Ο βασικός λόγος που ακολουθούν οι καταναλωτές μια οποιαδήποτε επιχείρηση ή μάρκα στα social media είναι για να πάρουν ειδικές προσφορές και εκπτώσεις σύμφωνα με μια διεθνή έρευνα της Nielsen. H έρευνα που έχει καλύψει δέκα βασικές αγορές διεθνώς βρήκε οτί το 40% των χρηστών του internet έχουν επισκεφτεί sites με προσφορές και κουπόνια όπως η Groupon. Άλλη μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια ήταν ότι οι χρήστες social media όπως το Facebook (44%)και το Twitter (63%) χρησιμοποιούν αυτά τα site πολύ περισσότερο από τους απλούς χρήστες του internet.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Λευκάδα: Με εκτεταμένη εγκεφαλική αιμορραγία 24χρονη που κατέρρευσε όταν δέχθηκε πρόταση γάμου

Δημήτρης Μαρέδης: Ποιος είναι ο δημοσιογράφος που κατηγορείται ότι εκβίαζε τη Ζέττα Μακρή

Κλιματιστικό: Να μένει ανοιχτό όλη μέρα ή να το κλείνουμε και να το ξανανοίγουμε;

Καύσωνας: Έκτακτα μέτρα στον ιδιωτικό τομέα - Τι ισχύει με delivery και τηλεργασία

Πώς πήγε η πρώτη 24ωρη λειτουργία σε μετρό, τραμ και λεωφορεία

σχόλια