Βίντεο-διαφημίσεις σε στιλ YouTube λανσάρει το Twitter

Βίντεο-διαφημίσεις σε στιλ YouTube λανσάρει το Twitter Facebook Twitter
0

Με τον νέο CEO να διανύει την πρώτη του επίσημη εβδομάδα και επισήμως στο τιμόνι, το Twitter, μετά την αξιοσημείωτη υπηρεσία Twitter Moments, που θα ομαδοποιεί τα πιο ενδιαφέροντα tweets της ημέρας σε μια σελίδα, το κοινωνικό δίκτυο ανακοίνωσε σήμερα την ενεργοποίηση μιας νέας υπηρεσίας που θα προβάλλει διαφημιστικά βίντεο 6 δευτερολέπτων πριν την εμφάνιση ενός 'κανονικού' βίντεο που περιέχεται σε κάποιο Tweet.

Όπως αναφέρει το BBC, η νέα υπηρεσία βιντεο-διαφημίσεων, εντάσσεται στο διαφημιστικό πρόγραμμα του Twitter, ονόματι Amplify και θα επιτρέπει στους διαφημιστές να επιλέγουν τα pre-roll βίντεο που θα εμφανίζονται ανάλογα με την κατηγορία στην οποία ανήκει το βίντεο που επιθυμεί να δει ένας χρήστης, θυμίζοντας κατά πολύ το μοντέλο του YouTube.

Βίντεο-διαφημίσεις σε στιλ YouTube λανσάρει το Twitter Facebook Twitter

Για να δώσει κίνητρα στον κόσμο να συνοδεύει με περισσότερα βίντεο τα tweets του, το Twitter, διευκολύνει κατά πολύ το ανέβασμα βίντεο απευθείας από τη συσκευή (smartphone, tablet ή PC) απευθείας στο 'τιτίβισμα', δημοσιεύοντας μάλιστα οδηγίες στη σελίδα οδηγιών της υπηρεσίας.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Explainer: Γιατί η Nvidia αξίζει περισσότερο από την Apple και την Tesla μαζί

Explainer / Γιατί η Nvidia αξίζει περισσότερο από την Apple και την Tesla μαζί

Η Nvidia δεν έχει oρατή παρουσία στην καθημερινότητα των περισσότερων ανθρώπων, όμως χωρίς την τεχνολογία της, πολλές από τις συσκευές και τις υπηρεσίες που σήμερα αποκαλούμε «έξυπνες» δεν θα ήταν εφικτές
LIFO NEWSROOM
Αντηλιακό και εντομοαπωθητικό μαζί μειώνουν την προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία

Τech & Science / Αντηλιακό και εντομοαπωθητικό μαζί μειώνουν την προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία

Επιστήμονες του CNRS στη Γαλλία διαπίστωσαν ότι ο συνδυασμός αντηλιακού και εντομοαπωθητικού επηρεάζει αρνητικά την αποτελεσματικότητα του πρώτου – Τι έδειξαν οι δοκιμές σε ανθρώπινο δέρμα
LIFO NEWSROOM
«Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Τech & Science / «Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Ο CEO της Perplexity, Αραβίντ Σρινιβάς, καλεί τους εργαζόμενους να αξιοποιήσουν την ΤΝ αντί να χάνονται στα social – Την ώρα που η ΤΝ μειώνει θέσεις εργασίας, «η λύση είναι η επιχειρηματικότητα»
LIFO NEWSROOM
Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Τech & Science / Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft, για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Η συνεργασία με τον τεχνολογικό κολοσσό έρχεται καθώς η OpenAI διευρύνει τους παρόχους cloud, αναζητώντας περισσότερη υπολογιστική ισχύ για την εξυπηρέτηση της αυξανόμενης ζήτησης
LIFO NEWSROOM