Σχολιάζοντας 22 από τις διασημότερες εμφανίσεις της από το 1965 μέχρι σήμερα, η Cher αποκάλυψε το παρασκήνιο πίσω από το αμφιλεγόμενο φόρεμα που είχε βάλει το 1986 στην τελετή απονομής των Όσκαρ.

 

Το μαύρο σύνολο είχε επιμεληθεί ο σχεδιαστής και φίλος της, Bob Mackie, και συμπληρωνόταν από ένα εντυπωσιακό καπέλο με φτερά.

 

«Αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Πήγα στον Μπομπ με μια ιδέα. Του είπα ότι θέλω να έχω μοϊκάνα αλλά να μην είναι ινδιάνικη. Θέλω να είναι υπερβολική. Το λάτρεψα», λέει η Cher σε σχετικό βίντεο για λογαριασμό της Vogue. 

 

Παρόλο που η ίδια δεν φοβήθηκε ποτέ να κάνει αποκαλυπτικές εμφανίσεις, αποκάλυψε πως πίσω από το εκκεντρικό σύνολο στην τελετή των Όσκαρ υπήρχε πολύ συγκεκριμένος λόγος. «Είχα την ιδέα κυρίως επειδή δεν άρεσα στην Ακαδημία. Μισούσαν τον τρόπο που ντυνόμουν και είχα νεαρούς συντρόφους οπότε θεωρούσαν πως δεν είμαι σοβαρή. Οπότε βγήκα και είπα, "όπως βλέπετε πήρα τις οδηγίες μου σχετικά με το πώς να ντύνομαι σαν σοβαρή ηθοποιός"», εξηγεί η ίδια.

 

 

 

Προς έκπληξή της, την επόμενη χρονιά έφυγε με το Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου για την ταινία «Moonstruck». «Δεν είχα προετοιμάσει ευχαριστήριο λόγο επειδή ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα κερδίσω. Πρώτον ήταν κωμωδία και είναι δύσκολο να κερδίσεις για κωμωδία. Δεύτερον, απλώς νόμιζα πως δεν θα το πάρω ποτέ. Γιατί να το έπαιρνα;», ανέφερε.

 

 

 

 

Η Cher σχολίασε επίσης και άλλα αμφιλεγόμενα outfits, ανάμεσά τους και το «γυμνό» φόρεμα στο Met Gala του 1974, μια ακόμη δημιουργία του Bob Mackie. «Αν το παρατηρήσεις, μοιάζει σαν να κόλλησε πάνω μου, γιατί όντως έτσι συνέβη. Όταν το φόρεμα, ο Bob το ψέκασε για αν κολλήσει στο δέρμα μου και να δείχνει σαν να είναι κεντημένο. Νομίζω ο κόσμος ξαφνιάστηκε λίγο», σημείωσε η τραγουδίστρια.

 

 

 

Μέχρι και σήμερα, η Cher συνεχίζει να δημιουργεί τους δικούς της κανόνες στη μόδα, κάτι που έκανε και στο φετινό Met Gala. «Το στιλ μου ήταν πάνω κάτω ό,τι ένιωθα εκείνη τη στιγμή, άσχετα με το τι έκαναν οι υπόλοιποι. Δεν έδωσα πολλή σημασία», απάντησε. 

 

Δείτε το βίντεο της Cher στη Vogue: