ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

Το αυγό αποκαλύπτεται - Ποιος είναι πίσω από τη δημοφιλέστερη φωτογραφία στην ιστορία του Instagram

Το αυγό αποκαλύπτεται - Ποιος είναι πίσω από τη δημοφιλέστερη φωτογραφία στην ιστορία του Instagram Facebook Twitter
0

H ιντερνετική φρενίτιδα που προκάλεσε ένα αυγό στο Instagram  την περασμένη εβδομάδα ήταν μαζική, παγκόσμια και έκανε ρεκόρ.

Η φωτογραφία ενός αυγού σε έναν μυστηριώδη λογαριασμό κατάφερε να σαρώσει σε likes, να εκθρονίσει το ρεκόρ της Κάιλι Τζένερ και να μετρά σήμερα τον πρωτοφανή αριθμό των 49 εκατ. likes.

To νούμερο αυτό στο ψηφιακό χρηματιστήριο μεταφράζεται σε τεράστια ισχύ και εμπορική δύναμη με μεγάλο αντίκτυπο.

Πριν από λίγες ώρες, και ενώ όλοι θέλουν να μάθουν ποιος κρύβεται πίσω από το λογαριασμό, μια δεύτερη, σχεδόν ίδια φωτογραφία, δημοσιεύτηκε στο world_record_egg.

Και πάλι το μυστήριο παραμένει, αλλά μια μικρή λεπτομέρεια φαίνεται πως προαναγγέλλει αποκαλύψεις. 

Το αυγό εκκολάπτεται. Στο πάνω αριστερό μέρος υπάρχει το ράγισμα στο τσόφλι που δείχνει πως μάλλον πλησιάζει η ώρα να μάθουμε ποιο δαιμόνιο μυαλό σκαρφίστηκε την ιδέα αυτή και κατάφερε να «σπάσει» το ίντερνετ.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη EGG GANG ? (@world_record_egg) στις

Το αυγό φυσικά δεν λέει και πάλι τίποτα και αφήνει το μυστήριο να μεγαλώνει.

Ωστόσο η πιο δημοφιλής φωτογραφία που δημοσιεύτηκε ποτέ στο Instagram θα μπορούσε να είναι τρομερά επικερδής επιχείρηση και τελικά δείχνει να το έχει αντιληφθεί.

Σύμφωνα με το techblog.gr, ο Darren Lachtman, που είχε πουλήσει τον Social Media Talent Agency Niche στο Twitter το 2015, σχολίασε:  «Αν ήμουν στη θέση τους η επόμενη δημοσίευση μου θα ήταν κάποια διαφήμιση. Έχουν κερδίσει το λαχείο, απέκτησαν μία διαφημιστική πινακίδα στην Times Square, απλώς την έχουν τζάμπα στο Instagram. Τι θα κάνουν με αυτή;».

Ο Lachtman εκτιμά ότι ο λογαριασμός αυτός, θα μπορούσε να βγάλει έως 250.000 δολάρια από ένα και μόνο διαφημιστικό post, και τονίζει πως ότι είναι να κάνουν θα πρέπει να το κάνουν γρήγορα, πριν η δόξα του αβγού σβήσει.

Ο Sean Spielberg της Points North Group, μία εταιρεία αναλύσεων σχετικά με το influencer marketing, ανέφερε ότι το αυγό είναι ακόμη πιο ισχυρό και μπορεί να κερδίσει ακόμη και ένα εκατομμύριο δολάρια, με βάση του κανόνες που ισχύουν στην αγορά του influencer marketing. 

Βέβαια, ο ιδιοκτήτης του λογαριασμού έχει εδώ και δύο μέρες διαθέσει προς πώληση διάφορα merchanise, κι αυτό κέντρισε το ενδιαφέρον του Tim Sovay, COO της CreatorIQ μιας εταιρείας ανάπτυξης λογισμικού διαχείρισης influencer marketing εκστρατειών. Ο Sovay δήλωσε ότι η κίνηση της δημιουργίας και πώλησης merchanise δείχνει ότι πίσω από τον λογαριασμό του Instagram egg κρύβεται κάποιος με γνώσεις γύρω από το marketing. Επίσης, τόνισε ότι αν κάτι τέτοιο ισχύει, ο διαχειριστής του λογαριασμού θα μπορούσε να δημιουργήσει αμέτρητα αντίστοιχα brands και να βγάλει πολλά χρήματα.

Όμως η Liz Gottbrecht, αντιπρόεδρος της πλατφόρμας influencer marketing Mavrck έχει αντίθετη άποψη. Η Gottbrecht σχολίασε ότι το influencer marketing έχει να κάνει με το πόσο δραστήριος είναι ο influencer, το πλήθος των ακολούθων, την ποιότητα του περιεχομένου που προσφέρει, τα κίνητρα που δίνει στις εταιρείες και την ασφάλεια που διαθέτει το κάθε brand. Σύμφωνα με την ίδια, όσο ο συγκεκριμένος λογαριασμός παραμένει ανώνυμος δεν παρέχει τίποτα από τα παραπάνω και κατ' επέκταση δεν έχει καμία οικονομική αξία.

Τech & Science
0

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

Τech & Science / Η Apple αποκλείει τους Ευρωπαίους χρήστες από τη νέα λειτουργία ζωντανής μετάφρασης των AirPods Pro

H λειτουργία «Live Translation with AirPods», που αποτελεί μέρος του Apple Intelligence, δεν θα ενεργοποιείται εάν ο χρήστης βρίσκεται εντός ΕΕ και ο λογαριασμός Apple ανήκει σε περιοχή της ΕΕ
LIFO NEWSROOM
Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Τech & Science / Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, περίπου 115.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ήδη στην Αιθιοπία, από τα 1,5 εκατομμύρια συνολικά οχήματα στη χώρα, με στόχο να φτάσουν τα 500.000 μέχρι το 2030
LIFO NEWSROOM
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Τech & Science / Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Η σύγχρονη πρόκληση είναι να διασφαλίσουμε ότι όπου αλληλεπιδρούμε με την ΤΝ, θα γνωρίζουμε ότι «μιλάμε με ένα bot» — και ότι το bot αυτό είναι ειλικρινές και αυθεντικό όσο και ο ίδιος ο άνθρωπος
LIFO NEWSROOM
Σπάνια απολιθώματα στην Καισάρεια: Κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών σε άριστη κατάσταση

Τech & Science / Σπάνια απολιθώματα στην Καισάρεια: Κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών σε άριστη κατάσταση

Συγκλονιστική ανακάλυψη στην Καισάρεια: τρία κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών βρέθηκαν άθικτα, μαζί με απολιθώματα ρινόκερων, σμιλόδοντα και τριδάκτυλων αλόγων - Η «ζώνη των ελεφάντων» αλλάζει την παλαιοντολογική ιστορία της περιοχής
LIFO NEWSROOM
Η εντυπωσιακή «φωταγώγηση» νευρώνων του εγκεφάλου ενώ λαμβάνεται μια απόφαση

Τech & Science / Η εντυπωσιακή «φωταγώγηση» νευρώνων του εγκεφάλου κατά τη διάρκεια λήψης μιας απόφασης

Νευροεπιστήμονες έφτιαξαν τον πρώτο «χάρτη» στην ιστορία του κλάδου τους που παρέχει μια πλήρη εικόνα του τι συμβαίνει σε όλο τον εγκέφαλο τη στιγμή που λαμβάνεται μια απόφαση
LIFO NEWSROOM
H NASA αποκαλύπτει ενδείξεις ζωής σε βράχους του Άρη – Τι βρήκε το Perseverance

Τech & Science / H NASA αποκαλύπτει ενδείξεις ζωής σε βράχους του Άρη – Τι βρήκε το Perseverance

Το ρομπότ Perseverance της NASA εντόπισε βράχους στον Άρη με ασυνήθιστα χαρακτηριστικά που μπορεί να προέρχονται από αρχαία μικροβιακή ζωή. Οι επιστήμονες εξετάζουν αν αυτά τα ορυκτά αποτελούν τα πρώτα ίχνη ζωής στον κόκκινο πλανήτη
LIFO NEWSROOM