Θύμα της κρίσης η αμερικάνικη έκδοση του Reader’s Digest

Θύμα της κρίσης η αμερικάνικη έκδοση του Reader’s Digest Facebook Twitter
0

Με το slogan «Η Αμερική στο Τσεπάκι σας» το Reader's Digest, πορεύτηκε επί πολλές δεκαετίες στην αγορά των ΗΠΑ, αλλά και ολόκληρου του κόσμου, σημειώνοντας ρεκόρ κυκλοφοριών. Από τα waiting room οδοντιατρείων, ως το τραπεζάκι του καφέ των ώριμων Αμερικανών, ο τίτλος έφτασε να πουλάει 8,1 εκατομμύρια αντίτυπα μόνο στις ΗΠΑ.

Παρ' όλα αυτά. οι Αμερικανοί υπεύθυνοι του ιστορικού τίτλου που εκδίδεται σε 21 γλώσσες, αποφάσισαν να δηλώσουν χρεοκοπία προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα ογκώδη χρέη της εταιρείας καθώς και την έλλειψη διαφημιστικών εσόδων. Η απόφαση αυτή λέγεται πως δεν πρόκειται να επηρεάσει τις διεθνείς εκδόσεις του τίτλου.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACADEMIA - fanzine

TV & Media / ACADDEMIA: Ξεφυλλίστε το νέο fanzine έτσι όπως τυπώθηκε

Ο Στάθης Καλατζής, co-curator της νέας πλατφόρμας συστράτευσης της δημιουργικής κοινότητας της Αθήνας, εγκαινιάζει το νέο τους εγχείρημα με ένα editorial στο fanzine που κυκλοφόρησε μαζί με την έντυπη LiFO.
ΣΤΑΘΗΣ ΚΑΛΑΤΖΗΣ, ACADDEMIA CO-CURATOR
O «πόλεμος» της παραπληροφόρησης - Πώς μπορεί η ΕΕ να συμβάλει; 

Digital EU Forward / O «πόλεμος» της παραπληροφόρησης - Ένας ειδικός αποκαλύπτει τι συμβαίνει και πώς μπορεί η ΕΕ να δράσει; 

Ο επικεφαλής της ειδικής ομάδας της ΕΕ για την παραπληροφόρηση, Lutz Güllner, σε μια συνέντευξη για τις διαδικτυακές επιθέσεις, τη στρατηγική παραπληροφόρησης της Ρωσίας, τη διάδοση των fake news και τα εργαλεία επαλήθευσης πληροφοριών.  Συνέντευξη στη Βασιλική Σιούτη.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ