Το Instagram έκανε μια αλλαγή που μπορεί να αποκαλύψει τις ντροπιαστικές σας συνήθειες

Το Instagram έκανε μια αλλαγή που μπορεί να αποκαλύψει τις ντροπιαστικές σας συνήθειες Facebook Twitter
0

Το Instagram εισάγει τη νέα λειτουργία "With Friends" στο Reels, μια αλλαγή που, αν κρίνουμε από το παρελθόν, θα μπορούσε να προκαλέσει ανησυχία σε όσους προτιμούν να διατηρούν τις προτιμήσεις τους ιδιωτικές. Ωστόσο, σύμφωνα με την εταιρεία η νέα δυνατότητα έρχεται με σχεδιαστικές τροποποιήσεις που την καθιστούν λιγότερο «ντροπιαστική» από την παλιά "Following" καρτέλα, η οποία καταργήθηκε το 2019.

Με τη λειτουργία "With Friends", οι χρήστες μπορούν να βλέπουν τα βίντεο που έχουν κάνει like οι φίλοι τους, καθώς και να στέλνουν άμεσα μηνύματα σε αυτούς για συγκεκριμένα Reels. Η λειτουργία αυτή, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Instagram, Άνταμ Μοσέρι, έχει στόχο να ενισχύσει την κοινωνική διάδραση μέσα από την ψυχαγωγία: «Θέλουμε το Instagram να είναι ένας χώρος όπου όχι μόνο καταναλώνετε περιεχόμενο, αλλά συνδέεστε μέσω αυτού με φίλους».

Γιατί η "With Friends" λειτουργία είναι διαφορετική

Η λειτουργία είναι πιο φιλική προς την ιδιωτικότητα σε σχέση με την παλιά "Following" καρτέλα:

  • Αμοιβαίοι ακόλουθοι μόνο: Βλέπετε likes μόνο από άτομα που ακολουθείτε και σας ακολουθούν. Δεν υπάρχει πρόσβαση στις δραστηριότητες διασημοτήτων ή δημιουργών που δεν σας ακολουθούν.
  • Περιορισμένο περιεχόμενο: Μόνο βίντεο από δημόσιους λογαριασμούς με καλή βαθμολογία είναι επιλέξιμα για σύσταση.
  • Αλγοριθμικό feed: Αντί για χρονολογική λίστα, το "With Friends" παρουσιάζει βίντεο που πιστεύει ότι θα σας ενδιαφέρουν, λαμβάνοντας υπόψη κοινά ενδιαφέροντα με τους φίλους σας.

Αυτό σημαίνει ότι, αν ένας φίλος σας κάνει like σε περιεχόμενο που δεν σχετίζεται με τα ενδιαφέροντά σας, πιθανότατα δεν θα εμφανιστεί στο feed σας. Για παράδειγμα, αν ένας σύζυγος κάνει like σε βίντεο με μπικίνι, αυτά πιθανότατα δεν θα εμφανιστούν στη σύζυγό του, καθώς ο αλγόριθμος αντιλαμβάνεται ότι το περιεχόμενο δεν είναι σχετικό με τις προτιμήσεις της.

Τι δείχνουν τα πρώτα δεδομένα

Η δοκιμή της λειτουργίας από χρήστες αποκάλυψε ότι, παρά την αρχική ανησυχία, τα περισσότερα likes που εμφανίζονται αφορούν αθώα και ενδιαφέροντα θέματα, όπως βίντεο με ζώα, συνεντεύξεις διασημοτήτων ή χόμπι. Υπήρξαν βέβαια και στιγμές όπου η λειτουργία φάνηκε «εισβολική», όπως η εμφάνιση βίντεο από τοπικά σχολεία ή οικογενειακές στιγμές.

Παρότι η νέα δυνατότητα είναι πιο προσεκτική, η φύση των αλγορίθμων δεν εγγυάται απόλυτη προβλεψιμότητα. Οι χρήστες καλούνται να παραμείνουν προσεκτικοί με τα likes τους, ειδικά αν δεν θέλουν να τα μοιράζονται με το κοινωνικό τους δίκτυο.

Με πληροφορίες από Business Insider

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σαμ Άλτμαν ChatGPT

Τech & Science / Ο Σαμ Άλτμαν κηρύσσεί «κόκκινο συναγερμό» για το ChatGPT καθώς ο ανταγωνισμός πιέζει την OpenAI

Σύμφωνα με εσωτερικό σημείωμα της Δευτέρας, ο Άλτμαν ανέφερε ότι η OpenAI θα επαναπροσανατολίσει τις προτεραιότητές της, σημειώνοντας πως η συγκυρία είναι «κρίσιμη»
LIFO NEWSROOM
Εάν φέτος τα Χριστούγεννα δεν σταματάτε να φτερνίζεστε, υπάρχει εξήγηση

Τech & Science / Εάν φέτος τα Χριστούγεννα δεν σταματάτε να φτερνίζεστε, υπάρχει εξήγηση

Παρότι οι γιορτές θεωρούνται περίοδος χαλάρωσης και οικογενειακής θαλπωρής, ειδικοί προειδοποιούν ότι η καθημερινότητα μέσα στο σπίτι μπορεί να μας επιφυλάσσει κάτι που συχνά παραβλέπουμε
LIFO NEWSROOM
GLP-1 ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΦΑΡΜΑΚΑ

Τech & Science / GLP-1: Τι είναι τα φάρμακα κατά της παχυσαρκίας που πήραν έγκριση από τον ΠΟΥ - Οι δύο πρώτες οδηγίες

Ο ΠΟΥ θα παρουσιάσει, σύμφωνα με το Reuters, την επόμενη εβδομάδα τις κατευθυντήριες οδηγίες του για την κλινική διαχείριση της παχυσαρκίας σε παιδιά και εφήβους
LIFO NEWSROOM
Η μουσική διευκολύνει το χειρουργείο και επιταχύνει την ανάρρωση, σύμφωνα με μελέτη

Τech & Science / Η μουσική διευκολύνει τα χειρουργεία και επιταχύνει την ανάρρωση, σύμφωνα με μελέτη

Η έρευνα παρέχει από τις πιο ισχυρές μέχρι σήμερα ενδείξεις ότι η μουσική κατά τη γενική αναισθησία μπορεί να μειώσει τις ανάγκες σε φάρμακα και να βελτιώσει την ανάρρωση
LIFO NEWSROOM