Ο βασικός λόγος που ακολουθούν οι καταναλωτές μια οποιαδήποτε επιχείρηση ή μάρκα στα social media είναι για να πάρουν ειδικές προσφορές και εκπτώσεις σύμφωνα με μια διεθνή έρευνα της Nielsen. H έρευνα που έχει καλύψει δέκα βασικές αγορές διεθνώς βρήκε οτί το 40% των χρηστών του internet έχουν επισκεφτεί sites με προσφορές και κουπόνια όπως η Groupon. Άλλη μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια ήταν ότι οι χρήστες social media όπως το Facebook (44%)και το Twitter (63%) χρησιμοποιούν αυτά τα site πολύ περισσότερο από τους απλούς χρήστες του internet.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Αποσωληνώθηκε και αναρρώνει η 14χρονη από την Κεφαλονιά: Ζήτησε να αγκαλιάσει γιατρούς και νοσηλευτές

Διαστρικό αντικείμενο προβληματίζει την επιστημονική κοινότητα - «Ίσως η τροχιά του να ήταν σχεδιασμένη»

Για τους «εμπρηστές της Πάτρας»: Ιδεολογικές καταχρήσεις μιας φωτογραφίας

Πώς άλλαξε η στάση Τραμπ μετά την Αλάσκα και γιατί ανησυχούν οι -χωρίς σχέδιο- Ευρωπαίοι

Τυφώνας κατηγορίας 5 περνά τον Ατλαντικό Ωκεανό - Ποιες περιοχές κινδυνεύουν

σχόλια