Γιατί η Αρίθα Φράνκλιν επέμενε να πληρώνεται πάντα σε μετρητά

Γιατί η Αρίθα Φράνκλιν επέμενε να πληρώνεται πάντα σε μετρητά Facebook Twitter
2

Η Αρίθα Φράνκλιν επέμενε σε όλη τη διάρκεια της καριέρας της να πληρώνεται σε μετρητά για τις εμφανίσεις της, μια συνήθεια που της έμεινε από τα πρώτα βήματα στην καριέρα της. 

Σύμφωνα με το περιοδικό Money, αυτή η απαίτηση της Φράνκλιν προέρχεται από τις πρώτες εμφανίσεις της την δεκαετία του 1960, όταν φοβόταν πως οι διοργανωτές των συναυλιών δε θα τηρούσαν τη δέσμευση τους για την αμοιβή της. 

Όπως αποκάλυψε ο φίλος της Αρίθα Φράνκλιν, Τάβις Σμάιλι, σε ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό New Yorker, η απαίτηση της για μετρητά «προερχόταν από τα όσα είχε δει τα πρώτα χρόνια παρουσίας την στην μουσική βιομηχανία, όταν οι μαύροι τραγουδιστές ήταν κακοπληρωμένοι και πολλές φορές γίνονταν θύματα απάτης όσον αφορά τα εισοδήματα τους.

Είναι η εποχή στην οποία έζησε και στην οποία είδε καλλιτέχνες όπως ο Ρέι Τσαρλς και ο Μπι Μπι Κινγκ γίνονταν αντικείμενο εκμετάλλευσης από τους διοργανωτές των συναυλιών» τονίζει ο Σμάιλι. 

Σύμφωνα με τον ρεπόρτερ του New Yorker, Nτέιβιντ Ρέμνικ, ο οποίος είχε βρεθεί στο καμαρίνι της Φράνκλιν σε συναυλίες, πολλές φορές μπορούσες να δεις «στοίβες από μετρητά δίπλα στη βούρτσα για τα μαλλιά της και τον καθρέφτη της»

Ο Ρέμνικ αργότερα ανακάλυψε πως ο κανόνας της Φράνκλιν για να τραγουδήσει σε μια συναυλία ήταν «να πληρωθεί επιτόπου ή να μην τραγουδήσει». 

Με πληροφορίες από Μoney

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Μαγκιά της και μπράβο της!Ο οποιοσδήποτε επαγγελματίας, καλλιτέχνης ή όχι, που προσφέρει υπηρεσίες και δεν εμπορεύεται διάφορα προϊόντα, πληρωτέα άμεσα μετά την παράδοση τους στον πελάτη, εύκολα μπορεί να πέσει θύμα του οποιουδήποτε μπατακτσή πελάτη, επαγγελματία ή μη που καθυστερεί την πληρωμή, δεν εξοφλεί ολόκληρο το ποσό ή δεν πληρώνει καθόλου με πρόφαση διάφορες δικαιολογίες.Οι επαγγελματίες που ανήκουμε στην κατηγορία προσφοράς υπηρεσιών το έχουμε βιώσει ουκ ολικές φορές με μικρά ή μεγάλα χρηματικά ποσά.