Ένα λεπτό στο Facebook

Ένα λεπτό στο Facebook Facebook Twitter
5

Φανταστείτε μια πόλη με 1,2 δισεκατομμύρια κατοίκους, που όλοι μιλούν ταυτόχρονα είτε για να εκφραστούν έιτε για να διαφημίσουν/πουλήσουν/ενημερώσουν κάτι, είτε απλά για να χειροκροτήσουν κάποιους που διαλάλησαν ένα γεγονός, στο πλαίσιο αυτής της κοινωνίας-μαμούθ.

Ο θόρυβος και κατ' επέκταση, η ποσότητα της πληροφορίας που παράγεται είναι εκκωφαντικά, πέρα από κάθε φαντασία.

Το παρακάτω infographic, που αλιεύθηκε μόλις από το πολύ ενδιαφέρον σάιτ που αναλύει κάθε τι σχετικό με την κοινωνική δικτύωση, το We are social media, αποπειράται να δώσει μια εικόνα στο παραπάνω απλοϊκό σενάριο, παρουσιάζοντας ένα στιγμιότυπο, διάρκειας ενός λεπτού, μέσα στο κοινωνικό δίκτυο.

Ιδού τι συμβάινει μέσα σε 60" στο Facebook

Εν ολίγοις, να τι συμβαίνει μέσα σε 60 δευτερόλεπτα στο Facebook:

- Εγγράφονται στην υπηρεσία 500 νέοι χρήστες
- Στέλνονται 100.000 friend requests
- Ανεβαίνουν 243.000 φωτογραφίες
- Ανεβαίνουν 3,3 εκατομμύρια post (εκ των οποίων τα 50.000 περιέχουν links)
- Οι χρήστες κάνουν πάνω από 3 εκατομμύρια likes
- Οι χρήστες κάνουν 15 εκατομμύρια likes από εξωτερικά site μέσω like / share buttons.
- Οι χρήστες βλέπουν βίντεο που έχουν μοιραστεί απ' το YouTube, διάρκειας 323 ημερών!

Tα παραπάνω στοιχεία εκτός από τον τεράστιο όγκο πληροφορίας που κυκλοφορεί στα timeline του κόσμου, απαντούν κατά το ήμισυ το ερώτημα που απασχολεί ολοένα και περισσότερους -επαγγελματίες ή απλούς- χρήστεςα, "γιατί τα posts μου δεν παίρνουν πια αρκετά like;".

Το άλλο μισό της απάντησης στο παραπάνω ερώτημα σφορά την αλλαγή που έκανε το Facebook στον αλγόριθμο που διαχειρίζεται τον τύπο των posts που εμφανίζoνται στο timeline του κάθε χρήστη, προκειμένου να λαμβάνει περιεχόμενο που είναι πιο σχετικό με τις προτιμήσεις του.

Τους ακριβείς όρους σχετικά με το παραπάνω ζήτημα του επονομαζόμενου, Organic Reach που αποσχολεί όλο και περισσότερο κόσμο, αναλύει διεξοδικά -αλλά κατανοητά- ο αντιπρόεδρος του τμήματος προϊοντικού και διαφημιστικού μάρκετινγκ του Facebook, Brian Boland σε αυτό το post που ανέβασε πριν λίγες ημέρες.

Έχετε να προσθέσετε ή να σχολιάσετε κάτι; Τα comments, στη διάθεσή σας!

 

[WERSM]

Τech & Science
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Τech & Science / «Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Σε δοκιμές, εννέα στους δέκα χρήστες που είδαν αγγελίες για θέσεις μηχανικών ήταν άνδρες, ενώ το ίδιο ποσοστό των χρηστών που είδαν αγγελίες για νηπιαγωγούς ήταν γυναίκες
LIFO NEWSROOM
Βρισκόμαστε πιο κοντά από ποτέ σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Τech & Science / Πόσο κοντά βρισκόμαστε σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Σύμφωνα με το βιβλίο «Nuclear Age», ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος από ποτέ, με την παρουσία τουλάχιστον εννέα πυρηνικών δυνάμεων και την έλλειψη αποτελεσματικού διεθνούς πλαισίου για τον περιορισμό της απειλής.
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Έχεις ένα point, μόνο που στην περίπτωση του Facebook/Twitter/Google+/MySpace/Hi5 και όποιο άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούμε, δεν διαθέτουμε τα στοιχεία μας φόρα παρτίδα (Αν και προσωπικά δεν με ενοχλεί το να ξέρει κάποιος το πραγματικό όνομα μου ή το σε ποια πόλη μένω ή από ποια πόλη είμαι).