Διαφημιστές θα μπορούν να διαβάσουν το μυαλό του καταναλωτή

Διαφημιστές θα μπορούν να διαβάσουν το μυαλό του καταναλωτή Facebook Twitter
0

Επιστήμονες στη Νέα Υόρκη απέδειξαν ότι μετρώντας τα κύματα του ανθρώπινου εγκεφάλου των καταναλωτών, οι διαφημιστές θα μπορούν να δημιουργήσουν πιο αποτελεσματικές διαφημίσεις.

Η επιστημονική ομάδα που ασχολήθηκε με το πείραμα, παρακολούθησε τα εγκεφαλικά κύματα πολλών εθελοντών ώστε να υπολογίσει περίπου ποιες ταινίες αποσπούσαν την προσοχή τους. Γι'αυτό το λόγο, υποστηρίζουν πως η μέθοδός τους μπορεί να είναι αποτελεσματικότερη για τις εταιρίες διαφημίσεων από μια απλή έρευνα αγοράς.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι μας μαθαίνουν οι γορίλες για τις ανθρώπινες φιλίες και την κοινωνική μας φύση;

Τech & Science / Τι μας μαθαίνουν οι γορίλες για τις ανθρώπινες φιλίες και την κοινωνική μας φύση

Μελέτη 20 ετών σε ορεινούς γορίλες αποκαλύπτει πώς οι κοινωνικές σχέσεις επηρεάζουν την υγεία και την αναπαραγωγή – και τι σημαίνει αυτό για την ανθρώπινη κοινωνική συμπεριφορά
LIFO NEWSROOM
Αποκάλυψη από τις στάχτες του Βεζούβιου: Ανάγνωση παπύρου αποδίδει έργο του αρχαίου Έλληνα φιλοσόφου Φιλόδημου

Τech & Science / Αποκάλυψη από τις στάχτες του Βεζούβιου: Ανάγνωση παπύρου αποδίδει έργο του αρχαίου Έλληνα φιλοσόφου Φιλόδημου

Με τη βοήθεια ακτινογραφιών και τεχνητής νοημοσύνης, ερευνητές αποκωδικοποίησαν έναν καμένο πάπυρο από την Ηράκλεια, αποκαλύπτοντας έργο του Φιλόδημου, μαθητή του Επίκουρου
LIFO NEWSROOM