 δισεκατομμύρια δολάρια από τις 27 Μαρτίου.

Η πρόσφατη αποκάλυψη του σκανδάλου με τα δεδομένα και την Cambridge Analytica κορυφώθηκε στα μέσα Μαρτίου, όταν οι New York Times και ο Guardian εξέθεσαν το ρόλο του Facebook.

Οι μετοχές του γίγαντα των social media υποχώρησαν στη συνέχεια σχεδόν 20% μέσα σε δύο εβδομάδες, χάνοντας 90 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο Ζούκερμπεργκ κατέθεσε στο Κογκρέσο, ζήτησε συγγνώμη και η Cambridge Analytica ανακοίνωσε ότι θα καταθέσει αίτηση για πτώχευση.

Μετά τις αποκαλύψεις της παραβίασης από την Cambridge Analytica, το Facebook αποκάλυψε αρκετές μεταρρυθμίσεις και μια σειρά μέτρων.

Και τώρα το Facebook βλέπει τις μετοχές του να πλησιάζουν στο υψηλότερο όλων των εποχών. Οι επενδυτές είτε ικανοποιήθηκαν από τις μεταρρυθμίσεις, είτε πιστεύουν ότι η επίδραση του σκανδάλου θα είναι ελάχιστη.

Την ίδια ώρα τα κέρδη του Facebook έφτασαν τα 12 δισεκατομμύρια δολάρια στο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, κέρδος αυξημένο κατά 49% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Τα δε στοιχεία μέχρι τώρα δείχνουν πως το #deletefacebook δεν κατάφερε μεγάλο πλήγμα με τους χρήστες που εγκατέλειψαν την πλατφόρμα να είναι ελάχιστοι.

Οι περισσότεροι χρήστες του Facebook στις ΗΠΑ παρέμειναν «πιστοί» στο κοινωνικό δίκτυο έδειξε δημοσκόπηση του Reuters/Ipsos που δημοσιεύτηκε πριν από λίγες μέρες.

Η συγκεκριμένη δημοσκόπηση, που διεξήχθη από τις 26 ως τις 30 Απριλίου, έδειξε πως περίπου οι μισοί από τους Αμερικανούς χρήστες του Facebook είπαν πως δεν είχε αλλάξει το πόσο χρησιμοποιούν το site, ενώ το 1/4 είπαν πως το χρησιμοποιούν ακόμα περισσότερο. Το 1/4 που απομένει απάντησαν ότι το χρησιμοποιούν λιγότερο, σταμάτησαν να το χρησιμοποιούν ή διέγραψαν τον λογαριασμό τους.

Μεταξύ των ενηλίκων, το 64% είπαν πως χρησιμοποιούν το Facebook τουλάχιστον μια φορά την ημέρα, ποσοστό ελαφρώς μειωμένο σε σχέση με το 68% που είχε καταγραφεί νσε παρόμοια δημοσκόπηση στα τέλη του Μαρτίου, λίγο μετά τις πρώτες αναφορές για τις δραστηριότητες της Cambridge Analytica.

Οι αρχικές αποκαλύψεις, στις 16 Μαρτίου, είχαν προκαλέσει πάταγο διεθνώς, με κύμα αντιδράσεων εναντίον του Facebook, που είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση ενδιαφέροντος για κινήσεις και hashtags όπως το #deletefacebook. Ωστόσο, στα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου το Facebook ανέφερε ότι ο αριθμός των μηνιαίων χρηστών στις ΗΠΑ και τον Καναδά είχε αυξηθεί στα 241 εκατομμύρια στις 31 Μαρτίου από τα 239 εκατομμύρια στις 31 Δεκεμβρίου- αύξηση αντίστοιχη των προηγουμένων ετών.

Σύμφωνα με τη δημοσκόπηση, περισσότεροι χρήστες του Facebook δηλώνουν πλέον ότι είναι ενήμεροι για τα privacy settings τους, και το 78% λένε πως ξέρουν πώς να τα αλλάζουν. Συγκριτικά, το 60% των χρηστών του Instagram είπαν πως ήξεραν ποια είναι τα privacy settings τους και και το 65% ήξεραν πώς να τα αλλάζουν. Τα αντίστοιχα ποσοστά για το Twitter ήταν 55% και 58%.

Ωστόσο, μόλις το 23% των χρηστών του Facebook δηλώνουν πως έχουν «πλήρη έλεγχο» των πληροφοριών που αποθηκεύουν στην πλατφόρμα του. Το 49% απάντησαν πως έχουν «μερικό έλεγχο» και το 20% είπαν πως «δεν είχαν έλεγχο». Το 9% απάντησαν πως ξέρουν πόσο έλεγχο έχουν.

Στην έρευνα συμμετείχαν 2.194 ενήλικες, περιλαμβανομένων 1.938 χρηστών του Facebook, 1.167 χρηστών του Twitter και 1.237 χρηστών του Instagram.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM