Άμπερ Χερντ: Φοβόμουν ότι ο Τζόνι Ντεπ θα με σκότωνε

Άμπερ Χερντ: Φοβόμουν ότι ο Τζόνι Ντεπ θα με σκότωνε Facebook Twitter
EPA
0

Η Αμερικανίδα ηθοποιός Άμπερ Χερντ δήλωσε στην κατάθεσή της σήμερα πώς φοβόταν ότι Τζόνι Ντεπ, θα την σκότωνε.

Η δίκη είναι σε εξέλιξη στο Λονδίνο εναντίον της The Sun και η Χερντ, κατέθεσε ως μάρτυρας υπεράσπισης υπέρ της εφημερίδας, την οποία ο Ντεπ κατηγορεί ότι τον δυσφήμισε παρουσιάζοντάς τον ως βίαιο, σε ένα ρεπορτάζ τον Απρίλιο του 2018,.

Η Χερντ υποστήριξε ότι ο πρώην σύζυγός της την απειλούσε, την εκφόβιζε και της ασκούσε σωματική και ψυχολογική βία. Ορισμένα από τα επεισόδια αυτά «ήταν τόσο σοβαρά που φοβόμουν ότι θα με σκότωνε, είτε σκοπίμως, είτε επειδή θα έχανε τον έλεγχο» ανέφερε στη γραπτή μαρτυρία της η 34χρονη ηθοποιός.

Το ζευγάρι πήρε διαζύγιο το 2017, μετά από 15 μήνες θυελλώδους γάμου. Η Χερντ, κατά την έκδοση του διαζυγίου, απέσυρε την κατηγορία σε βάρος του 57χρονου συζύγου της για βιαιοπραγία και εκείνος δέχτηκε να της παραχωρήσει 7 εκατομμύρια δολάρια, που εκείνη τελικά τα δώρισε σε διάφορες οργανώσεις.

Όταν ρωτήθηκε από τη δικηγόρο του Ντεπ, την Έλινορ Λόους, η Άμπερ Χερντ υποστήριξε ότι ήταν θύμα επαναλαμβανόμενης σωματικής βίας. «Απείλησε πολλές φορές να με σκοτώσει, ιδίως προς το τέλος της σχέσης μας», πρόσθεσε. Αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε μια διαφωνία που είχαν το 2015, όταν βρίσκονταν σε ένα ξενοδοχείο στο Τόκιο και συζητούσαν το προγαμιαίο σύμφωνό τους. Εκείνος «κάθισε στην πλάτη μου και με χτύπησε στο πίσω μέρος του κεφαλιού», περιέγραψε. Κατά τη διάρκεια του καυγά «είπε ότι δεν το ήθελε (το σύμφωνο), ότι μου είχε εμπιστοσύνη και ότι μόνος τρόπος για να τελειώσει (ο γάμος) ήταν ο θάνατος», πρόσθεσε.

Η Χερντ είπε επίσης ότι ο Ντεπ «την κράτησε όμηρο επί τρεις ημέρες», όταν πήγε να τον επισκεφθεί στην Αυστραλία, όπου ήταν σε εξέλιξη τα γυρίσματα της ταινίας «Οι Πειρατές της Καραϊβικής». Σε ένα σπίτι «απομονωμένο, σε απόσταση 20 λεπτών από κάθε βοήθεια», βρέθηκε «χωρίς να μπορεί να φύγει» μαζί με έναν «βίαιο, μανιοκαταθλιπτικό άνθρωπο, που έχει προβλήματα διπολισμού και ψύχωση που του προκάλεσαν τα ναρκωτικά», τα οποία κατανάλωνε καθημερινά, μαζί με αλκοόλ, περιέγραψε.

«Ήταν το χειρότερο πράγμα που έχω βιώσει ποτέ. Είχα τραύματα στη μύτη και τα χείλια, είχα κοψίματα στα χέρια», συνέχισε, υποστηρίζοντας ότι ο Ντεπ είχε «παρανοϊκές παραισθήσεις», ουρούσε μπροστά σε άλλους ανθρώπους και έκρυψε ωμό κρέας σε μια ντουλάπα. Ο ίδιος απέδιδε την ευθύνη των πράξεών του όχι στον εαυτό του αλλά στο «τέρας». «Μιλούσε για αυτό σαν να ήταν ένα άλλο πρόσωπο, μια άλλη προσωπικότητα που τα έκανε όλα αυτά και όχι ο ίδιος».

Η Άμπερ Χερντ υποστηρίζει επίσης ότι πρόσωπα του περιβάλλοντος του Ντεπ προσπαθούσαν να την πείσουν «να μείνει ή να επιστρέψει» μετά τα βίαια επεισόδια. Και εκείνη έμεινε στη σχέση τους, ελπίζοντας ότι θα τον βοηθούσε να απεξαρτηθεί.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

To μοναδικό Λιοντάρι που αναπαύεται του Ρέμπραντ σε δημοπρασία

Πολιτισμός / To μοναδικό "Λιοντάρι που αναπαύεται" του Ρέμπραντ σε δημοπρασία

Το μοναδικό σχέδιο ζώου του Ρέμπραντ που βρίσκεται σε χέρια ιδιωτών βγαίνει σε δημοπρασία την άνοιξη προερχόμενο από μια από τις σημαντικότερες συλλογές στον κόσμο ολλανδικής ζωγραφικής
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΥΠΠΟ: Το ταφικό μνημείο του Τύμβου Καστά στην Αμφίπολη φωτίζεται με νέα χρώματα

Πολιτισμός / ΥΠΠΟ: Το ταφικό μνημείο του Τύμβου Καστά στην Αμφίπολη φωτίζεται με νέα χρώματα

Το Υπουργείο αναθέτει σε δύο ερευνητικά κέντρα την υλοποίηση του έργου «AmphiPoly», που στοχεύει στην επιστημονικά τεκμηριωμένη ανασύσταση της αρχικής όψης του διακόσμου του μνημείου, συμπεριλαμβανομένων της πολυχρωμίας και της εικονογραφίας, σε όλες τις χρονολογικές τους φάσεις
LIFO NEWSROOM
Το ρεσιτάλ της Ρόουζ Μπερν, το τρυφερό «Renoir» κι ένας αιμοβόρος Αι-Βασίλης από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Το ρεσιτάλ της Ρόουζ Μπερν, το τρυφερό «Renoir» κι ένας αιμοβόρος Άι-Βασίλης από αύριο στους κινηματογράφους

Η tour de force ερμηνεία της Ρόουζ Μπερν στο «If I Had Legs I’d Kick you» αποτελεί τη βασική κινηματογραφική ατραξιόν της εβδομάδας, αν και υπάρχουν κι άλλες ενδιαφέρουσες επιλογές, όπως το «Renoir», που θυμίζει το σινεμά του Κόρε Έντα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ