Η Louise Delage έγινε σταρ του Instagram αλλά δεν είναι καθόλου αυτό που δείχνει

Η Louise Delage έγινε σταρ του Instagram αλλά δεν είναι καθόλου αυτό που δείχνει Facebook Twitter
0

Η Louise Delage από το Παρίσι ήταν μια 25χρονη σταρ των social media, στην οποία κρίνοντας από το προφίλ της στο Instagram, το μοναδικό στοιχείο για εκείνη στο διαδίκτυο, της αρέσει να περνά χρόνο με φίλους, να τρώει σε εστιατόρια και να κάνει βόλτες.

Οι φωτογραφίες της είχαν πολύ απλές λεζάντες ("Χαλαρώνοντας με φίλους", "Χορός" και καμιά φορά μόνο ένα emoji), είχαν πάντοτε διάφορα hashtag και λάμβαναν εκατοντάδες like, παρόλο που η Delage έκανε λογαριασμό στο Instagram την 1η Αυγούστου. Μέσα σε μόλις ένα μήνα μάζεψε σχεδόν 65.000 followers.

Graffiti session 1 ?

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Louise Delage (@louise.delage) στις


Το γεγονός όμως πως άργησε τόσο να κάνει λογαριασμό ήταν και αυτό που έκανε την στρατηγική διαφορά στην περίπτωσή της. Το Instagram έχει 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως (το 80% εκτός ΗΠΑ) και πλέον πολλοί αν όχι οι περισσότεροι είναι σαν την Delage- στιλάτες, κοινωνικές, έξυπνες νεαρές γυναίκες. 

Οι φωτογραφίες της - ποτήρια από ροζέ κρασί στην παραλία, ένα οικογενειακό δείπνο με φρούτα και κόκκινο κρασί, μια στιλάτη selfie σε κάποιο event με σαμπανιζέ κρασί στο χέρι- δύσκολα ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες στο timeline. Κι αυτός, όπως αποδείχθηκε, ήταν και ο σκοπός ακριβώς. 

? F.R.E.S.H ?

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Louise Delage (@louise.delage) στις


Στις 22 Σεπτεμβρίου, η Delage έκανε την τελευταία της ανάρτηση στο Instagram: ένα βίντεο κλιπ, στο οποίο αποκάλυπτε πως είναι δημιούργημα της διαφημιστικής εταιρίας BETC και πρωταγωνίστρια της καμπάνιας τους "Like my addiction". Σε κάθε ένα από τα 150 ποστ της η Delage, ή για την ακρίβεια το μοντέλο που πόζαρε ως Delage, φωτογραφιζόταν με αλκοόλ. 

Η καμπάνια δημιουργήθηκε για λογαριασμός του Addict Aide, ενός οργανισμού που φιλοδοξεί να ευαισθητοποιήσει σχετικά με τον αλκοολισμό ανάμεσα στους νέους. Ο Stéphane Xiberras, καλλιτεχνικός διευθυντής και πρόεδρος της BETC Παρισιού, είπε στο AdFreak πως τους θορύβησε "η δυσκολία του να εντοπίσεις τον εθισμό σε κάποιον κοντινό σου άνθρωπο". 

Like my addiction

Ένα βίντεο που δημοσίευσε ο χρήστης Louise Delage (@louise.delage) στις


Ο ψεύτικος λογαριασμός στο Instagram είχε στόχο να παρουσιάσει "ένα άτομο που θα συναντούσες οπουδήποτε και που ποτέ δεν θα υποψιαζόσουν πως είναι εθισμένο". Το τεράστιο γκελ στον λογαριασμό της Delage σε μόλις έναν μήνα ήταν αποτέλεσμα μια συντονισμένης στρατηγικής επί πληρωμή, που βασίστηκε "σε σχετικό περιεχόμενο του Instagram και συνήθειες των χρηστών" εξηγεί Xiberras. Η εμφάνιση και το ύφος στις αναρτήσεις της, ακόμη και τα φίλτρα που επέλεγε, επιλέγονταν βάσει έρευνας σε διάφορες fashion bloggers. 

Κάθε μέρα ανέβαζε δύο με τρεις φωτογραφίες σε περιόδους "μεγάλης αιχμής": το πρωί, κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού και αργά το βράδυ. Καθεμιά περιλάμβανε περίπου 30 σχετικά hashtag, καθώς έχει αποδειχθεί πως παρακινούν τους followers. Παράλληλα γινόταν και προσεκτική επιλογή στο ποιους θα ακολουθεί η ίδια, επίσης ψεύτικα προφίλ ή άλλα πληρωμένα, που παρακινούσαν εμμέσως τον νεαρό κόσμο να ακολουθήσει την Delage. 

Quand je pose en soirée ?

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Louise Delage (@louise.delage) στις

Beach & Friends ?

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Louise Delage (@louise.delage) στις


Βάσει στατιστικών, η καμπάνια στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και καλύφθηκε από μμε σε ολόκληρο τον κόσμο ενώ έφτασε να γίνει και trending topic στο Twitter της Γαλλίας. Το τελευταίο ποστ της, η μεγάλη αποκάλυψη, είχε περισσότερα από 160.000 views και συγκέντρωσε πάνω από 1.000 σχόλια. Το ίδιο βίντεο στο Youtube μάζεψε περισσότερα από 230.000 views.

Ωστόσο ο Xiberras είπε στο AdFreak σχολίασε ως απογοητευτικό το ότι η πλειονότητα των followers της Delage δεν την κατέκριναν ποτέ για το "σοβαρό της πρόβλημα με τον αλκοολισμό". Όπως είπε ήλπιζε πως η καμπάνια θα λειτουργούσε βοηθητικά σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν εθισμό. Βέβαια το Instagram δεν φημίζεται ως δυνατό μέσο σε επίπεδο ευαισθητοποίησης, όσο φαντασίας. 

Κάποιος από τους χρήστες σχολίασε στην τελευταία της ανάρτηση πως "πήρε το μήνυμα". Ο ίδιος σχολίασε πως η "ανοσία" σε εικόνες αλκοολισμού οφείλεται στο φαινόμενο του "φωτοστέφανου" (halo effect) των ευπαρουσίαστων ανθρώπων- πως ό,τι κάνουν δηλαδή, ειδικά στο Instagram, δείχνει πάντα αποδεκτό αν όχι και επιθυμητό. "Τώρα", κατέληξε, "συνεχίστε να ανεβάζετε φωτογραφίες της χωρίς αλκοόλ".

#latergram Bretagne

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Louise Delage (@louise.delage) στις

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

Τech & Science / Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

H λειτουργία «Live Translation with AirPods», που αποτελεί μέρος του Apple Intelligence, δεν θα ενεργοποιείται εάν ο χρήστης βρίσκεται εντός ΕΕ και ο λογαριασμός Apple ανήκει σε περιοχή της ΕΕ
LIFO NEWSROOM
Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Τech & Science / Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, περίπου 115.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ήδη στην Αιθιοπία, από τα 1,5 εκατομμύρια συνολικά οχήματα στη χώρα, με στόχο να φτάσουν τα 500.000 μέχρι το 2030
LIFO NEWSROOM
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Τech & Science / Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Η σύγχρονη πρόκληση είναι να διασφαλίσουμε ότι όπου αλληλεπιδρούμε με την ΤΝ, θα γνωρίζουμε ότι «μιλάμε με ένα bot» — και ότι το bot αυτό είναι ειλικρινές και αυθεντικό όσο και ο ίδιος ο άνθρωπος
LIFO NEWSROOM
Σπάνια απολιθώματα στην Καισάρεια: Κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών σε άριστη κατάσταση

Τech & Science / Σπάνια απολιθώματα στην Καισάρεια: Κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών σε άριστη κατάσταση

Συγκλονιστική ανακάλυψη στην Καισάρεια: τρία κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών βρέθηκαν άθικτα, μαζί με απολιθώματα ρινόκερων, σμιλόδοντα και τριδάκτυλων αλόγων - Η «ζώνη των ελεφάντων» αλλάζει την παλαιοντολογική ιστορία της περιοχής
LIFO NEWSROOM
Η εντυπωσιακή «φωταγώγηση» νευρώνων του εγκεφάλου ενώ λαμβάνεται μια απόφαση

Τech & Science / Η εντυπωσιακή «φωταγώγηση» νευρώνων του εγκεφάλου κατά τη διάρκεια λήψης μιας απόφασης

Νευροεπιστήμονες έφτιαξαν τον πρώτο «χάρτη» στην ιστορία του κλάδου τους που παρέχει μια πλήρη εικόνα του τι συμβαίνει σε όλο τον εγκέφαλο τη στιγμή που λαμβάνεται μια απόφαση
LIFO NEWSROOM
H NASA αποκαλύπτει ενδείξεις ζωής σε βράχους του Άρη – Τι βρήκε το Perseverance

Τech & Science / H NASA αποκαλύπτει ενδείξεις ζωής σε βράχους του Άρη – Τι βρήκε το Perseverance

Το ρομπότ Perseverance της NASA εντόπισε βράχους στον Άρη με ασυνήθιστα χαρακτηριστικά που μπορεί να προέρχονται από αρχαία μικροβιακή ζωή. Οι επιστήμονες εξετάζουν αν αυτά τα ορυκτά αποτελούν τα πρώτα ίχνη ζωής στον κόκκινο πλανήτη
LIFO NEWSROOM