Μιχάλης Κατζουράκης, ζωγράφος

Μιχάλης Κατζουράκης, ζωγράφος Facebook Twitter
0

Πότε ξεκίνησε η ιστορία του Δημοσίου Σήματος;

Υπάρχουν πολλές ομάδες που δραστηριοποιούνται στη γειτονιά για να ενισχύσουν την περιοχή και αυτό το οικόπεδο στην Πλαταιών και Σαλαμίνος, όπου βρίσκεται το Δημόσιο Σήμα, χρειαζόταν προσοχή γιατί είχε το χάλι του. Επειδή δεν υπάρχουν χρήματα για να γίνουν αρχαιολογικές ανασκαφές, απλώς καθάρισαν τα ερείπια και σε συνεννόηση με τους άστεγους φύτεψαν δυο-τρεις ελιές και μετέτρεψαν ένα οικόπεδο σε κάτι όμορφο.

Πόσο κόσμο μάζεψε η δράση;

Παρά τις κακές συνθήκες και τη βροχή, ήρθε κόσμος. Είχε γύρω στα 100-150 άτομα - ανάμεσά τους ήταν και ο κύριος Καμίνης.

Με ποιο σκεπτικό ανοίξατε για το κοινό το εργαστήριό σας, παράλληλα με τη δράση για το Δημόσιο Σήμα;

Μου το ζήτησαν από τους atenistas. Το σκεπτικό ήταν, μαζί με τις υπόλοιπες δράσεις, να δείξουν 4 δείγματα κτιρίων της περιοχής: διάλεξαν 2 κατοικίες και 2 χώρους εργασίας - ο ένας ήταν της Atopos, ο άλλος ο δικός μου, που είναι ένας χώρος εργασίας σε διατηρητέο κτίριο. Ήθελαν να δείξουν πώς είναι διαμορφωμένο ένα τέτοιο κτίριο.

Τι νομίζετε ότι καθιστά το κτίριο όπου εργάζεστε ξεχωριστό αλλά και αντιπροσωπευτικό της περιοχής του Κεραμεικού;

Έχω το εργαστήριό μου εδώ τα τελευταία έξι χρόνια. Το κτίριο είναι διατηρητέο γιατί ήταν εργοστάσιο. Είναι ένα τετράγωνο 1.000 τετραγωνικών, που περιβάλλεται από τις οδούς Πειραιώς, Σαλαμίνος και Αγησιλάου. Αυτό το κτίριο πρέπει να χτίστηκε τη δεκαετία του ‘30 και είναι ένα βιομηχανικό κατασκεύασμα της εποχής σε ύφος που θυμίζει Bauhaus. Έχει την ιδιομορφία ότι έχει τέσσερις ανεξάρτητες εισόδους για τα τέσσερα διαμερίσματα που πουλήθηκαν σαν τέσσερις κάθετες ιδιοκτησίες, με τον κάθε όροφο να έχει ταράτσα και πατάρι.

Τι είδους κόσμος πέρασε από το εργαστήριό σας και ποιες ήταν οι αντιδράσεις τους;

Ήρθαν από ένα ζευγάρι νέων τριαντάρηδων μέχρι μεγαλύτερες ηλικίες, αρχιτέκτονες, γκαλερίστες, συλλέκτες. Άρεσε πολύ σε όλους νομίζω.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Arcade για Eurovision 2025: «Δεν είχαμε σκοπό να καταθέσουμε τραγούδι με την Klavdia, ήταν ένα μικρό challenge»

TV & Media / Arcade για Eurovision 2025: «Δεν είχαμε σκοπό να καταθέσουμε τραγούδι με την Klavdia, ήταν ένα μικρό challenge»

Οι δημιουργοί της «Αστερομάτας» μοιράζονται τις σκέψεις τους για τη συμμετοχή τους στη Eurovision 2025, σχολιάζουν τον ελληνικό στίχο, μιλούν την Klavdia, και απαντούν στο κατά πόσο το τραγούδι έχει πολιτική χροιά
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

TV & Media / Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

Οι δημιουργοί της ταινίας δήλωσαν ότι ελπίζουν το τελικό αποτέλεσμα να τιμήσει το έργο και τη μνήμη της κινηματογραφίστριας Χάλινα Χάτσινς, η οποία σκοτώθηκε στο πλατό κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων
LIFO NEWSROOM