Άμπερ Χερντ: Φοβόμουν ότι ο Τζόνι Ντεπ θα με σκότωνε

Άμπερ Χερντ: Φοβόμουν ότι ο Τζόνι Ντεπ θα με σκότωνε Facebook Twitter
EPA
0

Η Αμερικανίδα ηθοποιός Άμπερ Χερντ δήλωσε στην κατάθεσή της σήμερα πώς φοβόταν ότι Τζόνι Ντεπ, θα την σκότωνε.

Η δίκη είναι σε εξέλιξη στο Λονδίνο εναντίον της The Sun και η Χερντ, κατέθεσε ως μάρτυρας υπεράσπισης υπέρ της εφημερίδας, την οποία ο Ντεπ κατηγορεί ότι τον δυσφήμισε παρουσιάζοντάς τον ως βίαιο, σε ένα ρεπορτάζ τον Απρίλιο του 2018,.

Η Χερντ υποστήριξε ότι ο πρώην σύζυγός της την απειλούσε, την εκφόβιζε και της ασκούσε σωματική και ψυχολογική βία. Ορισμένα από τα επεισόδια αυτά «ήταν τόσο σοβαρά που φοβόμουν ότι θα με σκότωνε, είτε σκοπίμως, είτε επειδή θα έχανε τον έλεγχο» ανέφερε στη γραπτή μαρτυρία της η 34χρονη ηθοποιός.

Το ζευγάρι πήρε διαζύγιο το 2017, μετά από 15 μήνες θυελλώδους γάμου. Η Χερντ, κατά την έκδοση του διαζυγίου, απέσυρε την κατηγορία σε βάρος του 57χρονου συζύγου της για βιαιοπραγία και εκείνος δέχτηκε να της παραχωρήσει 7 εκατομμύρια δολάρια, που εκείνη τελικά τα δώρισε σε διάφορες οργανώσεις.

Όταν ρωτήθηκε από τη δικηγόρο του Ντεπ, την Έλινορ Λόους, η Άμπερ Χερντ υποστήριξε ότι ήταν θύμα επαναλαμβανόμενης σωματικής βίας. «Απείλησε πολλές φορές να με σκοτώσει, ιδίως προς το τέλος της σχέσης μας», πρόσθεσε. Αναφέρθηκε μεταξύ άλλων σε μια διαφωνία που είχαν το 2015, όταν βρίσκονταν σε ένα ξενοδοχείο στο Τόκιο και συζητούσαν το προγαμιαίο σύμφωνό τους. Εκείνος «κάθισε στην πλάτη μου και με χτύπησε στο πίσω μέρος του κεφαλιού», περιέγραψε. Κατά τη διάρκεια του καυγά «είπε ότι δεν το ήθελε (το σύμφωνο), ότι μου είχε εμπιστοσύνη και ότι μόνος τρόπος για να τελειώσει (ο γάμος) ήταν ο θάνατος», πρόσθεσε.

Η Χερντ είπε επίσης ότι ο Ντεπ «την κράτησε όμηρο επί τρεις ημέρες», όταν πήγε να τον επισκεφθεί στην Αυστραλία, όπου ήταν σε εξέλιξη τα γυρίσματα της ταινίας «Οι Πειρατές της Καραϊβικής». Σε ένα σπίτι «απομονωμένο, σε απόσταση 20 λεπτών από κάθε βοήθεια», βρέθηκε «χωρίς να μπορεί να φύγει» μαζί με έναν «βίαιο, μανιοκαταθλιπτικό άνθρωπο, που έχει προβλήματα διπολισμού και ψύχωση που του προκάλεσαν τα ναρκωτικά», τα οποία κατανάλωνε καθημερινά, μαζί με αλκοόλ, περιέγραψε.

«Ήταν το χειρότερο πράγμα που έχω βιώσει ποτέ. Είχα τραύματα στη μύτη και τα χείλια, είχα κοψίματα στα χέρια», συνέχισε, υποστηρίζοντας ότι ο Ντεπ είχε «παρανοϊκές παραισθήσεις», ουρούσε μπροστά σε άλλους ανθρώπους και έκρυψε ωμό κρέας σε μια ντουλάπα. Ο ίδιος απέδιδε την ευθύνη των πράξεών του όχι στον εαυτό του αλλά στο «τέρας». «Μιλούσε για αυτό σαν να ήταν ένα άλλο πρόσωπο, μια άλλη προσωπικότητα που τα έκανε όλα αυτά και όχι ο ίδιος».

Η Άμπερ Χερντ υποστηρίζει επίσης ότι πρόσωπα του περιβάλλοντος του Ντεπ προσπαθούσαν να την πείσουν «να μείνει ή να επιστρέψει» μετά τα βίαια επεισόδια. Και εκείνη έμεινε στη σχέση τους, ελπίζοντας ότι θα τον βοηθούσε να απεξαρτηθεί.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM
Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM