September's issue 2009

September's issue 2009 Facebook Twitter
0

Μια από τις ευχάριστες στατιστικές του χρόνου στα Blogs της μόδας και στις συζητήσεις στα γραφεία των περιοδικών, είναι αυτή που αφορά τις προτιμήσεις των διευθυντών των μεγαλύτερων γυναικείων περιοδικών μόδας για το ισχυρό τεύχος του Σεπτεμβρίου. Με την ταινία September's Issue να ενδυναμώνει τον μύθο αυτού του τεύχους, καταλήξαμε στα παρακάτω συμπεράσματα για την φετινή επέλαση:


* Η Κειτ Μος προφανώς παραμένει η πιο ευπώλητη. Πέντε εξώφυλλα έχει αυτό το μήνα στο Another Magazine, V, W, Vogue Russia και Vogue Italia.

* Σε περιόδους οικονομικής κρίσης οι διευθυντές οφείλουν να είναι ιδιαίτερα ευφευρετικοί. Ετσι το Love θα κυκλοφορήσει με τέσσερα εξώφυλλα, και αντίστοιχα διαφορετικά logo σχεδιασμένα από τον σούπερ εικαστικό Χιρστ, ενώ με 3 διαφορετικά εξώφυλλα έρχεται και η Vogue Italia.

* Η Καρίν Ρόιτφελντ της γαλλικής Vogue. Παραμένει πιστή στις εμμονές της. Βάζει στο εξώφυλλο του Σεπτεμβρίου την Λάρα Στόουν, αλλά όχι όπως την ξέραμε. Η ξανθιά που θυμίζει απελπιστικά πιστά την Μπριζίτ Μπαρντό, εμφανίζεται τώρα καστανή και με φρύδια...


Το be continued...

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

TV & Media / Νατάσσα Μποφίλιου: «Έχω λεμφοίδημα – Για χρόνια δεν είχε διαγνωστεί και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ»

Η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε ανοιχτά για τις σωματικές αλλαγές, την έκθεση στα ΜΜΕ και την καθυστερημένη διάγνωση του λεμφοιδήματος που την ταλαιπωρούσε επί σειρά ετών
LIFO NEWSROOM
Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM