Η Louise Delage έγινε σταρ του Instagram αλλά δεν είναι καθόλου αυτό που δείχνει

Η Louise Delage έγινε σταρ του Instagram αλλά δεν είναι καθόλου αυτό που δείχνει Facebook Twitter
0

Η Louise Delage από το Παρίσι ήταν μια 25χρονη σταρ των social media, στην οποία κρίνοντας από το προφίλ της στο Instagram, το μοναδικό στοιχείο για εκείνη στο διαδίκτυο, της αρέσει να περνά χρόνο με φίλους, να τρώει σε εστιατόρια και να κάνει βόλτες.

Οι φωτογραφίες της είχαν πολύ απλές λεζάντες ("Χαλαρώνοντας με φίλους", "Χορός" και καμιά φορά μόνο ένα emoji), είχαν πάντοτε διάφορα hashtag και λάμβαναν εκατοντάδες like, παρόλο που η Delage έκανε λογαριασμό στο Instagram την 1η Αυγούστου. Μέσα σε μόλις ένα μήνα μάζεψε σχεδόν 65.000 followers.

Graffiti session 1 ?

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Louise Delage (@louise.delage) στις


Το γεγονός όμως πως άργησε τόσο να κάνει λογαριασμό ήταν και αυτό που έκανε την στρατηγική διαφορά στην περίπτωσή της. Το Instagram έχει 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως (το 80% εκτός ΗΠΑ) και πλέον πολλοί αν όχι οι περισσότεροι είναι σαν την Delage- στιλάτες, κοινωνικές, έξυπνες νεαρές γυναίκες. 

Οι φωτογραφίες της - ποτήρια από ροζέ κρασί στην παραλία, ένα οικογενειακό δείπνο με φρούτα και κόκκινο κρασί, μια στιλάτη selfie σε κάποιο event με σαμπανιζέ κρασί στο χέρι- δύσκολα ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες στο timeline. Κι αυτός, όπως αποδείχθηκε, ήταν και ο σκοπός ακριβώς. 

? F.R.E.S.H ?

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Louise Delage (@louise.delage) στις


Στις 22 Σεπτεμβρίου, η Delage έκανε την τελευταία της ανάρτηση στο Instagram: ένα βίντεο κλιπ, στο οποίο αποκάλυπτε πως είναι δημιούργημα της διαφημιστικής εταιρίας BETC και πρωταγωνίστρια της καμπάνιας τους "Like my addiction". Σε κάθε ένα από τα 150 ποστ της η Delage, ή για την ακρίβεια το μοντέλο που πόζαρε ως Delage, φωτογραφιζόταν με αλκοόλ. 

Η καμπάνια δημιουργήθηκε για λογαριασμός του Addict Aide, ενός οργανισμού που φιλοδοξεί να ευαισθητοποιήσει σχετικά με τον αλκοολισμό ανάμεσα στους νέους. Ο Stéphane Xiberras, καλλιτεχνικός διευθυντής και πρόεδρος της BETC Παρισιού, είπε στο AdFreak πως τους θορύβησε "η δυσκολία του να εντοπίσεις τον εθισμό σε κάποιον κοντινό σου άνθρωπο". 

Like my addiction

Ένα βίντεο που δημοσίευσε ο χρήστης Louise Delage (@louise.delage) στις


Ο ψεύτικος λογαριασμός στο Instagram είχε στόχο να παρουσιάσει "ένα άτομο που θα συναντούσες οπουδήποτε και που ποτέ δεν θα υποψιαζόσουν πως είναι εθισμένο". Το τεράστιο γκελ στον λογαριασμό της Delage σε μόλις έναν μήνα ήταν αποτέλεσμα μια συντονισμένης στρατηγικής επί πληρωμή, που βασίστηκε "σε σχετικό περιεχόμενο του Instagram και συνήθειες των χρηστών" εξηγεί Xiberras. Η εμφάνιση και το ύφος στις αναρτήσεις της, ακόμη και τα φίλτρα που επέλεγε, επιλέγονταν βάσει έρευνας σε διάφορες fashion bloggers. 

Κάθε μέρα ανέβαζε δύο με τρεις φωτογραφίες σε περιόδους "μεγάλης αιχμής": το πρωί, κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού και αργά το βράδυ. Καθεμιά περιλάμβανε περίπου 30 σχετικά hashtag, καθώς έχει αποδειχθεί πως παρακινούν τους followers. Παράλληλα γινόταν και προσεκτική επιλογή στο ποιους θα ακολουθεί η ίδια, επίσης ψεύτικα προφίλ ή άλλα πληρωμένα, που παρακινούσαν εμμέσως τον νεαρό κόσμο να ακολουθήσει την Delage. 

Quand je pose en soirée ?

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Louise Delage (@louise.delage) στις

Beach & Friends ?

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Louise Delage (@louise.delage) στις


Βάσει στατιστικών, η καμπάνια στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και καλύφθηκε από μμε σε ολόκληρο τον κόσμο ενώ έφτασε να γίνει και trending topic στο Twitter της Γαλλίας. Το τελευταίο ποστ της, η μεγάλη αποκάλυψη, είχε περισσότερα από 160.000 views και συγκέντρωσε πάνω από 1.000 σχόλια. Το ίδιο βίντεο στο Youtube μάζεψε περισσότερα από 230.000 views.

Ωστόσο ο Xiberras είπε στο AdFreak σχολίασε ως απογοητευτικό το ότι η πλειονότητα των followers της Delage δεν την κατέκριναν ποτέ για το "σοβαρό της πρόβλημα με τον αλκοολισμό". Όπως είπε ήλπιζε πως η καμπάνια θα λειτουργούσε βοηθητικά σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν εθισμό. Βέβαια το Instagram δεν φημίζεται ως δυνατό μέσο σε επίπεδο ευαισθητοποίησης, όσο φαντασίας. 

Κάποιος από τους χρήστες σχολίασε στην τελευταία της ανάρτηση πως "πήρε το μήνυμα". Ο ίδιος σχολίασε πως η "ανοσία" σε εικόνες αλκοολισμού οφείλεται στο φαινόμενο του "φωτοστέφανου" (halo effect) των ευπαρουσίαστων ανθρώπων- πως ό,τι κάνουν δηλαδή, ειδικά στο Instagram, δείχνει πάντα αποδεκτό αν όχι και επιθυμητό. "Τώρα", κατέληξε, "συνεχίστε να ανεβάζετε φωτογραφίες της χωρίς αλκοόλ".

#latergram Bretagne

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Louise Delage (@louise.delage) στις

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η αλήθεια για το θρυλικό ναυάγιο του Endurance: Ο Σάκλετον ήξερε ότι το πλοίο του ήταν ακατάλληλο

Τech & Science / Η αλήθεια για το θρυλικό ναυάγιο του Endurance: Ο Σάκλετον ήξερε ότι το πλοίο του ήταν ακατάλληλο

Νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι το ιστορικό πλοίο Endurance του Έρνεστ Σάκλετον βυθίστηκε όχι εξαιτίας των πάγων, αλλά λόγω σχεδιαστικών αδυναμιών που ο ίδιος ο εξερευνητής γνώριζε
LIFO NEWSROOM
Google: Εισάγει το AI Mode στην Ελλάδα - Όσα αλλάζουν στην αναζήτηση

Τech & Science / Google: Εισάγει το AI Mode στην Ελλάδα - Όσα αλλάζουν στην αναζήτηση

Tο AI Mode χρησιμοποιεί την τεχνική "query fan-out" (διασπορά ερωτημάτων) της Google, η οποία αναλύει την ερώτηση των χρηστών σε επιμέρους θέματα και εκτελεί ταυτόχρονα πληθώρα αναζητήσεων για λογαριασμό του
LIFO NEWSROOM
Κατάθλιψη: Οι γυναίκες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης σε σύγκριση με τους άνδρες

Τech & Science / Κατάθλιψη: Οι γυναίκες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης σε σύγκριση με τους άνδρες

Η μελέτη αναγνωρίζει ότι υπάρχουν πολλαπλές εξηγήσεις για τη διαφορά στα ποσοστά κατάθλιψης μεταξύ ανδρών και γυναικών - από συμπεριφορικούς και περιβαλλοντικούς, έως βιολογικούς παράγοντες
LIFO NEWSROOM
Ευρωπαίοι πολιτικοί ελέγχθηκαν για PFAS – Όλοι βγήκαν θετικοί στα «παντοτινά πλαστικά»

Τech & Science / Ευρωπαίοι πολιτικοί ελέγχθηκαν για τοξικά χημικά PFAS – Όλοι βγήκαν θετικοί στα «παντοτινά πλαστικά»

«Πρόκειται για μια ανατριχιαστική πραγματικότητα. Είναι κρίσιμο να αναλάβουμε δράση» τόνισε ο Δανός υπουργός Περιβάλλοντος, στο αίμα του οποίου βρέθηκαν τρεις ουσίες τοξικές για την αναπαραγωγή
LIFO NEWSROOM
AI στα σχολεία: Όταν οι μαθητές διδάσκουν τους δασκάλους για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Τech & Science / Αυτοί οι έφηβοι από τη Silicon Valley ορίζουν πώς θα μπει η AI στα σχολεία όλου του κόσμου

Μαθητές στη Σίλικον Βάλεϊ αναλαμβάνουν πρωτοβουλία να καθορίσουν οι ίδιοι –μαζί με γονείς και εκπαιδευτικούς– τους κανόνες χρήσης της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση
LIFO NEWSROOM
ChatGPT: Πατέρας παρέκαμψε σε 5 λεπτά τα φίλτρα ασφαλείας για εφήβους

Τech & Science / ChatGPT: Πατέρας παρέκαμψε σε 5 λεπτά τα φίλτρα ασφαλείας για εφήβους

Το ChatGPT παρουσίασε νέους γονικούς ελέγχους, όμως οι ειδικοί προειδοποιούν: τα παιδιά μπορούν να τους παρακάμψουν εύκολα - Οι ανησυχίες για την ασφάλεια, την ιδιωτικότητα και την ψυχική υγεία των εφήβων φουντώνουν, ενώ οι αρχές ζητούν αυστηρότερη νομοθεσία για την τεχνητή νοημοσύνη
LIFO NEWSROOM
VIOLOGIKA OPLA VIOTROMOKRATIA TEHNITI NOIMOSINI

Τech & Science / Βιοτρομοκρατία: Ερευνητές προειδοποιούν για επικίνδυνες παραλλαγές πρωτεϊνών μέσω τεχνητής νοημοσύνης

Ερευνητές προειδοποιούν για αυξανόμενες απειλές βιοτρομοκρατίας λόγω AI και συνθετικής βιολογίας, εντοπίζοντας κρίσιμη ευπάθεια σε λογισμικό βιοασφάλειας
LIFO NEWSROOM