Ο βασικός λόγος που ακολουθούν οι καταναλωτές μια οποιαδήποτε επιχείρηση ή μάρκα στα social media είναι για να πάρουν ειδικές προσφορές και εκπτώσεις σύμφωνα με μια διεθνή έρευνα της Nielsen. H έρευνα που έχει καλύψει δέκα βασικές αγορές διεθνώς βρήκε οτί το 40% των χρηστών του internet έχουν επισκεφτεί sites με προσφορές και κουπόνια όπως η Groupon. Άλλη μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια ήταν ότι οι χρήστες social media όπως το Facebook (44%)και το Twitter (63%) χρησιμοποιούν αυτά τα site πολύ περισσότερο από τους απλούς χρήστες του internet.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Από την αγκαλιά Καραλή και Ντουπλάντις, στις χειραψίες που δεν θέλει ο Σενγκούν

Πρίγκιπας Χάρι: «Δεν πιστεύω ότι έβγαλα τα άπλυτά μου στη φόρα»

Τζόρτζιο Αρμάνι: Ποιος είναι ο Μικέλε Μορσέλι που κληρονόμησε 60 εκατ. από την περιουσία του

Τσάρλι Κερκ: «Εγώ ήμουν» - Ο Τάιλερ Ρόμπινσον φέρεται να ομολόγησε τη δολοφονία σε συνομιλία εφαρμογής

ΟΠΕΚΕΠΕ: «Απλά μας έμπλεξαν και γίναμε στόχος» - Δηλώσεις Σεμερτζίδου μετά τη δέσμευση της περιουσίας της

σχόλια