Νέα επίθεση Σπίρτζη σε Taxibeat - Δεν έχει αφήσει ούτε ένα ευρώ στην Ελλάδα

Νέα επίθεση Σπίρτζη σε Taxibeat - Δεν έχει αφήσει ούτε ένα ευρώ στην Ελλάδα Facebook Twitter
Alexandros Michailidis / SOOC
7

Μέτωπο με την Beat και τις διαδικτυακές πλατφόρμες παροχής μισθωμένου μεταφορικού έργου ανοίγει ξανά ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.

Αναφερόμενος ονομαστικά στην TaxiBeat, σε συνέντευξη Τύπου για τις αλλαγές στον κλάδο των μεταφορών, είπε ότι στην μετοχική σύνθεσή της ανήκουν offshore εταιρείες του Παναμά και άλλων φορολογικών παραδείσων, ενώ δεν διαθέτει θυγατρική στην Ελλάδα όπου λειτουργεί μέσω υποκαταστήματος.

Όπως αναφέρει το capital, o κ. Σπίρτζης εξαπέλυσε βέλη και στον πρόεδρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος βγήκε και στήριξε τη συγκεκριμένη εταιρεία που διαθέτει στην μετοχική της σύνθεση εταιρεία με έδρα τον Παναμά.

Είναι πολιτικό θέμα εάν υπάρχουν εταιρείες που δεν έχουν αφήσει ούτε ένα ευρώ στην Ελλάδα.Δεν πιστεύουμε σε τέτοιου είδους επιχειρηματικότητα, δεν πιστεύουμε ότι είναι ελληνικό θαύμα, δεν πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να μην φορολογούνται, λατρεύουμε την καινοτομία και τη στηρίζουμε αλλά δεν μπορεί να έχουν άλλου είδους ασυλία σε σχέση με τις άλλες εταιρείες ανέφερε χαρακτηριστικά.

Κάλεσε μάλιστα, την Beat και τις υπόλοιπες ομοειδείς εταιρείες να προσέλθουν στη διαβούλευση, προσκομίζοντας τις φορολογικές δηλώσεις των τριών τελευταίων ετών.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο ΥΠΟΜΕΔΙ σήμερα, οι εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες διαμεσολάβησης για Επιβατικά Δημόσιας και Ιδιωτικής Χρήσης (ΕΔΧ) αυτοκίνητα για τις οποίες δημιουργείται ρυθμιστικό πλαίσιο, σύμφωνα με το οποίο θα πρέπει να αποκτήσουν ειδική άδεια.

Παράλληλα, το νομοσχέδιο θα διαθέτει διάταξη η οποία θα προβλέπει ότι η αξιολόγηση των οδηγών ταξί από τους χρήστες των ηλεκτρονικών εφαρμογών (Beat, Uber) θα πραγματοποιείται μόνον εφόσον η Αρχή Προστασίας Δεδομένων ανάψει το πράσινο φως.

Το νέο πλαίσιο, που δημιουργείται, προβλέπει την υποβολή αίτησης από τους φορείς ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής διαμεσολάβησης, η οποία θα συνοδεύεται από τα εξής δικαιολογητικά:

-αίτηση φυσικού ή νομικού προσώπου
-σύμβαση ορισμένου χρόνου τουλάχιστον δύο μηνών αποκλειστικά με τρία οχήματα δημόσιας χρήσης-
-επικυρωμένα αντίγραφα των σχετικών με τα οχήματα αδειών καθώς και των εγγράφων που αποδεικνύουν σχέση με εργασίας με οδηγούς κατόχους επαγγελματικής – ειδικής άδειας οδήγησης ΕΔΧ αυτοκινήτου
-παράβολο δημοσίου 1.000 ευρώ.

Η άδεια θα εκδίδεται μέσα σε 30 ημέρες και για τους παραβάτες θα προβλέπεται η επιβολή προστίμου 50.000 ευρώ, το οποίο θα αυξάνεται σε 100.000 ευρώ σε περίπτωση υποτροπής οπότε και θα ανακαλείται η άδεια.

Πολιτική
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η Δύση πυροβόλησε τα πόδια της με τον πόλεμο στην Ουκρανία»

Lifo Videos / «Η Δύση πυροβόλησε τα πόδια της με τον πόλεμο στην Ουκρανία»

Μια εφ’ όλης της ύλης συζήτηση του Γιάννη Πανταζόπουλου με τον συγγραφέα, δημοσιογράφο και διευθυντή του SLpress.gr, Σταύρο Λυγερό, για τις βαθύτερες διαστάσεις της σύγκρουσης Ρωσίας - Ουκρανίας, το ενεργειακό σκάκι και την προπαγάνδα, τη θέση της Ευρώπης, τη στάση της Ελλάδας, τον ρόλο της Κίνας και την επιστροφή του Τραμπ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρουλάκης για Τέμπη: Τη Δευτέρα κατατίθεται η πρόταση του ΠΑΣΟΚ για προανακριτική

Πολιτική / Ανδρουλάκης για Τέμπη: Τη Δευτέρα κατατίθεται η πρόταση του ΠΑΣΟΚ για προανακριτική

Κατηγόρησε την κυβέρνηση για συγκάλυψη, φέρνοντας ως παράδειγμα την καταψήφιση της πρότασης διερεύνησης υπουργικής ευθύνης στην υπόθεση της σύμβασης 717, παρά την αναφορά σχετικής δικογραφίας από την ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη
LIFO NEWSROOM
«Η Ελλάδα πρέπει να φτιάξει τα τρένα, τελεία»

LiFO politics / «Η Ελλάδα πρέπει να φτιάξει τα τρένα, τελεία»

Η νέα εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Αλεξάνδρα Σδούκου συζητά με τη Βασιλική Σιούτη για τα θέματα της πολιτικής επικαιρότητας και εξηγεί γιατί «οι γυναίκες πολλές φορές χρειάζεται να καταβάλουν παραπάνω προσπάθεια για να αποδείξουν την αξία τους».
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Βασιλική Σιούτη για Τέμπη: «Υπάρχει πολλή προπαγάνδα και λίγη ενημέρωση»

Lifo Videos / Τέμπη: «Υπάρχει πολλή προπαγάνδα και λίγη ενημέρωση»

Από τα αναπάντητα ερωτήματα γύρω από την υπόθεση των Τεμπών, μέχρι τη στασιμότητα του ΠΑΣΟΚ και την παρουσία της Ζωής Κωνσταντοπούλου και του Στέφανου Κασσελάκη στην πολιτική σκηνή – Μια εφ’ όλης της ύλης συζήτηση του Γιάννη Πανταζόπουλου με την υπεύθυνη του πολιτικού ρεπορτάζ της LIFO Βασιλική Σιούτη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Η Ελλάδα βιώνει πολιτικές συνθήκες που δεν έχει ξαναζήσει»

LiFO politics / Έχουμε τελικά αντιπολίτευση, ή όχι;

Ο δημοσιογράφος Χάρης Ιωάννου συζητά με τη Βασιλική Σιούτη για το αν τελικά έχουμε αντιπολίτευση, για την ιδιαίτερη πολιτική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα, καθώς και για τις προκλήσεις του πολιτικού ρεπορτάζ.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Ο Μητσοτάκης παρέλαβε βραβείο για τις οικονομικές επιδόσεις της Ελλάδας

Πολιτική / Ο Μητσοτάκης παρέλαβε βραβείο για τις οικονομικές επιδόσεις της Ελλάδας

Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετώπισε η χώρα, υπογραμμίζοντας πως: «Ο ελληνικός λαός υπέμεινε σοβαρές δυσκολίες και έκανε θυσίες, όμως επέδειξε θάρρος, αγκάλιασε την αλλαγή και απέδειξε την ανθεκτικότητά του»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Βασικά μισουνε την taxibeat γιατι δημιουργεί καλές θέσεις εργασίες στερώντας ανεργους ή νεομεταναστες που μπορούνε να διορισουν για 3 και 60 σε καμια αργομισθια δημοσιου.
Ας μάθουμε πρώτα πως λειτουργεί η Beat με τους οδηγούς (και όχι με τους ιδιοκτήτες) ταξί και μετά μπορούμε να είμαστε αντικειμενικοί.Σχεδόν το μισό από αυτό που γράφει το ταξίμετρο τούς κρατάει κι αν ο πελάτης πληρώσει με πιστωτική (το σύνηθες και περισσότερο για τις μικρές αποστάσεις), ο οδηγός πληρώνεται αφού συγκεντρώσει εβδομαδιαίο καθαρό σύνολο 25€... Και πολλά άλλα!Ρωτήστε καλύτερα τους οδηγούς να σας πουν, αν θέλουν. Από οδηγό ταξί τα έμαθα.
a btw μιας και φαινεται να μαθαινεις πραγματα απο οδηγους ταξι. Να το προσεξεις, τα ξερουν ολα! (η προμηθεια ειναι κατι πολύ λιγοτερο απο αυτο που αναφερεις αλλα στο κατω κατω: dont use it!)
Αντεγραμμένο:"Ανάλυση της TaxiBeat απο ένα γραφειοκράτη (μαυρο κοκκινο ροζ μπλε whatever το χρώμα ξεβγαίνει με ένα πλύσιμο):α) η TaxiBeat δεν δημιουργει νέο χρήμα παίρνει χρήματα που ήδη κατευθυνονταν απευθείας στους ιδιοκτήτες (αλλό ιδιοκτήτης αλλό οδηγός) ταξί (λάθος αλλά anyway)β) το χρήμα αυτό πηγαίνει στην TaxiBeat και φεύγει απο κάποιους που μπορώ να έχω έλεγχο και να πουλησω πολιτικές χάρες σε κάποιους που δεν μπορώ. Αρα εφόσον ωφελείται από την Taxibeat καποιος που δεν μπορω να ελέγξω εγώ, δεν έχει καμια αξία. Το οτι η TaxiBeat1) δίνει υπηρεσία στους καταναλωτές, είναι αδιάφορο. Δεν μπορεί να ελεγχθεί απο τον γραφειοκράτη αυτή η υπηρεσία αρα του είναι αδιάφορη αν οχι επιζήμια2) οτι οτι αυξάνει το συνολικό τζίρο του ταξί ειναι ξανά αδιάφορο εφόσον δεν ελέγχεται απο τον γραφειοκράτη3) το οτι επιβραβεύει τους καλούς επαγγελματίες είναι ξανά αδιάφορο αν οχι εχθρικο για τον γραφειοκράτη, γιατί αυξάνει την ανεξαρτησία των επαγγελματιών απέναντι του, άρα είναι casus beli. Επομένως για να μπουμε στο μυαλό του Γραφειοκράτη δεν έχει σημασία αν δίνεται υπηρεσία στο κοινωνικό σύνολο, δεν έχει σημασία αν αυξάνεται η πίτα, το μονο που έχει σημασία ειναι: μπορώ να το ελέγξω;;; μπορώ να το κατευθυνω και να το κάνω ψήφους;;; ΥΓ:φυσικα στο μυαλο του γραφειοκρατη δεν περναει καν απο το μυαλο οτι μεγαλο ποσοστο της Beat είναι έσοδα από το ... Περού!!! Και από άλλες αγορές του εξωτερικού που δραστηριοποιείται..."
Δε κοιτα να συμμαζεψει το χαος που εχει προκαλεσει με το ηλεκτρονικο εισιτήριο και τις καρτες, απο το να προσπαθει να αποπροσανατολησει με επιθεσεις σε εταιριες που αποδεδειγμενα εχουν παραγει θετικο εργο;
Για ποιον εχουν παραγει θετικο εργο; Για τον πολίτη, τον ευσυνειδητο επαγγελματια και τον επιχειρηματια;;; Αδιαφορο. θετικο ειναι μονο το εργο που μπορει να το ελεγξει χειραγωγήσει κανεις ψηφους ταξιδια και μισθους ο Υπουργος.Κανενα θετικο εργο δεν εχει παραξει. Κανενα ψηφο δεν εχει φερει στον παλαιοπασοκο Σπιρτζη.