Κορωνοϊός: Η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας για τις απουσίες των μαθητών

Κορωνοϊός: Η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας για τις απουσίες των μαθητών Facebook Twitter
Φωτ.: Eurokinissi
0

Στη δημοσιότητα δόθηκε η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας αναφορικά με τις απουσίες των μαθητών λόγω του κορωνοϊού.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου για τις απουσίες λόγω κορωνοϊού και ενόψει της επανέναρξης των μαθημάτων η αεγκύκλιος αναφέρει πως «κατόπιν ερωτημάτων σχετικά με τις απουσίες μαθητών/τριών λόγω του COVID-19, σας ενημερώνουμε ότι με απόφαση του οικείου Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών των σχολικών μονάδων, καταχωρίζονται αλλά δεν προσμετρώνται οι απουσίες από τα μαθήματα μαθητών/τριών έως πέντε εργάσιμων ημερών, που οφείλονται στη νόσηση από κορωνοϊό COVID-19, για το σχολικό έτος 2023-24».

Η ίδια ανακοίνωση αναφέρεται ότι «στην περίπτωση που ο/η μαθητής/τρια νοσηλευτεί αποδεδειγμένα σε νοσοκομείο λόγω νόσησης από κορωνοϊό COVID-19 οι απουσίες του καταχωρίζονται αλλά δεν προσμετρώνται για όλο το χρονικό διάστημα νοσηλείας του/της. Οι παραπάνω απουσίες είναι πέραν του προβλεπόμενου από τις γενικότερες ή ειδικότερες διατάξεις αριθμού απουσιών».

Τα μέτρα κατά του κορωνοϊού στα σχολεία

Σύμφωνα με τις χθεσινές οδηγίες του ΕΟΔΥ  και προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος μετάδοσης των λοιμώξεων του αναπνευστικού (λοιμώξεις από τον κορωνοϊό, γρίπη κ.α.) στο σχολικό περιβάλλον συστήνεται η τήρηση των ακόλουθων βασικών μέτρων από εκπαιδευτικούς, μαθητές και λοιπό προσωπικό των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης:

-Τακτικό πλύσιμο των χεριών

  • Όταν τα χέρια είναι εμφανώς λερωμένα (σαπούνι και νερό)
  • Πριν και μετά: Την προετοιμασία ή χορήγηση γεύματος, το γεύμα, τη χρήση της τουαλέτας
  • Το πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, θα ακολουθείται από προσεκτικό στέγνωμα με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων.
  • Εναλλακτικά, συστήνεται η εφαρμογή αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος.

-Καλός αερισμός των εσωτερικών χώρων διδασκαλίας. Συστήνεται να ανοίγονται τα παράθυρα τακτικά για τη βελτίωση του αερισμού.

-Αποφυγή ανεπαρκώς αεριζόμενων χώρων με συνωστισμό ατόμων (π.χ. διάδρομοι, σκάλες, χρήση ασανσέρ).

-Αποφυγή συγκεντρώσεων πολλών ατόμων – τήρηση φυσικών αποστάσεων.

-Αποφυγή αγγίγματος προσώπου, μύτης, ματιών και στόματος και πλύσιμο των χεριών καλά πριν και μετά από αυτό.

-Βήχας ή φτέρνισμα στον αγκώνα ή σε χαρτομάντιλο. Αν χρησιμοποιηθεί χαρτομάντιλο, θα πρέπει να πεταχτεί προσεκτικά μετά από μία μόνο χρήση και να ακολουθήσει πλύσιμο των χεριών.

-Εάν κάποιος/α μαθητής/τρια παρουσιάζει συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού (πονόλαιμο, βήχα, καταρροή) ή έχει θετικό αποτέλεσμα εργαστηριακού ελέγχου για αναπνευστικό παθογόνο όπως SARS-CoV-2, ιό γρίπης ή RSV, συστήνεται να παραμένει στο σπίτι και να περιορίσει τις επαφές του με άλλα άτομα.

Η παραμονή στο σπίτι συστήνεται μέχρι την υποχώρηση ή βελτίωση των συμπτωμάτων και την ολοκλήρωση τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών σκευασμάτων).

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αντιδράσεις για τα ρατσιστικά «ειδικά δρομολόγια» του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης – Διευκρινίσεις από ΕΛΑΣ

Ελλάδα / Αντιδράσεις για τα ρατσιστικά «ειδικά δρομολόγια» του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης – Διευκρινίσεις από ΕΛΑΣ

Η υπόθεση προκάλεσε έντονη συζήτηση και αντιδράσεις, με την Ελληνική Αστυνομία να εκδίδει επίσημη ανακοίνωση, στην οποία τονίζει ότι ουδέποτε συμμετείχε ή συναίνεσε σε διαδικασίες διακριτικής μεταχείρισης επιβατών
LIFO NEWSROOM
Αρχιμανδρίτης Μελχισεδέκ για την επικοινωνία του με τον «εγκέφαλο» της κρητικής μαφίας

Ελλάδα / Αρχιμανδρίτης Μελχισεδέκ για τις συνομιλίες στη δικογραφία: «Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα»

Τι απάντησε για την επιμονή του κατηγορουμένου να μεσολαβήσει, ώστε ο ίδιος να γίνει μητροπολίτης, αλλά και την ασυνήθιστη οικειότητα σε διάλογό τους, που αποκαλύπτεται στη δικογραφία
LIFO NEWSROOM
AI in Schools: Μητσοτάκης και Σαμ Άλτμαν σε διάλογο για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει την εκπαίδευση

Ελλάδα / Μητσοτάκης και Σαμ Άλτμαν σε διάλογο για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει την εκπαίδευση

Ο πρωθυπουργός έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην εκπαίδευση, προτείνοντας τη δημιουργία ενός εξατομικευμένου ψηφιακού δασκάλου για μαθητές που προετοιμάζονται για τις πανελλαδικές εξετάσεις
LIFO NEWSROOM
Ηγουμενίτσα: 18χρονος προσπάθησε να ταξιδέψει στην Ιταλία με ματσέτα, κατάνα και οπλοστάσιο

Ελλάδα / Ηγουμενίτσα: 18χρονος προσπάθησε να ταξιδέψει στην Ιταλία με ματσέτα, κατάνα και οπλοστάσιο

Κατά τη διάρκεια ελέγχου στον επιβατικό σταθμό της Ηγουμενίτσας, το Λιμενικό Σώμα εντόπισε ότι μετέφερε στις αποσκευές του ένα εντυπωσιακό οπλοστάσιο: αρκετές ματσέτες, μαχαίρια διαφόρων μεγεθών, ιαπωνικό «κατάνα» και άλλα
LIFO NEWSROOM