Στην κορυφή του κόσμου ο ελληνόκτητος στόλος

Στην κορυφή του κόσμου ο ελληνόκτητος στόλος Facebook Twitter
7

Στην κορυφή του κόσμου βρέθηκε και πάλι ο ελληνόκτητος στόλος που ήταν και αυτή τη χρονιά ο μεγαλύτερος σε χωρητικότητα της κατηγορίας gross tonnage ή dead weight tones, Παρότι σε αριθμό πλοίων είναι κάτω από Κίνα και Ιαπωνία.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου ο ελληνικής ιδιοκτησίας σ΄τολος φτάνει στα 4.894 πλοία και οι Έλληνες εφοπλιστές είναι πρώτοι στα δεξαμενόπλοια (1.217), δεύτεροι στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου (1.878) και δεύτεροι στα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου.

Σύμφωνα με το Lloyd's List ο πρώτος Έλληνας εφοπλιστής και 4ος στον κόσμο είναι

ο Γιάννης Αγγελικούσης που κατέχει 97 πλοία συνολικής χωρητικότητας 19,5 εκατ. τόνων.

Στους 100 ισχυρότερους εφοπλιστές του κόσμου είναι ακόμη 13 Έλληνε ςκαι συγκεκριμένα οι Πέτρος Παππάς (11ος), η Αγγελική Φράγκου (15η), 16ος ο Γιώργος Οικονόμου, 21ος ο Πήτερ Λιβανός, 25ος ο Γιώργος Προκοπίου, 48ος ο Θεόδωρος Βενιάμης, 50ος ο Κωνσταντίνος Κωνσταντακόπουλος, 54ος ο Νικόλαος Τσάκος, 67ος ο Ευάγγελος Μαρινάκης, 81ος ο Συμεών Παληός, 83ος ο Πήτερ Γεωργιόπουλος, 86ος ο Γιάννης Πλατσιδάκης και 97ος ο Δημήτρης Μελισσανίδης.

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πορεία υπέρ της Παλαιστίνης στην Αθήνα: Φωτοβολίδες έξω από την πρεσβεία του Ισραήλ

Ελλάδα / Πορεία υπέρ της Παλαιστίνης στην Αθήνα: Φωτοβολίδες έξω από την πρεσβεία του Ισραήλ

Οι διαδηλωτές κινήθηκαν μέσω κεντρικών οδών, πραγματοποιώντας μια συμβολική στάση έξω από την πρεσβεία των Ηνωμένων Πολιτειών, προτού καταλήξουν στον τελικό τους προορισμό, την πρεσβεία του Ισραήλ στο Ψυχικό
LIFO NEWSROOM
Δολοφονία στη Σκύδρα: «Είχε φαντασιώσεις ότι του έκανε ζημία, τον έβριζε» λένε συγγενείς του δράστη

Ελλάδα / Δολοφονία στη Σκύδρα: «Είχε φαντασιώσεις ότι του έκανε ζημία, τον έβριζε» λένε συγγενείς του δράστη

Οι διαφορές των δύο ανδρών σύμφωνα με τις πληροφορίες ήταν χρόνιες και για αυτό η οικογένεια του 72χρονου ήταν εξαρχής ανήσυχη μετά την εξαφάνισή του - Τι υποστηρίζει η κόρη του θύματος
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Εφοπλιστής δεν είμαι, το θέμα όμως των εφοπλιστών είναι από τα πλέον σπεκουλαδόρικα και λαϊκίστικα τα οποία απασχολούν την ελληνική κοινωνία, και είναι ένα θέμα το οποίο ''πουλάει'' ώστε να κάνουμε φθηνή λαϊκή κατανάλωση. Όσοι κινούνται πέριξ του χώρου της ναυτιλίας αντιλαμβάνονται τι εννοώ, και με το κατάλληλο θεσμικό πλαίσιο θα μπορούσαν να συνεισφέρουν πολλαπλάσια στην εθνική οικονομία από όσα πράττουν σήμερα. Και κάτι ακόμη: όλοι γκρινιάζουν για την έλλειψη επενδύσεων και εργασιών. Αλλά όταν μιλάμε για προσέλκυση του εφοπλιστικού κεφαλαίου, κάποιοι κάνουν λες και συνομιλούμε με το σατανά τον ίδιο και δεν τον χρειαζόμαστε. Δηλαδή οι άλλες επενδύσεις τις οποίες (ματαίως) περιμένουμε να έρθουν θα είναι από ''καλύτερους'' ανθρώπους και άρα θα είναι και ευπρόσδεκτες;
Προς ενημέρωσή σας, ανεξαρτήτως σημαίας τα τελευταία 3 χρόνια ο κάθε πλοιοκτήτης με έδρα την Ελλάδα πληρώνει φόρο για τους κόρους ολικής χωρητικότητας του στόλου του. Φορολογία πάνω στη φορολογία μια και αυτόν το συγκεκριμένο φόρο κανονικά τον πληρώνει μόνο στη χώρα νηολόγησης. Είναι το πιο εύκολο πράγμα να μετακομίσει μια ναυτιλιακή στο εξωτερικό, ας τους αναγνωρίσουμε ότι δεν κάνουν το βήμα αυτό ελαφρά τη καρδία. Εύκολα μιλάμε για φορολογία, αν φορολογηθούν βαριά όλες οι επιτυχημένες επιχειρήσεις στην Ελλάδα (ανεξαρτήτως κλάδου) να δω τι θα μας μείνει στο τέλος. Ας φορολογήσουν το lifestyle, πισίνες, αυτοκίνητα, σπίτια, έξοδα ύψους χιλιάδων ευρώ και αφήστε τις επιχειρήσεις που από αυτές τρώει μαζί με ένα αφεντικό και πάρα πολύ κόσμος.