ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

H Ogilvy σταματά να συνεργάζεται με influencers που αλλοιώνουν τις φωτογραφίες τους

H Ogilvy σταματά να συνεργάζεται με influencers που αλλοιώνουν τις φωτογραφίες τους Facebook Twitter
0

Η βρετανική εταιρεία μάρκετινγκ και διαφήμισης Ogilvy, η οποία εδράζεται στη Νέα Υόρκη, ανακοίνωσε πως δεν θα συνεχίσει να εκπροσωπεί influencers που επιλέγουν να αλλοιώνουν την εικόνα τους. Στόχος της είναι να καταπολεμήσει τις «συστηματικές» βλάβες που επιφέρουν τα social media στην ψυχική υγεία. 

Μιλώντας στο The Drum, ο επικεφαλής της επιχείρησης, Rahul Titus, επέμεινε πως το μάρκετινγκ, από πλευράς influencer, είναι εξαιρετικά επιβλαβές καθώς οι όποιες εικόνες είναι πολύ στημένες.

Η απαγόρευση ισχύει για όλες τις εταιρίες του ομίλου Ogilvy, μεταξύ των οποίων και η Dove. Ήδη ο αντιπρόεδρος εξωτερικής επικοινωνίας και βιωσιμότητας της Dove, Firdaous El Honsali, έχει ταχθεί υπέρ της προσπάθειας, επισημαίνοντας πως η εταιρεία «συνεργάζεται μόνο με influencer που δεν αλλοιώνουν την εμφάνισή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης».

Πώς θα λειτουργήσει

Πρακτικώς, η Ogilvy θα σταματήσει να συνεργάζεται με άτομα που κάνουν ρετούς στο δέρμα και το σώμα τους, αλλά θα επιτρέπει τη συνεργασία με όσους/όσες «παίζουν» με τον φωτισμό.

Σύμμαχος στο «κυνήγι» των παραβατών θα είναι η εφαρμογή InfluenceO, η οποία θα τους εντοπίζει.

Η απόφαση αυτή έρχεται την ώρα που η βρετανική κυβέρνηση εξετάζει νομοσχέδιο αναφορικά με την ψηφιακά αλλοιωμένη εικόνα σώματος, που ορίζει πως οι influencers θα πρέπει να δηλώνουν ξεκάθαρα πως την έχουν «πειράξει». Και επειδή είναι αρκετά τα «αγκάθια» στο δρόμο προς την τελική ψήφισή του, η Ogilvy αποφάσισε να βοηθήσει την προσπάθεια με αυτή της την πρωτοβουλία.

«Έχουμε χρέος ως μαρκετίστες, ως πρακτορεία και μάρκες, στην επόμενη γενιά. Ώστε να μην μεγαλώσουν με τις ίδιες εικόνες που βλέπουμε τώρα» επεσήμανε ο Titus.

Αναγνώρισε πως μερικές εταιρείες έχουν ήδη κάνει βήματα προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά τελικώς υποκύπτουν στις παραδοσιακές τακτικές όσον αφορά στις καμπάνιες του.  

«Έχει γίνει μεγάλη έρευνα. Εργαζόμαστε με την ομάδα των επιστημών συμπεριφοράς και μιλάμε με πολλούς influencers και έχουμε αφιερώσει πολύ χρόνο για να βρούμε πώς θα λειτουργήσει» συμπλήρωσε ο ίδιος.

 «Πρέπει να εκπαιδεύσουμε τους πελάτες μας ώστε να δίνουν στους influencers την ελευθερία να εκφράζουν περισσότερο τον εαυτό τους» έκρινε ο Titus, ενώ παραδέχθηκε πως η προσπάθεια προς την τελική υλοποίηση του πλήρους σχεδίου θα είναι μακρά.

Καταλήγοντας ζήτησε και άλλες εταιρείες να ακολουθήσουν την ίδια οδό, επιμένοντας πως «είναι το σωστό».

Η Ogilvy θα αναπτύξει την πολιτική σε δύο φάσεις. Αρχικά θα γίνουν διαβουλεύσεις και η απαγόρευση θα τεθεί σε ισχύ από τον Μάιο. Ο Titus έχει δώσει προθεσμία ως τον Δεκέμβριο για τον πλήρη τερματισμό της επεξεργασίας όλου του περιεχομένου.

Με πληροφορίες από The Drum

 
Τech & Science
0

ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η έλλειψη σεξουαλικών επαφών μπορεί να έχει θανάσιμες συνέπειες, σύμφωνα με νέα μελέτη

Τech & Science / Η έλλειψη σεξουαλικών επαφών μπορεί να έχει θανάσιμες συνέπειες, σύμφωνα με νέα μελέτη

Η μελέτη πάνω σε 14.500 ενήλικες έδειξε ότι οι γυναίκες με σπάνια σεξουαλική δραστηριότητα έχουν σημαντικά μεγαλύτερη πιθανότητα θανάτου μέσα στην επόμενη δεκαετία σε σύγκριση με εκείνες που είχαν συχνότερες επαφές
LIFO NEWSROOM
Η ξαφνική διακοπή άσκησης αυξάνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου, δείχνει μελέτη

Τech & Science / Η ξαφνική διακοπή άσκησης αυξάνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου, δείχνει μελέτη

Οι ερευνητές επισημαίνουν ότι απροσδόκητα γεγονότα, όπως τραυματισμοί ή πανδημικά lockdown, μπορούν να οδηγήσουν σε ξαφνική διακοπή της άσκησης, αυξάνοντας τον κίνδυνο καρδιαγγειακής δυσλειτουργίας
LIFO NEWSROOM
Νέα χάπι απώλειας βάρους: Κλινική δοκιμή δείχνει μείωση έως 12% του σωματικού βάρους

Τech & Science / Νέο χάπι απώλειας βάρους: Κλινική δοκιμή δείχνει μείωση έως 12% του σωματικού βάρους

Η Eli Lilly ανακοίνωσε ότι το νέο χάπι απώλειας βάρους orforglipron βοήθησε τους συμμετέχοντες να χάσουν κατά μέσο όρο 12% του σωματικού τους βάρους σε 72 εβδομάδες, με παράλληλα οφέλη στην υγεία.
LIFO NEWSROOM
Ψύχωση με την τεχνητή νοημοσύνη: Πώς το ChatGPT οδηγεί χρήστες σε παράξενες ψευδαισθήσεις και θεωρίες συνωμοσίας

Τech & Science / Ψύχωση με την τεχνητή νοημοσύνη: Πώς το ChatGPT οδηγεί χρήστες σε παράξενες ψευδαισθήσεις και θεωρίες συνωμοσίας

Η αύξηση φαινομένων «ψύχωσης με την τεχνητή νοημοσύνη» όπου το ChatGPT ενθαρρύνει ψευδαισθήσεις και ψευδείς θεωρίες σε χρήστες, με ειδικούς να προειδοποιούν για τους κινδύνους της υπερβολικής εμπιστοσύνης σε τεχνητή νοημοσύνη
LIFO NEWSROOM
Διαρροή ιδιωτικών συνομιλιών του ChatGPT στο Google

Τech & Science / Διαρροή ιδιωτικών συνομιλιών του ChatGPT στο Google

Πολλοί χρήστες συνειδητοποίησαν έκπληκτοι ότι περιεχόμενο που θεωρούσαν ιδιωτικό - όπως αιτήσεις εργασίας, επιχειρηματικά σχέδια, κομμάτια κώδικα ή ακόμα και ευαίσθητα προσωπικά δεδομέν - ήταν ξαφνικά δημόσια προσβάσιμο με ένα απλό κλικ
LIFO NEWSROOM
Σουηδία: Ο πρωθυπουργός παραδέχτηκε πως συμβουλεύεται το ChatGPT για «μια δεύτερη γνώμη» στις πολιτικές του αποφάσεις

Τech & Science / Σουηδία: Ο πρωθυπουργός παραδέχτηκε πως συμβουλεύεται το ChatGPT για «μια δεύτερη γνώμη» στις πολιτικές του αποφάσεις

«Όσο περισσότερο βασίζεται στη τεχνητή νοημοσύνη για απλά ζητήματα, τόσο μεγαλύτερος ο κίνδυνος να υπερεμπιστευτεί το σύστημα. Πρέπει να απαιτήσουμε αξιοπιστία. Δεν ψηφίσαμε το ChatGPT»
LIFO NEWSROOM