Στη δημοσιότητα η λίστα με τα ελληνικά e-shops που δεν παρέδωσαν τις παραγγελίες σε πελάτες

Στη δημοσιότητα η λίστα με τα ελληνικά e-shops που δεν παρέδωσαν τις παραγγελίες σε πελάτες Facebook Twitter
0

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας καταναλωτή επέβαλε πρόστιμα σε σειρά επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shops) μετά από πλήθος καταγγελιών καταναλωτών πως δεν παρέδωσαν τα προϊόντα που είχαν αγοραστεί.

Τα πρόστιμα επιβλήθηκαν μετά από πλήθος καταγγελιών καταναλωτών που σύναψαν συμβάσεις εξ αποστάσεως με ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, ιδίως κινητών τηλεφώνων, σχετικά:


- με μη παράδοση των παραγγελθεισών συσκευών κινητής τηλεφωνίας παρά την καταβολή του τιμήματος,
- την αδυναμία επικοινωνίας με την επιχείρηση, η οποία είτε δεν απαντούσε καθόλου ή προέβαλε, σε κάποιες περιπτώσεις, αριθμούς τηλεφώνου που δεν ανταποκρίνονταν σε πραγματικούς τηλεφωνικούς αριθμούς της χώρας.

Σύμφωνα με τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, μετά από εκτεταμένη έρευνα επιβλήθησαν υψηλά χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 330.000 ευρώ, στις ακόλουθες ηλεκτρονικές επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας αιχμής, καθώς διαπίστωσε παραβάσεις των διατάξεων για τα δικαιώματα του καταναλωτή σε συμβάσεις από απόσταση καθώς και των διατάξεων περί αθέμιτων (και ειδικότερα παραπλανητικών) εμπορικών πρακτικών:

 ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ /  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ /  ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΥΨΟΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΣΕ €
1  Μ.ΠΑΡΛΕΠΟΣ ΜΟΝ.ΙΚΕ               www.a-mobiles.gr   100.000,00
2  MILA X ΜΟΝ.ΙΚΕ                        www.mxstore.gr       80.000,00

3  BSVA BUSINESS SALES ΙΚΕ        www.ubit.gr             70.000,00

4  E-MOBILE ENTERPRISE Μ. ΙΚΕ    www.emobile24.gr    70.000,00
5  ΚΑΛΑΡΩΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ                 www.clickstore.gr      10.000,00

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή διερευνά παρόμοιες υποθέσεις και εξετάζει την επιβολή διοικητικών κυρώσεων και σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων και προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, για τα οποία δέχτηκε πληθώρα καταγγελιών και για τις οποίες το καταναλωτικό κοινό θα ενημερωθεί με νεώτερη ανακοίνωση.

Για καταγγελίες σχετικά με φαινόμενα παράνομων και παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας κινητών τηλεφώνων, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μιλώντας ανοιχτά για όσα πολλές φορές μένουν στο περιθώριο ή αμφισβητούνται

Ελλάδα / The Upfront Initiative 2025: Καλεσμένοι-έκπληξη και δεκάδες προσωπικότητες στο φετινό συνέδριο

Περισσότεροι από 50 εκπρόσωποι του πολιτισμού, των επιχειρήσεων, της πολιτικής, των media, του ακτιβισμού και της κοινωνίας των πολιτών θα συζητήσουν ανοιχτά θέματα που αφορούν την ισότητα, τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη στους χώρους εργασίας αλλά και στην καθημερινή ζωή.
LIFO NEWSROOM
Νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ: Εργαζόμενοι και ασθενείς με εγκαύματα από ακτινοβολία UV σε χειρουργείο

Ελλάδα / Νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ: Εργαζόμενοι και ασθενείς με εγκαύματα από ακτινοβολία UV σε χειρουργείο

Αρκετοί εργαζόμενοι εμφάνισαν συμπτώματα όπως πονοκεφάλους, ζαλάδες και άλλες παρενέργειες, ενώ υπάρχει έντονη ανησυχία για τις πιθανές μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στην υγεία τόσο του προσωπικού όσο και των ασθενών
LIFO NEWSROOM
Μετς: Βίντεο από την στιγμή που ΙΧ στο οποίο βρέθηκε σορός άνδρα τυλίγεται στις φλόγες

Ελλάδα / Μετς: Βίντεο από την στιγμή που το αυτοκίνητο στο οποίο βρέθηκε σορός άνδρα τυλίγεται στις φλόγες

ο όχημα, το οποίο έφερε ξένες πινακίδες, φέρεται να ήταν σταθμευμένο για αρκετό καιρό στο σημείο, γεγονός που έχει προκαλέσει ανησυχία στους κατοίκους της περιοχής
LIFO NEWSROOM