EE: Η Amazon μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για τις διαφημίσεις «μαϊμού» Louboutin

EE: Η Amazon μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για τις διαφημίσεις «μαϊμού» Louboutin Facebook Twitter
Φωτ.: Getty Images
0

H Amazon θα μπορούσε να θεωρηθεί υπεύθυνη για τη διαφήμιση «μαϊμού» Louboutin, των παπουτσιών με τη διάσημη κόκκινη σόλα, τα οποία δυνητικά παραβιάζουν το εμπορικό σήμα της ΕΕ του σχεδιαστή Christian Louboutin.

Ανάλογα υποδήματα με κόκκινη σόλα διαφημίζονταν στην Amazon από τρίτους προμηθευτές, χωρίς τη συναίνεση της εταιρείας. 

Το δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποφάσισε πως η μεγαλύτερη παγκοσμίως εταιρεία διαδικτυακού εμπορίου μπορεί να είναι υπεύθυνη για οποιαδήποτε παραβίαση εμπορικού σήματος.

Η Louboutin ανέφερε πως η πλατφόρμα πουλούσε μοντέλα της «εξαπατώντας το κοινό» με την Amazon να απαντά πως θα μελετήσει την απόφαση. 

Η Louboutin, της οποίας οι γόβες κοστίζουν πάνω από 700 ευρώ, είχε προσφύγει κατά της Amazon σε δύο δικαστήρια το 2019, κατηγορώντας τη πως σε τουλάχιστον δύο περιπτώσεις διαφήμιζε παπούτσια χωρίς τη συγκατάθεσή της. 

Η προκαταρκτική απόφαση του δικαστηρίου με έδρα το Λουξεμβούργο ουσιαστικά ανοίγει το δρόμο για ποινές στην Amazon για περιπτώσεις διαφημίσεων παραποιημένων προϊόντων που πωλούνται μέσω της πλατφόρμας της. 

Η Louboutin επιμένει πως η Amazon χρησιμοποίησε παράνομα το σήμα κατατεθέν της, την κόκκινη σόλα «για προϊόντα πανομοιότυπα» με τα δικά της, εμμένοντας πως «οι αμφιλεγόμενες διαφημίσεις αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της εμπορικής επικοινωνίας της Amazon».

Η υπόθεση εντάσσεται στο πλαίσιο της ευρύτερης συζήτησης σχετικά με την παραβίαση εμπορικών σημάτων σε διαδικτυακές αγορές και τη δυσκολία των καταναλωτών να εντοπίσουν τον πραγματικό πωλητή και το αυθεντικό προϊόν. 

Με πληροφορίες από BBC


 

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πιο κοντά στην απαγόρευση του TikTok οι ΗΠΑ, μετά την απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων

Τech & Science / Πιο κοντά στην απαγόρευση του TikTok οι ΗΠΑ, μετά την απόφαση της Βουλής των Αντιπροσώπων

Η Βουλή των Αντιπροσώπων ψήφισε νομοθεσία που θα απαγορεύει το TikTok στις ΗΠΑ εάν ο ιδιοκτήτης της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης με έδρα την Κίνα δεν πουλήσει το μερίδιό του
NEWSROOM