O Κόμπι Μπράιαντ και η σύζυγός του είχαν μία συμφωνία: «Να μην πετάνε ποτέ μαζί με ελικόπτερο»

O Κόμπι Μπράιαντ και η σύζυγός του είχαν μία συμφωνία: «Να μην πετάνε ποτέ μαζί με ελικόπτερο» Facebook Twitter
Ο Κόμπι και η Βανέσα Μπράιαντ, είχαν συμφωνήσει να μην πετούν ποτέ μαζί με το ίδιο ελικόπτερο (GETTY IMAGES)
0

Ο Κόμπι Μπράιαντ και η 13χρονη κόρη του Τζιάνα σκοτώθηκαν σε δυστύχημα μετά από πτώση ελικοπτέρου την Κυριακή, μαζί με 7 ακόμα άτομα. Η ανάσυρση των σορών ολοκληρώθηκε σήμερα, 48 ώρες μετά τη συντριβή.

Ο πρώην παίκτης του ΝΒΑ χρησιμοποιούσε ελικόπτερο για τις μετακινήσεις του στο Λος Άντζελες αλλά η σύζυγός του Βανέσα Μπράιαντ είχε θέσει όρο να μην πετούν μαζί. «Εκείνος και η Βανέσα είχαν κάνει μία συμφωνία ότι δεν θα πετούν με ελικόπτερο ποτέ μαζί» αναφέρει μία πηγή στο περιοδικό PEOPLE για το ζευγάρι, το οποίο παντρεύτηκε το 2001. Η ίδια πηγή αναφέρει ακόμα στο PEOPLE ότι ο Μπράιαντ πετούσε μόνο με πιλότο τον Άρα Ζομπάιαν, ο οποίος επίσης είναι μεταξύ των θυμάτων.

Ο Μπραίαντ, αφήνει πίσω του την 37χρονη σύζυγό του Βανέσα, και τις κόρες τους Νατάλια, 17 ετών, Μπιάνκα, 3 και την Κάπρι, η οποία γεννήθηκε τον Ιούνιο του 2019. Ο 41χρονος πρώην παίκτης του ΝΒΑ και η κόρη του, πήγαιναν να παρακολουθήσουν έναν αγώνα μπάσκετ νέων, σύμφωνα με το ESPN, όταν συνέβη το δυστύχημα. 

Ο Μπραίαντ στο παρελθόν είχε δηλώσει ότι είχε ξεκινήσει να χρησιμοποιεί ελικόπτερα για τις μετακινήσεις του ενώ έπαιζε ακόμα στους Λος Άντζελες Lakers, προκειμένου να μπορεί να περνά περισσότερο χρόνο με την οικογένειά του και λιγότερο χρόνο στην κίνηση. «Στεκόμουν μέσα στην κίνηση και προσποιούμουν ότι έπαιζα σε σχολικό έργο» είχε πει ο ίδιος στον Άλεξ Ροντρίγκεζ το 2018. «Έπρεπε να ψάξω να βρω έναν τρόπο να προπονούμαι και να παραμένω συγκεντρωμένος στο παιχνίδι αλλά ταυτόχρονα να μην συμβιβάζω τον χρόνο που είχα για την οικογένειά μου». «Τότε λοιπόν, κοίταξα τις μετακινήσεις με ελικόπτερα, ώστε να μπορώ να πηγαινοέρχομαι σε 15 λεπτά και κάπως έτσι ξεκίνησα» πρόσθεσε.


Σε μία συνέντευξή του, που δημοσιεύτηκε τον Νοέμβριο στην Sunday Paper της Μαρία Σίβερ, ο Μπράιαντ είχε πει ότι από τα αμέτρητα επιτεύγματά του, η πατρότητα ήταν το πιο σημαντικό. «Το ό,τι είμαι πατέρας είναι κάτι για το οποίο είμαι πολύ περήφανος, είναι το πιο σπουδαίο επίτευγμά μου» είχε πει. «Έχω μάθει τόσα πολλά, αλλά ενδεχομένως το πιο σημαντικό είναι η δυνατή, χωρίς όρια αγάπη για τα παιδιά σου όταν γίνεσαι πατέρας. Είμαι ευλογημένος να έχω ζήσει αυτή την εμπειρία τέσσερις φορές και δεν υπάρχει τίποτα πιο ισχυρό στον κόσμο».


«Ένα από τα σπουδαιότερα πράγματα για τα οποία αδημονούσε μετά την αποχώρησή του από το ΝΒΑ (το 2016) ήταν να περάσει χρόνο με την οικογένειά του» ανέφερε ένας φίλος της οικογένειας στο PEOPLE. «Ήταν σπουδαίος μπαμπάς και έβλεπε λαμπρό μέλλον για τα όλες τους τις κόρες».

Η ίδια πηγή επίσης πρόσθεσε ότι «Ήταν τόσο περήφανος που έβλεπε τις κόρες του να φροντίζουν ότι μόνο τον ίδιο και τη σύζυγό του Βανέσα αλλά και να παρακολουθεί την δική του εξέλιξη. Είχε έναν ιδιαίτερο δεσμό με κάθε μία από αυτές (τις κόρες του)».

Απονέμοντας τιμή στη μνήμη του σε ένα συναισθηματικό κείμενο που δημοσιεύτηκε στο Prayer's Tribune την Κυριακή, ο Ντέρεκ Τζέτερ επισήμανε ότι ο Μπράιαντ πάντα προτιμούσε να μιλά για την οικογένειά του παρά για την καριέρα του. «Όλα όσα χρειαζόμουν να γνωρίζω για τον Κόμπι Μπράιαντ ήταν ότι: κατά τη διάρκεια της μακροχρόνιας φιλίας μας, οι πιο ουσιώδεις συζητήσεις μας ήταν εκείνες για την οικογένεια» έγραψε ο 45χρονος πρώην παίκτης.


«Ήταν εκείνος ο τύπος, ο οποίος ήταν πέρα από χαρισματικός αθλητής, παθιασμένος να είναι πρωταθλητής, γνωστός ως ο απόλυτος σουτέρ όταν είχε μία μπάλα στα χέρια του» πρόσθεσε. «Και σε ό,τι αφορά στις στιγμές που περνούσα μαζί του; Δε μιλούσε για όλα αυτά. Τον ενδιέφερε περισσότερο να είναι σύζυγος για τη Βανέσα, πατέρας για τις κόρες του. Αγαπούσε την οικογένειά του, ήταν η οικογένειά του. Αυτό ήταν το σημαντικό. Και αυτός είναι ο Κόμπι που θα θυμάμαι εγώ».

Με πληροφορίες από People

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM