Ένα λεπτό στο Facebook

Ένα λεπτό στο Facebook Facebook Twitter
5

Φανταστείτε μια πόλη με 1,2 δισεκατομμύρια κατοίκους, που όλοι μιλούν ταυτόχρονα είτε για να εκφραστούν έιτε για να διαφημίσουν/πουλήσουν/ενημερώσουν κάτι, είτε απλά για να χειροκροτήσουν κάποιους που διαλάλησαν ένα γεγονός, στο πλαίσιο αυτής της κοινωνίας-μαμούθ.

Ο θόρυβος και κατ' επέκταση, η ποσότητα της πληροφορίας που παράγεται είναι εκκωφαντικά, πέρα από κάθε φαντασία.

Το παρακάτω infographic, που αλιεύθηκε μόλις από το πολύ ενδιαφέρον σάιτ που αναλύει κάθε τι σχετικό με την κοινωνική δικτύωση, το We are social media, αποπειράται να δώσει μια εικόνα στο παραπάνω απλοϊκό σενάριο, παρουσιάζοντας ένα στιγμιότυπο, διάρκειας ενός λεπτού, μέσα στο κοινωνικό δίκτυο.

Ιδού τι συμβάινει μέσα σε 60" στο Facebook

Εν ολίγοις, να τι συμβαίνει μέσα σε 60 δευτερόλεπτα στο Facebook:

- Εγγράφονται στην υπηρεσία 500 νέοι χρήστες
- Στέλνονται 100.000 friend requests
- Ανεβαίνουν 243.000 φωτογραφίες
- Ανεβαίνουν 3,3 εκατομμύρια post (εκ των οποίων τα 50.000 περιέχουν links)
- Οι χρήστες κάνουν πάνω από 3 εκατομμύρια likes
- Οι χρήστες κάνουν 15 εκατομμύρια likes από εξωτερικά site μέσω like / share buttons.
- Οι χρήστες βλέπουν βίντεο που έχουν μοιραστεί απ' το YouTube, διάρκειας 323 ημερών!

Tα παραπάνω στοιχεία εκτός από τον τεράστιο όγκο πληροφορίας που κυκλοφορεί στα timeline του κόσμου, απαντούν κατά το ήμισυ το ερώτημα που απασχολεί ολοένα και περισσότερους -επαγγελματίες ή απλούς- χρήστεςα, "γιατί τα posts μου δεν παίρνουν πια αρκετά like;".

Το άλλο μισό της απάντησης στο παραπάνω ερώτημα σφορά την αλλαγή που έκανε το Facebook στον αλγόριθμο που διαχειρίζεται τον τύπο των posts που εμφανίζoνται στο timeline του κάθε χρήστη, προκειμένου να λαμβάνει περιεχόμενο που είναι πιο σχετικό με τις προτιμήσεις του.

Τους ακριβείς όρους σχετικά με το παραπάνω ζήτημα του επονομαζόμενου, Organic Reach που αποσχολεί όλο και περισσότερο κόσμο, αναλύει διεξοδικά -αλλά κατανοητά- ο αντιπρόεδρος του τμήματος προϊοντικού και διαφημιστικού μάρκετινγκ του Facebook, Brian Boland σε αυτό το post που ανέβασε πριν λίγες ημέρες.

Έχετε να προσθέσετε ή να σχολιάσετε κάτι; Τα comments, στη διάθεσή σας!

 

[WERSM]

Τech & Science
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Έχεις ένα point, μόνο που στην περίπτωση του Facebook/Twitter/Google+/MySpace/Hi5 και όποιο άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούμε, δεν διαθέτουμε τα στοιχεία μας φόρα παρτίδα (Αν και προσωπικά δεν με ενοχλεί το να ξέρει κάποιος το πραγματικό όνομα μου ή το σε ποια πόλη μένω ή από ποια πόλη είμαι).