Ελληνική startup εταιρεία αλλάζει τη φιλοσοφία των κριτικών στις παγκόσμιες ξενοδοχειακές μονάδες

Ελληνική startup εταιρεία αλλάζει τη φιλοσοφία των κριτικών στις παγκόσμιες ξενοδοχειακές μονάδες Facebook Twitter
Οι ξενοδόχοι ενθουσιάζονται με την ιδέα να μαθαίνουν πρώτοι τις κριτικές των πελατών τους, όσο αυτοί παραμένουν στο ξενοδοχείο... Φωτο: Έλια Πατάγου/LIFO
0

Στο προγραμματισμένο ραντεβού των εφτά έφτασαν πρώτοι η Έλια με τον Δημήτρη για να ελέγξουν τους χώρους της φωτογράφισης. Ο ίδιος βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη τις τελευταίες 4 ώρες, άρτι αφιχθείς από το ταξίδι του στην Κύπρο. Το «HotelFeedback», το νέο του δημιούργημα, ετοιμάζει τα πρώτα του βήματα και εκτός Ελλάδος. Οι πρώτες κριτικές είναι ενθαρρυντικές. Πώς θα γινόταν αλλιώς, άλλωστε;

«Το λογισμικό HotelFeedback ενσωματώνεται στο WiFi του ξενοδοχείου και εμφανίζεται σαν HotSpot σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή (τηλέφωνο-ταμπλέτα-Η/Υ). Το HotelFeedback συνδέει τον πελάτη του ξενοδοχείου με το ξενοδοχείο. Η σύνδεση αυτή δεν απαιτεί κανένα μεγάλο κόστος ή εγκατάσταση από το ξενοδοχείο και φυσικά δεν απαιτεί καμία έξτρα ενέργεια από τη μεριά του πελάτη. Γίνεται απλά μέσω του WiFi. Σκοπός του είναι να δώσει στο ξενοδόχο τη δυνατότητα να βλέπει πρώτος και να αναλύει τις κριτικές των πελατών όσο αυτοί βρίσκονται μέσα στο ξενοδοχείο του.

 

Το έναυσμα για να ασχοληθώ με κάτι τέτοιο δόθηκε από την ίδια την ξενοδοχειακή αγορά, η οποία κυνηγάει καλές κριτικές στο ίντερνετ, με το ξενοδοχείο να γίνεται δέσμιο των κριτικών, μιας και το 95% των ταξιδιωτών τις συμβουλεύεται πριν κάνει μια κράτηση!


Κατά τη πρώτη σύνδεση του πελάτη στο WiFi του ξενοδοχείου, ο πελάτης δίνει τα στοιχεία του και αυτόματα ενημερώνεται από το ξενοδοχείο για προτάσεις και προσφορές κατά τη διάρκεια της διαμονής του. Οποιαδήποτε χρονική στιγμή πριν την αναχώρησή του πελάτη θα του εμφανιστούν αυτόματα οι ερωτήσεις που θέλει ο ξενοδόχος και αφορούν την ποιότητα των υπηρεσιών του. Το σύστημα, ενημερώνει άμεσα τον ξενοδόχο και αν υπάρχει κάποια αρνητική κριτική, στέλνεται ένα alarm email, ώστε ο υπεύθυνος να διαχειριστεί το πρόβλημα του πελάτη όσο αυτός βρίσκεται στο ξενοδοχείο.

Το λογισμικό HotelFeedback δίνει τη δυνατότητα στον ξενοδόχο να βάλει τις ερωτήσεις που θέλει στους πελάτες του, τη χρονική στιγμή που επιθυμεί. Παρέχει τη δυνατότητα, επίσης, να δημιουργήσει ο ξενοδόχος προωθητικές καμπάνιες για τις υπηρεσίες και προτάσεις που προσφέρει με τη μορφή banner και να εμφανιστούν στους πελάτες του, όποτε το κρίνει αυτός σκόπιμο. Παράλληλα, έχει στατιστικά στοιχεία και δεδομένα όλων των πελατών του με τις κριτικές τους, ενώ επεξεργάζεται και παραμετροποιεί το σύστημα σύμφωνα με τις ανάγκες του.

Το έναυσμα για να ασχοληθώ με κάτι τέτοιο δόθηκε από την ίδια την ξενοδοχειακή αγορά, η οποία κυνηγάει καλές κριτικές στο ίντερνετ, με το ξενοδοχείο να γίνεται δέσμιο των κριτικών, μιας και το 95% των ταξιδιωτών τις συμβουλεύεται πριν κάνει μια κράτηση!», αναφέρει χαρακτηριστικά και μας περιγράφει τα πλεονεκτήματα του λογισμικού.

 

Ελληνική startup εταιρεία αλλάζει τη φιλοσοφία των κριτικών στις παγκόσμιες ξενοδοχειακές μονάδες Facebook Twitter
Το λογισμικό HotelFeedback προλαβαίνει κάθε δυσαρεστημένο πελάτη όσο διαμένει ακόμα στο ξενοδοχείο. Ουσιαστικά μειώνει τις αρνητικές κριτικές και αυξάνει τις θετικές... Φωτο: Έλια Πατάγου/LIFO


«Με την εγκατάσταση του λογισμικού το ξενοδοχείο διαχειρίζεται τις κριτικές του, κάτι που δεν μπορούσε να το κάνει μέχρι στιγμής, ενώ αποκτά και ένα εργαλείο μάρκετινγκ ώστε να προωθεί τις προτάσεις και τις προσφορές του. Παράλληλα, ο ξενοδόχος προλαβαίνει μέσα στο ξενοδοχείο τυχόν δυσαρεστημένο πελάτη και τον διαχειρίζεται πριν την αναχώρησή του, μαθαίνει τα πάντα για την εμπειρία του πελάτη μέσα στο ξενοδοχείο, ελέγχει το προσωπικό του και τις υπηρεσίες του σε απόλυτο βαθμό και βελτιώνει στο έπακρο τις υπηρεσίες του.

Το λογισμικό HotelFeedback προλαβαίνει κάθε δυσαρεστημένο πελάτη όσο διαμένει ακόμα στο ξενοδοχείο. Ουσιαστικά μειώνει τις αρνητικές κριτικές και αυξάνει τις θετικές. Η ανταπόκριση των πελατών ενός ξενοδοχείου είναι τόσο μεγάλη στο HotelFeedback που οι κριτικές άλλων ιστοσελίδων όπως του Tripadvisor είναι ελάχιστες και χρονικά παλαιές. Ο σκοπός του HotelFeedback δεν είναι μόνο να βελτιώσει τις κριτικές στο Tripadvisor, αλλά να βοηθήσει τον ξενοδόχο να βελτιώσει τις υπηρεσίες του και να διαχειριστεί ο ίδιος, όπως επιθυμεί, τις πραγματικές επώνυμες κριτικές που κάθε μέρα έχει στο ξενοδοχείο του με τη χρήση του HotelFeedback», προσθέτει.

Η μέχρι τώρα ανταπόκριση των ξενοδόχων στην Ελλάδα και το εξωτερικό είναι ενθαρρυντική, με τον νεαρό Θεσσαλονικιό και την ομάδα του να αναγνωρίζουν την ανάγκη της αγοράς για ένα τέτοιο λογισμικό.

«Οι ξενοδόχοι ενθουσιάζονται με την ιδέα να μαθαίνουν πρώτοι τις κριτικές των πελατών τους, όσο αυτοί παραμένουν στο ξενοδοχείο. Μέχρι τώρα όλες τις πληροφορίες τις παίρνουν έμμεσα από τα εξειδικευμένα site κατόπιν εορτής και χωρίς καμία δυνατότητα ανάλυσής τους.

Η ξενοδοχειακή αγορά έχει τις ίδιες απαιτήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο. Το προϊόν γίνεται αμέσως αποδεκτό όπου το παρουσιάζουμε. Η πλατφόρμα είναι πολυγλωσσική και παραμετροποιείται εύκολα ανάλογα με τις ανάγκες κάθε αγοράς. Επαφές γίνονται με όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις και μέσα στο προσεχές διάστημα ευελπιστούμε να έχουμε χτίσει ένα πρωτοποριακό δίκτυο χρηστών. Αυτός είναι, άλλωστε, ο μεγάλος στόχος της ομάδα μας. Η επέκταση του οράματός μας, δίπλα σε ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν ολοένα και καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες τους», καταλήγει.

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η πρόωρη εφηβεία ενδέχεται να συνδέεται με κοινό χημικό σε προϊόντα προσωπικής φροντίδας

Τech & Science / Η πρόωρη εφηβεία ενδέχεται να συνδέεται με κοινό χημικό σε προϊόντα προσωπικής φροντίδας

Μία χημική ένωση που βρίσκεται σε πληθώρα προϊόντων - από καλλυντικά και αρωματικά χώρου έως απορρυπαντικά και σαπούνια - μπορεί να στέλνει σήμα σε περιοχή του εγκεφάλου που ενεργοποιεί την έναρξη της εφηβείας
LIFO NEWSROOM
Οι ΗΠΑ σε διαπραγματεύσεις για το 10% της Intel: «Ο πρόεδρος θέτει τις ανάγκες της Αμερικής σε προτεραιότητα»

Τech & Science / Οι ΗΠΑ σε διαπραγματεύσεις για το 10% της Intel: «Ο πρόεδρος θέτει τις ανάγκες της Αμερικής σε προτεραιότητα»

Επιβεβαίωσε ο Λευκός Οίκος πως υπάρχει ενδιαφέρον για τη γιγαντιαία εταιρεία μικροτσίπ - Οι ΗΠΑ ζητούν μερίδιο σε αντάλλαγμα για παλαιότερες επιχορηγήσεις
LIFO NEWSROOM
Η Intel εξασφαλίζει «σωσίβιο» 2 δισ. δολαρίων από τη SoftBank – Σκέψεις για συμμετοχή και από την κυβέρνηση Τραμπ

Τech & Science / Η Intel εξασφαλίζει «σωσίβιο» 2 δισ. δολαρίων από τη SoftBank – Σκέψεις για συμμετοχή και από την κυβέρνηση Τραμπ

Οι μετοχές της Intel κατέγραψαν άνοδο άνω του 5% - Ο Τραμπ έχει ήδη συμφωνήσει με Nvidia και AMD να καταβάλουν το 15% των εσόδων τους από πωλήσεις κινεζικών AI chips στο αμερικανικό κράτος
LIFO NEWSROOM
Curio: Τα λούτρινα παιχνίδια με τεχνητή νοημοσύνη που μιλούν στα παιδιά

Τech & Science / Curio: Τα λούτρινα παιχνίδια με τεχνητή νοημοσύνη που μιλούν στα παιδιά

Η εταιρεία Curio δημιουργεί αρκουδάκια-chatbots με τεχνητή νοημοσύνη που συνομιλούν με παιδιά από 3 ετών - Πώς αλλάζουν τα παιχνίδια την έννοια του παιδικού παιχνιδιού και τι πρέπει να γνωρίζουν οι γονείς;
LIFO NEWSROOM
Έλον Μασκ και Τζεφ Μπέζος σχεδιάζουν ανεφοδιασμό καυσίμων στο διάστημα για αποστολές σε Σελήνη και Άρη

Τech & Science / Έλον Μασκ και Τζεφ Μπέζος σχεδιάζουν ανεφοδιασμό καυσίμων στο διάστημα για αποστολές σε Σελήνη και Άρη

Ο Έλον Μασκ και ο Τζεφ Μπέζος εξερευνούν τον ανεφοδιασμό καυσίμων σε τροχιά, ώστε τα διαστημόπλοια να ταξιδεύουν πιο μακριά με λιγότερο βάρος στην εκτόξευση, ανοίγοντας τον δρόμο για φθηνότερες και μακρινότερες αποστολές στη Σελήνη και τον Άρη
LIFO NEWSROOM
Ιός του Δυτικού Νείλου, δάγκειος πυρετός και τσικουνγκούνια: Επιδημίες κουνουπιών στην Ευρώπη το 2025

Τech & Science / Επιδημίες κουνουπιών στην Ευρώπη το 2025: Ιός του Δυτικού Νείλου, δάγκειος πυρετός και τσικουνγκούνια

Η Ευρώπη βλέπει άνοδο στα κρούσματα του ιού του Δυτικού Νείλου, του τσικουνγκούνια και του δάγκειου πυρετού, καθώς η κλιματική αλλαγή διευκολύνει την εξάπλωση των κουνουπιών
LIFO NEWSROOM
Το YouTube θα εντοπίζει την ηλικία μας με Τεχνητή Νοημοσύνη – Αν κάνει λάθος, θα πρέπει να το αποδείξουμε

Τech & Science / Το YouTube θα εντοπίζει την ηλικία μας με Τεχνητή Νοημοσύνη – Αν κάνει λάθος, θα πρέπει να το αποδείξουμε

Με την Τεχνητή Νοημοσύνη το YouTube θα εντοπίζει ανηλίκους, μόνο που  Αν η πλατφόρμα κατατάξει κάποιον λάθος ως ανήλικο, θα πρέπει να αποδείξει την ηλικία του με ταυτότητα, κάρτα ή selfie
LIFO NEWSROOM