Το Facebook κάνει ακόμη ένα βήμα για τη στήριξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, λανσάροντας το Facebook Shops, μια εικονική βιτρίνα που θα βοηθήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις την περίοδο του lockdown που τα φυσικά καταστήματα είναι κλειστά.


Η συγκεκριμένη υπηρεσία είναι ήδη διαθέσιμη σε αρκετές χώρες, ενώ πρόκειται για τη σημαντικότερη πρωτοβουλία της πλατφόρμας στον τομέα του e-commerce μέχρι σήμερα. Σκοπός της πρωτοβουλίας είναι να «κάνει τις αγορές ακόμη πιο άμεσες και να επιτρέψει στον οποιονδήποτε, από τον πιο μικρό επιχειρηματία μέχρι και τις μεγάλες αλυσίδες, να χρησιμοποιήσει τις εφαρμογές του Facebook προκειμένου να συνδεθεί με τους πελάτες του», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.

 

 


Οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων θα δημιουργούν ένα "κατάστημα" στη σελίδα τους, προσθέτοντας έναν κατάλογο προϊόντων τα οποία οι χρήστες θα βλέπουν και θα μπορούν να αγοράζουν. Η πρόσθεση των προϊόντων θα γίνεται είτε χειροκίνητα, είτε χρησιμοποιώντας το XML αρχείο του καταστήματος, σε περίπτωση που υπάρχει ήδη κάποιο e-shop. Η πληρωμή θα γίνεται είτε με redirect στο eshop του καταστήματος, είτε απευθείας από το checkout χαρακτηριστικό του Facebook και του Instagram.


Το Facebook Shops θα είναι ασφαλώς διαθέσιμο στη σελίδα στο Facebook αλλά και στο Instagram προφίλ της εταιρείας μέσα στο καλοκαίρι. Μάλιστα, στις Η.Π.Α. οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν τις αγορές τους κατευθείαν από την εφαρμογή και όχι μόνο από την ιστοσελίδα της εταιρείας.


Τέλος, ένα από τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του «κοινωνικού εμπορίου» είναι ότι δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ζητούν βοήθεια σε έναν πωλητή, κάνοντας ερωτήσεις και στέλνοντας μηνύματα μέσω WhatsApp, Messenger ή Instagram Direct.

 

Με πληροφορίες από ANSA/Wired