Στην κορυφή του κόσμου ο ελληνόκτητος στόλος

Στην κορυφή του κόσμου ο ελληνόκτητος στόλος Facebook Twitter
7

Στην κορυφή του κόσμου βρέθηκε και πάλι ο ελληνόκτητος στόλος που ήταν και αυτή τη χρονιά ο μεγαλύτερος σε χωρητικότητα της κατηγορίας gross tonnage ή dead weight tones, Παρότι σε αριθμό πλοίων είναι κάτω από Κίνα και Ιαπωνία.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου ο ελληνικής ιδιοκτησίας σ΄τολος φτάνει στα 4.894 πλοία και οι Έλληνες εφοπλιστές είναι πρώτοι στα δεξαμενόπλοια (1.217), δεύτεροι στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου (1.878) και δεύτεροι στα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου.

Σύμφωνα με το Lloyd's List ο πρώτος Έλληνας εφοπλιστής και 4ος στον κόσμο είναι

ο Γιάννης Αγγελικούσης που κατέχει 97 πλοία συνολικής χωρητικότητας 19,5 εκατ. τόνων.

Στους 100 ισχυρότερους εφοπλιστές του κόσμου είναι ακόμη 13 Έλληνε ςκαι συγκεκριμένα οι Πέτρος Παππάς (11ος), η Αγγελική Φράγκου (15η), 16ος ο Γιώργος Οικονόμου, 21ος ο Πήτερ Λιβανός, 25ος ο Γιώργος Προκοπίου, 48ος ο Θεόδωρος Βενιάμης, 50ος ο Κωνσταντίνος Κωνσταντακόπουλος, 54ος ο Νικόλαος Τσάκος, 67ος ο Ευάγγελος Μαρινάκης, 81ος ο Συμεών Παληός, 83ος ο Πήτερ Γεωργιόπουλος, 86ος ο Γιάννης Πλατσιδάκης και 97ος ο Δημήτρης Μελισσανίδης.

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φωτιές στην Πάτρα: Δορυφορικά δεδομένα δείχνουν αύξηση έως και 12°C στη θερμοκρασία εδάφους

Ελλάδα / Φωτιές στην Πάτρα: Δορυφορικά δεδομένα δείχνουν αύξηση έως και 12°C στη θερμοκρασία εδάφους

Η θερμοκρασία εδάφους εμφανίστηκε αυξημένη κατά 10-12°C στην Κάτω Αχαΐα και έως 8-10°C στην Πάτρα, στις περιοχές που κάηκαν, γεγονός που πιθανώς επηρεάζει το μικροκλίμα
LIFO NEWSROOM
Μύκονος: Σοβαρό ατύχημα με «γουρούνα» για τον δισεκατομμυριούχο Τομ Γκρίνγουντ

Ελλάδα / Μύκονος: Σοβαρό ατύχημα με «γουρούνα» για τον δισεκατομμυριούχο Τομ Γκρίνγουντ

Ο Τομ Γκρίνγουντ υπέστη πολλαπλά κατάγματα και έμφραγμα - Διακομίσθηκε στο Γενικό Νίκαιας όπου νοσηλεύεται στη ΜΕΘ - «Η εικόνα ενός καταρρέοντος ΕΣΥ δεν είναι αλήθεια», είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης - Το υπουργείο κατηγοριοποιεί τους ασθενείς με βάση την τσέπη, εμείς δεν αντιμετωπίσαμε έναν “δισεκατομμυριούχο πολυτραυματία” και κάναμε τα ίδια που κάνουμε σε όλες τις περιπτώσεις, απαντούν οι εργαζόμενοι
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Εφοπλιστής δεν είμαι, το θέμα όμως των εφοπλιστών είναι από τα πλέον σπεκουλαδόρικα και λαϊκίστικα τα οποία απασχολούν την ελληνική κοινωνία, και είναι ένα θέμα το οποίο ''πουλάει'' ώστε να κάνουμε φθηνή λαϊκή κατανάλωση. Όσοι κινούνται πέριξ του χώρου της ναυτιλίας αντιλαμβάνονται τι εννοώ, και με το κατάλληλο θεσμικό πλαίσιο θα μπορούσαν να συνεισφέρουν πολλαπλάσια στην εθνική οικονομία από όσα πράττουν σήμερα. Και κάτι ακόμη: όλοι γκρινιάζουν για την έλλειψη επενδύσεων και εργασιών. Αλλά όταν μιλάμε για προσέλκυση του εφοπλιστικού κεφαλαίου, κάποιοι κάνουν λες και συνομιλούμε με το σατανά τον ίδιο και δεν τον χρειαζόμαστε. Δηλαδή οι άλλες επενδύσεις τις οποίες (ματαίως) περιμένουμε να έρθουν θα είναι από ''καλύτερους'' ανθρώπους και άρα θα είναι και ευπρόσδεκτες;
Προς ενημέρωσή σας, ανεξαρτήτως σημαίας τα τελευταία 3 χρόνια ο κάθε πλοιοκτήτης με έδρα την Ελλάδα πληρώνει φόρο για τους κόρους ολικής χωρητικότητας του στόλου του. Φορολογία πάνω στη φορολογία μια και αυτόν το συγκεκριμένο φόρο κανονικά τον πληρώνει μόνο στη χώρα νηολόγησης. Είναι το πιο εύκολο πράγμα να μετακομίσει μια ναυτιλιακή στο εξωτερικό, ας τους αναγνωρίσουμε ότι δεν κάνουν το βήμα αυτό ελαφρά τη καρδία. Εύκολα μιλάμε για φορολογία, αν φορολογηθούν βαριά όλες οι επιτυχημένες επιχειρήσεις στην Ελλάδα (ανεξαρτήτως κλάδου) να δω τι θα μας μείνει στο τέλος. Ας φορολογήσουν το lifestyle, πισίνες, αυτοκίνητα, σπίτια, έξοδα ύψους χιλιάδων ευρώ και αφήστε τις επιχειρήσεις που από αυτές τρώει μαζί με ένα αφεντικό και πάρα πολύ κόσμος.