Ο βασικός λόγος που ακολουθούν οι καταναλωτές μια οποιαδήποτε επιχείρηση ή μάρκα στα social media είναι για να πάρουν ειδικές προσφορές και εκπτώσεις σύμφωνα με μια διεθνή έρευνα της Nielsen. H έρευνα που έχει καλύψει δέκα βασικές αγορές διεθνώς βρήκε οτί το 40% των χρηστών του internet έχουν επισκεφτεί sites με προσφορές και κουπόνια όπως η Groupon. Άλλη μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια ήταν ότι οι χρήστες social media όπως το Facebook (44%)και το Twitter (63%) χρησιμοποιούν αυτά τα site πολύ περισσότερο από τους απλούς χρήστες του internet.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

H σκληρή αλήθεια για την Ομάδα Έψιλον

Κως: Τζιπ έπεσε σε φούρνο - Νεκρή μία πελάτισσα που έκανε διακοπές στο νησί

Καιρός: Πού μπορεί να βρέξει σήμερα στην Αττική, από πότε ξεκινά η ζέστη

Ρέθυμνο: Νεκρός και ο 87χρονος που πυροβόλησε και σκότωσε τη σύζυγό του

Ρέθυμνο: Σκότωσε τη σύζυγό του στο νοσοκομείο και προσπάθησε να αυτοκτονήσει

σχόλια