Βλέπουμε, ακούμε, διαβάζουμε αλλά δεν πιστεύουμε

Βλέπουμε, ακούμε, διαβάζουμε αλλά δεν πιστεύουμε Facebook Twitter
0

Την κρίση αξιοπιστίας των ΜΜΕ καταγράφει έρευνα της Metron Analysis, για λογαριασμό της "Εφημερίδας των Συντακτών".

Χαρακτηριστικά, ενώ το 85% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι ανοίγει καθημερινά την τηλεόραση του, μόνο το 28% θεωρεί αξιόπιστη την ενημέρωση που του προσφέρει. Τον περασμένο Απρίλιο το αντίστοιχο ποσοστό ήταν  38% .

Στο ραδιόφωνο, η αξιοπιστία έχει πέσει στο 47% από 56% τον περασμένο Απρίλιο, ανάμεσα στο 41% των ερωτηθέντων που δηλώνουν ότι το ανοίγουν καθημερινά.

Πολύ μικρό είναι πλέον το ποσοστό των εφημερίδων στην καθημερινή τους χρήση από τους πολίτες. Βρίσκεται στο 8%, διατηρώντας πάντως σχετικά ψηλά την αξιοπιστία στην ενημέρωση με ποσοστό 33% από 37%.

Σε ό,τι αφορά στο διαδίκτυο, η καθημερινή του χρήση είναι στο 38% με την αξιοπιστία του στο 43%.

Η διείσδυση του Μέσου αυξάνει πάντως συνεχώς αφού πλέον το 54% το χρησιμοποιούν, ποσοστό που μεταφράζεται σε  4.800.000 άτομα.

Διαχρονικά, η διείσδυση στο Διαδίκτυο είναι αυξημένη στους νέους 18-24 ετών (95%) και στους απόφοιτους ανώτερων και ανώτατων σχολών.  

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Paramount καταθέτει νέα ανταγωνιστική προσφορά για τη Warner Bros Discovery

TV & Media / Η Paramount καταθέτει νέα ανταγωνιστική προσφορά για τη Warner Bros Discovery

Η εταιρεία ανέφερε ότι η πρότασή της αποτελεί «ανώτερη εναλλακτική» συγκριτικά με αυτήν της Netflix, προσφέροντας περισσότερα μετρητά άμεσα στους μετόχους και μεγαλύτερες πιθανότητες έγκρισης από τις ρυθμιστικές αρχές
LIFO NEWSROOM
Eurovision 2026: Αντιμέτωπη με πιθανές περικοπές στον προϋπολογισμό της η διοργάνωση

TV & Media / Eurovision 2026: Αντιμέτωπη με πιθανές περικοπές στον προϋπολογισμό της

Η αποχώρηση της Ισπανίας —μιας από τις «big five» χώρες που στηρίζουν τον διαγωνισμό— δημιουργεί την προοπτική μειωμένων χορηγιών και τηλεθέασης για το υπερθέαμα που προσελκύει εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως
LIFO NEWSROOM