ΣΕΤΕ: Συκοφαντίες τα δημοσιεύματα για απευθείας ανάθεση της καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό

ΣΕΤΕ: Συκοφαντίες τα δημοσιεύματα για απευθείας ανάθεση της καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό Facebook Twitter
ΣΕΤΕ: Συκοφαντίες τα δημοσιεύματα για απευθείας ανάθεση της καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό
0

Σκληρή γλώσσα από τον ΣΕΤΕ μετά τα δημοσιεύματα που τον θέλουν να αναλαμβάνει με απευθείας ανάθεση την καμπάνια του ελληνικού τουρισμού ύψους 32 εκατ. ευρώ.

Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, σε ανακοίνωσή του κάνει λόγο για συκοφαντικά και πρωτοφανή ψεύδη, αναφορικά με τα παραπλανητικά, όπως σημειώνει, δημοσιεύματα και τις ανυπόστατες δηλώσεις, ότι η Marketing Greece (MG) και ο ΣΕΤΕ ανέλαβαν την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού, με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, έναντι 32 εκατ. ευρώ.

«Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι ο ΣΕΤΕ, και η MG, δεν διεκδίκησε ποτέ στο παρελθόν, δεν ανέλαβε και ούτε σκοπεύει να το κάνει σήμερα ή στο μέλλον, καμία διαχείριση κονδυλίων του υπουργείου Τουρισμού ή του ΕΟΤ», τονίζει ο Σύνδεσμος.

Προσθέτει δε πως «Η μοναδική ανάθεση που έχει υπάρξει και είναι αναρτημένη στη Διαύγεια είναι το ποσό των 99.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για να μπορέσει η καμπάνια #greecefromhome -η εξαιρετική προωθητική ενέργεια της χώρας κατά τη διάρκεια του lockdown- να "τρέξει" στις διαδικτυακές πλατφόρμες του εξωτερικού».

Το διαχειριστικό όφελος της εταιρείας από αυτήν τη δράση επανεπενδύθηκε στην ενέργεια, μαζί με κεφάλαια της εταιρείας, για να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το αποτύπωμα της καμπάνιας. Όλα τα αποτελέσματα και τα οικονομικά στοιχεία της δράσης θα είναι αναρτημένα στο site της εταιρείας, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΕΤΕ.

Όπως επισημαίνεται, η Marketing Greece δεν έχει κανένα όφελος από την ανάθεση των 99.000 ευρώ, αλλά προσθέτει και δικά της κεφάλαια.

«Για όσους δεν γνωρίζουν, η MG, στα επτά χρόνια της λειτουργίας της, έχει επενδύσει για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού διεθνώς πάνω από 8,5 εκατομμύρια ευρώ, των μετόχων της και των εταιρειών που τη στηρίζουν, στο σύγχρονο πεδίο του digital marketing. Και φυσικά, έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν με το ελληνικό Δημόσιο, το 2015, εν μέσω capital controls και το 2019, προσφέροντας και πάλι δωρεάν υλικό και καμπάνιες», υπογραμμίζει ο ΣΕΤΕ.

Σε ό,τι αφορά το βίντεο για τη καμπάνια της χώρας στο εξωτερικό, το οποίο προβλήθηκε την Πέμπτη, 4 Ιουνίου, σε ειδική εκδήλωση παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, σημειώνεται ότι δημιουργήθηκε από τη Marketing Greece, τον Στηβ Βρανάκη και τον ΕΟΤ, πληρώθηκε εξ' ολοκλήρου από την MG και παραδόθηκε δωρεάν στην κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων.

Το κόστος του ελληνικού Δημοσίου για την καμπάνια είναι μηδενικό.

Επίσης, διευκρινίζεται πως ό,τι έχει να κάνει με το εάν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020 είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.

Τέλος, ο ΣΕΤΕ αναφέρει ότι «ο ελληνικός τουρισμός, οι επιχειρήσεις του, οι εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι που πλήττονται σφοδρά από την υγειονομική κρίση, δεν πρέπει και δεν μπορούν να γίνουν το πεδίο σύγκρουσης μικρών ή μεγάλων συμφερόντων και σκοπιμοτήτων».

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιάννης Καλλιάνος: «Το καλό παιδί τελείωσε, δεν σκαμπάζω από τις γλυκανάλατες ανακοινώσεις του Αττικόν»

Ελλάδα / Γιάννης Καλλιάνος: «Το καλό παιδί τελείωσε, δεν σκαμπάζω από τις γλυκανάλατες ανακοινώσεις του Αττικόν»

«Δεν φταις εσύ», ανέφερε ο μετεωρολόγος για τον Άδωνι Γεωργιάδη και αποκαλύπτει όλο το παρασκήνιο για την καθυστερημένη εισαγωγή του πατέρα του στη ΜΕΘ
NEWSROOM