Νέα επίθεση Σπίρτζη σε Taxibeat - Δεν έχει αφήσει ούτε ένα ευρώ στην Ελλάδα

Νέα επίθεση Σπίρτζη σε Taxibeat - Δεν έχει αφήσει ούτε ένα ευρώ στην Ελλάδα Facebook Twitter
Alexandros Michailidis / SOOC
7

Μέτωπο με την Beat και τις διαδικτυακές πλατφόρμες παροχής μισθωμένου μεταφορικού έργου ανοίγει ξανά ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

Αναφερόμενος ονομαστικά στην TaxiBeat, σε συνέντευξη Τύπου για τις αλλαγές στον κλάδο των μεταφορών, είπε ότι στην μετοχική σύνθεσή της ανήκουν offshore εταιρείες του Παναμά και άλλων φορολογικών παραδείσων, ενώ δεν διαθέτει θυγατρική στην Ελλάδα όπου λειτουργεί μέσω υποκαταστήματος.

Όπως αναφέρει το capital, o κ. Σπίρτζης εξαπέλυσε βέλη και στον πρόεδρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος βγήκε και στήριξε τη συγκεκριμένη εταιρεία που διαθέτει στην μετοχική της σύνθεση εταιρεία με έδρα τον Παναμά.

Είναι πολιτικό θέμα εάν υπάρχουν εταιρείες που δεν έχουν αφήσει ούτε ένα ευρώ στην Ελλάδα.Δεν πιστεύουμε σε τέτοιου είδους επιχειρηματικότητα, δεν πιστεύουμε ότι είναι ελληνικό θαύμα, δεν πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να μην φορολογούνται, λατρεύουμε την καινοτομία και τη στηρίζουμε αλλά δεν μπορεί να έχουν άλλου είδους ασυλία σε σχέση με τις άλλες εταιρείες ανέφερε χαρακτηριστικά.

Κάλεσε μάλιστα, την Beat και τις υπόλοιπες ομοειδείς εταιρείες να προσέλθουν στη διαβούλευση, προσκομίζοντας τις φορολογικές δηλώσεις των τριών τελευταίων ετών.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο ΥΠΟΜΕΔΙ σήμερα, οι εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες διαμεσολάβησης για Επιβατικά Δημόσιας και Ιδιωτικής Χρήσης (ΕΔΧ) αυτοκίνητα για τις οποίες δημιουργείται ρυθμιστικό πλαίσιο, σύμφωνα με το οποίο θα πρέπει να αποκτήσουν ειδική άδεια.

Παράλληλα, το νομοσχέδιο θα διαθέτει διάταξη η οποία θα προβλέπει ότι η αξιολόγηση των οδηγών ταξί από τους χρήστες των ηλεκτρονικών εφαρμογών (Beat, Uber) θα πραγματοποιείται μόνον εφόσον η Αρχή Προστασίας Δεδομένων ανάψει το πράσινο φως.

Το νέο πλαίσιο, που δημιουργείται, προβλέπει την υποβολή αίτησης από τους φορείς ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής διαμεσολάβησης, η οποία θα συνοδεύεται από τα εξής δικαιολογητικά:

-αίτηση φυσικού ή νομικού προσώπου
-σύμβαση ορισμένου χρόνου τουλάχιστον δύο μηνών αποκλειστικά με τρία οχήματα δημόσιας χρήσης-
-επικυρωμένα αντίγραφα των σχετικών με τα οχήματα αδειών καθώς και των εγγράφων που αποδεικνύουν σχέση με εργασίας με οδηγούς κατόχους επαγγελματικής – ειδικής άδειας οδήγησης ΕΔΧ αυτοκινήτου
-παράβολο δημοσίου 1.000 ευρώ.

Η άδεια θα εκδίδεται μέσα σε 30 ημέρες και για τους παραβάτες θα προβλέπεται η επιβολή προστίμου 50.000 ευρώ, το οποίο θα αυξάνεται σε 100.000 ευρώ σε περίπτωση υποτροπής οπότε και θα ανακαλείται η άδεια.

Πολιτική
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αυξάνονται οι ροές μεταναστών σε Κρήτη και Γαύδο: Στη Λιβύη Πλεύρης και Ευρωπαίοι για συνομιλίες με Ντμπέιμπα - Χαφτάρ

Πολιτική / Αυξάνονται οι ροές μεταναστών σε Κρήτη και Γαύδο: Στη Λιβύη Πλεύρης και Ευρωπαίοι για συνομιλίες με Ντμπέιμπα - Χαφτάρ

Ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία, με τη συμμετοχή των υπουργών Εσωτερικών της Ιταλίας και της Μάλτας, μετέβη στη Λιβύη για διαβουλεύσεις με τις πλευρές των Ντμπέιμπα και Χαφτάρ
LIFO NEWSROOM
Νίκος Χριστοδουλάκης: «Υπάρχει ένα οργανωμένο δίκτυο που αφαιμάζει κοινοτικούς πόρους με πολιτική κάλυψη»

LiFO politics / Νίκος Χριστοδουλάκης: «Ένα οργανωμένο δίκτυο αφαιμάζει κοινοτικούς πόρους με πολιτική κάλυψη»

Ο πρώην υπουργός Οικονομικών και καθηγητής Νίκος Χριστοδουλάκης μιλά στη Βασιλική Σιούτη για το σκάνδαλο στον ΟΠΕΚΕΠΕ, δίνει τη δική του ερμηνεία και εκτιμά ότι η κρίση «δεν μας έκανε σοφότερους, αλλά χειρότερους».
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Πλεύρης: «Άσυλο τέλος για μουσουλμάνους από την Συρία»

Πολιτική / Πλεύρης: «Άσυλο τέλος για μουσουλμάνους από την Συρία»

«Eκδόθηκαν οι πρώτες αρνητικές αποφάσεις για αιτούντες προερχόμενους από τη Συρία, αφού συνεκτιμήθηκε ο λόγος της φυγής τους σε συνδυασμό με τα προσωπικά τους χαρακτηριστικά» δήλωσε ο υπουργός υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου
LIFO NEWSROOM
Εμμένει στην πρόταση για κυβέρνηση ειδικού σκοπού ο Νίκος Φαραντούρης - Αποστάσεις από τον ΣΥΡΙΖΑ

Πολιτική / Εμμένει στην πρόταση για κυβέρνηση ειδικού σκοπού ο Νίκος Φαραντούρης - Αποστάσεις από τον ΣΥΡΙΖΑ

Παρά τις αποδοκιμασίες από κομματικές πηγές, ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ επαναλαμβάνει τη θέση του υπέρ κυβέρνησης κοινής αποδοχής, με στόχο την κάθαρση
LIFO NEWSROOM
Μέρκελ στην Αθήνα: «Κάποια στιγμή έβαλα τα κλάματα από την πίεση - Ήμουν αντίθετη με το Grexit»

Πολιτική / Μέρκελ στην Αθήνα: «Κάποια στιγμή έβαλα τα κλάματα από την πίεση - Ήμουν αντίθετη με το Grexit»

Η Άνγκελα Μέρκελ επέστρεψε στην Αθήνα με αφορμή την κυκλοφορία της αυτοβιογραφίας της «Ελευθερία» και μίλησε δημόσια για την πιο δραματική δεκαετία της ελληνικής σύγχρονης ιστορίας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Βασικά μισουνε την taxibeat γιατι δημιουργεί καλές θέσεις εργασίες στερώντας ανεργους ή νεομεταναστες που μπορούνε να διορισουν για 3 και 60 σε καμια αργομισθια δημοσιου.
Ας μάθουμε πρώτα πως λειτουργεί η Beat με τους οδηγούς (και όχι με τους ιδιοκτήτες) ταξί και μετά μπορούμε να είμαστε αντικειμενικοί.Σχεδόν το μισό από αυτό που γράφει το ταξίμετρο τούς κρατάει κι αν ο πελάτης πληρώσει με πιστωτική (το σύνηθες και περισσότερο για τις μικρές αποστάσεις), ο οδηγός πληρώνεται αφού συγκεντρώσει εβδομαδιαίο καθαρό σύνολο 25€... Και πολλά άλλα!Ρωτήστε καλύτερα τους οδηγούς να σας πουν, αν θέλουν. Από οδηγό ταξί τα έμαθα.
a btw μιας και φαινεται να μαθαινεις πραγματα απο οδηγους ταξι. Να το προσεξεις, τα ξερουν ολα! (η προμηθεια ειναι κατι πολύ λιγοτερο απο αυτο που αναφερεις αλλα στο κατω κατω: dont use it!)
Αντεγραμμένο:"Ανάλυση της TaxiBeat απο ένα γραφειοκράτη (μαυρο κοκκινο ροζ μπλε whatever το χρώμα ξεβγαίνει με ένα πλύσιμο):α) η TaxiBeat δεν δημιουργει νέο χρήμα παίρνει χρήματα που ήδη κατευθυνονταν απευθείας στους ιδιοκτήτες (αλλό ιδιοκτήτης αλλό οδηγός) ταξί (λάθος αλλά anyway)β) το χρήμα αυτό πηγαίνει στην TaxiBeat και φεύγει απο κάποιους που μπορώ να έχω έλεγχο και να πουλησω πολιτικές χάρες σε κάποιους που δεν μπορώ. Αρα εφόσον ωφελείται από την Taxibeat καποιος που δεν μπορω να ελέγξω εγώ, δεν έχει καμια αξία. Το οτι η TaxiBeat1) δίνει υπηρεσία στους καταναλωτές, είναι αδιάφορο. Δεν μπορεί να ελεγχθεί απο τον γραφειοκράτη αυτή η υπηρεσία αρα του είναι αδιάφορη αν οχι επιζήμια2) οτι οτι αυξάνει το συνολικό τζίρο του ταξί ειναι ξανά αδιάφορο εφόσον δεν ελέγχεται απο τον γραφειοκράτη3) το οτι επιβραβεύει τους καλούς επαγγελματίες είναι ξανά αδιάφορο αν οχι εχθρικο για τον γραφειοκράτη, γιατί αυξάνει την ανεξαρτησία των επαγγελματιών απέναντι του, άρα είναι casus beli. Επομένως για να μπουμε στο μυαλό του Γραφειοκράτη δεν έχει σημασία αν δίνεται υπηρεσία στο κοινωνικό σύνολο, δεν έχει σημασία αν αυξάνεται η πίτα, το μονο που έχει σημασία ειναι: μπορώ να το ελέγξω;;; μπορώ να το κατευθυνω και να το κάνω ψήφους;;; ΥΓ:φυσικα στο μυαλο του γραφειοκρατη δεν περναει καν απο το μυαλο οτι μεγαλο ποσοστο της Beat είναι έσοδα από το ... Περού!!! Και από άλλες αγορές του εξωτερικού που δραστηριοποιείται..."
Δε κοιτα να συμμαζεψει το χαος που εχει προκαλεσει με το ηλεκτρονικο εισιτήριο και τις καρτες, απο το να προσπαθει να αποπροσανατολησει με επιθεσεις σε εταιριες που αποδεδειγμενα εχουν παραγει θετικο εργο;
Για ποιον εχουν παραγει θετικο εργο; Για τον πολίτη, τον ευσυνειδητο επαγγελματια και τον επιχειρηματια;;; Αδιαφορο. θετικο ειναι μονο το εργο που μπορει να το ελεγξει χειραγωγήσει κανεις ψηφους ταξιδια και μισθους ο Υπουργος.Κανενα θετικο εργο δεν εχει παραξει. Κανενα ψηφο δεν εχει φερει στον παλαιοπασοκο Σπιρτζη.