Το πρώτο SUP Free hackathon πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Lidl Ελλάς

Το πρώτο SUP Free hackathon πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Lidl Ελλάς Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Η Lidl Ελλάς σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη προχώρησαν στην πρώτη δράση ανοιχτής καινοτομίας, στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, που στόχο έχει την ενεργοποίηση της κοινωνίας και των επιχειρήσεων για τη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών και λύσεων που αξιοποιούν την τεχνολογία, για να συμβάλλουν σε μια καθημερινότητα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης.


Στο SUP Free hackathon, που θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά 11-13 Δεκεμβρίου, μπορούν να συμμετάσχουν μηχανικοί, προγραμματιστές, οικονομολόγοι, αναλυτές, περιβαλλοντολόγοι, ερευνητές, φοιτητές και στελέχη επιχειρήσεων, μεμονωμένοι ή σε ομάδες, αλλά και γενικότερα οποιοσδήποτε έχει μια ιδέα σε θέματα που σχετίζονται με την μείωση των πλαστικών μίας χρήσης και ενδιαφέρεται να την αναπτύξει σε ολοκληρωμένη εφαρμογή.


Η διοργάνωση θα υποστηρίξει τους συμμετέχοντες να σχηματίσουν ομάδες και να συνεργαστούν για να αναπτύξουν και να παρουσιάσουν την ιδέα τους. Οι ομάδες και οι λύσεις που θα διακριθούν θα έχουν τη δυνατότητα να υποστηριχθούν επί 5 μήνες για την ανάπτυξη της λύσης τους σε παραγωγική εφαρμογή (φάση acceleration).

Το πρώτο SUP Free hackathon πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Lidl Ελλάς Facebook Twitter


Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν την επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης https://crowdhackathon.com/sup-free/ για να δουν όλες τις πληροφορίες που αφορούν στο SUP Free hackathon και να δηλώσουν συμμετοχή, υποβάλλοντας την ιδέα τους στην πλατφόρμα ιδεών και προτάσεων έως 10 Δεκεμβρίου 2020.


Κάθε ενδιαφερόμενο φυσικό πρόσωπο, ομάδα ή εταιρία μπορεί να συμμετάσχει στον μαραθώνιο:

  • δίνοντας θέματα ή προβλήματα ή προκλήσεις για λύση που σχετίζονται με τη μείωση των πλαστικών μιας χρήσης και ενδιαφέρεται να την αναπτύξει σε ολοκληρωμένη εφαρμογή (πλατφόρμα διαβούλευσης) ή
  • αναπτύσσοντας πρωτότυπες μεθοδολογίες και εφαρμογές που αντιμετωπίζουν αυτές τις προκλήσεις (διαγωνιζόμενοι).

Η ενέργεια αυτή αποτελεί μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς και συγκεκριμένα στo πεδίo δράσης REsearch.

Περιβάλλον
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο σερ Ντέιβιντ Ατένμπορο πιστεύει πως η νέα ταινία του θα μπορούσε να παίξει καθοριστικό ρόλο στην προστασία του πλανήτη

Περιβάλλον / Ντέιβιντ Ατένμπορο: «Μετά από 100 χρόνια στον πλανήτη, το πιο σημαντικό μέρος βρίσκεται στη θάλασσα»

Ο σερ Ντέιβιντ Ατένμπορο παρουσιάζει τη νέα του ταινία Ocean η οποία υποστηρίζει ότι ο ωκεανός αποτελεί τον μεγαλύτερο σύμμαχο της ανθρωπότητας απέναντι στην κλιματική καταστροφή
LIFO NEWSROOM