Ο βασικός λόγος που ακολουθούν οι καταναλωτές μια οποιαδήποτε επιχείρηση ή μάρκα στα social media είναι για να πάρουν ειδικές προσφορές και εκπτώσεις σύμφωνα με μια διεθνή έρευνα της Nielsen. H έρευνα που έχει καλύψει δέκα βασικές αγορές διεθνώς βρήκε οτί το 40% των χρηστών του internet έχουν επισκεφτεί sites με προσφορές και κουπόνια όπως η Groupon. Άλλη μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια ήταν ότι οι χρήστες social media όπως το Facebook (44%)και το Twitter (63%) χρησιμοποιούν αυτά τα site πολύ περισσότερο από τους απλούς χρήστες του internet.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
H Rosalia «έπαθε» Björk
Καιρός - Μαρουσάκης: «Nέο βαρομετρικό χαμηλό από την Ιταλία, υψηλός κίνδυνος για πλημμυρικά επεισόδια»
Στην Ελλάδα είμαστε πολύ μακριά από το παράδειγμα του Μαμντάνι
Νέα καταγγελία για δημόσιο νοσοκομείο: «Μου έκαναν γαστροσκόπηση χωρίς αναισθησία»
Tesla: Εγκρίθηκε η αμοιβή του $1 τρισ. για τον Έλον Μασκ – Τι πρέπει να κάνει για το πάρει
σχόλια