Το instagram σκοπεύει να ενσωματώσει διαφημίσεις

Το instagram σκοπεύει να ενσωματώσει διαφημίσεις Facebook Twitter
1

Απολαύστε το instagram όσο δεν διαθέτει ακόμα διαφημιστικές καταχωρίσεις. Μέσα στον επόμενο χρόνο, το δημοφιλές μέσο φωτογραφικής δικτύωσης σκοπεύει να τις ενσωματώσει στην πλατφόρμα του.

Η Wall Street Journal μίλησε με την Emily White, την επικεφαλής του εμπορικού τμήματος της εταιρείας, η οποία αποκάλυψε τα επόμενα βήματα τους: «Θέλουμε μακροπρόθεσμα να βγάλουμε λεφτά, αλλά δεν πιεζόμαστε άμεσα.»

Το facebook που αγόρασε το instagram το 2012, έναντι 750 εκ. δολαρίων, έριξε πρόσφατα την ιδέα στο τραπέζι, χωρίς ωστόσο να θέσει αυστηρό χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση της.

Εντωμεταξύ, το instagram ανακοίνωσε πρόσφατα ότι έφτασε τους 150 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες το μήνα. Μέχρι σήμερα, το facebook και το instagram έχουν εστιάσει στη συνεχή αύξηση των χρηστών τους, αλλά αργά ή γρήγορα αυτή η επιτυχία πρέπει να ρευστοποιηθεί.

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Long Covid: Παιδιά και έφηβοι έχουν διπλάσιο κίνδυνο επιπλοκών μετά από δεύτερη μόλυνση

Τech & Science / Long Covid: Παιδιά και έφηβοι έχουν διπλάσιο κίνδυνο επιπλοκών μετά από δεύτερη μόλυνση

Μεταξύ των παθήσεων που σχετίζονται με τη long Covid στα παιδιά και τους έφηβους, η μυοκαρδίτιδα ήταν η πιο συχνή, με τον κίνδυνο να τριπλασιάζεται έπειτα από τη δεύτερη λοίμωξη Covid
LIFO NEWSROOM
Οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και ψύχωσης τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό

Τech & Science / Οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και ψύχωσης τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό

Η μελέτη, που βασίστηκε σε σχεδόν 1,8 εκατομμύρια γεννήσεις στη Σουηδία, δείχνει ότι η ψυχική υγεία των γυναικών βελτιώνεται στην εγκυμοσύνη αλλά επιδεινώνεται αμέσως μετά τον τοκετό
LIFO NEWSROOM
«Ένας σύντροφος από κώδικα»: Πώς οι άνθρωποι κάνουν τους AI συνοδούς τους να μοιάζουν πραγματικοί

Τech & Science / «Ένας σύντροφος από κώδικα»: Πώς οι άνθρωποι κάνουν τους AI συνοδούς τους να μοιάζουν πραγματικοί

Από την επιλογή προσωπικότητας μέχρι τη δημιουργία fan art, οι χρήστες διαμορφώνουν οι ίδιοι τις σχέσεις τους με chatbots, δημιουργώντας δεσμούς που θυμίζουν ανθρώπινες σχέσεις
LIFO NEWSROOM