Γερανοί στους δρόμους της Αθήνας για τις λεωφορειολωρίδες

Γερανοί στους δρόμους της Αθήνας για τις λεωφορειολωρίδες Facebook Twitter
1

Γερανούς για τη φύλαξη των λεωφορειολωρίδων, και προσλήψεις νέων ελεγκτών κομίστρου για την αντιμετώπιση του προβλήματος της εισιτηριοδιαφυγής, επιστρατεύει η διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ) προκειμένου να αναστρέψει τη φθίνουσα πορεία και την απαξίωση των μέσων μαζικής μεταφοράς της πρωτεύουσας.

Σύμφωνα με τα Νέα, την ίδια στιγμή, με στόχο να συμπιέσει το λειτουργικό κόστος των συγκοινωνιακών επιχειρήσεων, προωθεί εκτεταμένες συγχωνεύσεις-ενοποιήσεις ομοειδών υπηρεσιών και τομέων, οι οποίοι σήμερα λειτουργούν ξεχωριστά ανά συγκοινωνιακό φορέα (Οδικές Συγκοινωνίες – Σταθερές Συγκοινωνίες).

Η διοίκηση του ΟΑΣΑ ανακοίνωσε, ότι επεξεργάζεται σχέδιο για την κυκλοφορία και ηλεκτρικών λεωφορείων στο κέντρο της Αθήνας με στόχο την μείωση της ρύπανσης. Επίσης, διερευνά την εγκατάσταση ειδικών συστημάτων στα τρόλεϊ που θα μετρούν την ατμοσφαιρική ρύπανση, καθώς και την εγκατάσταση στα λεωφορεία άλλων συστημάτων που ελέγχουν τη συμπεριφορά των κινητήρων τους και θα μειώνουν την κατανάλωση καυσίμων.

Στους δρόμους αναμένεται να βγουν και δέκα γερανοί που θα απομακρύνουν τα οχήματα τα οποία καταλαμβάνουν λεωφορειολωρίδες.

Για την αποτελεσματική φύλαξη των λεωφορειοδρόμων της Αττικής, των οποίων το συνολικό μήκος ανέρχεται σε περίπου 52 χιλιόμετρα, η διοίκηση του ΟΑΣΑ ετοιμάζεται να υπογράψει σχετικό μνημόνιο (με μετρήσιμα αποτελέσματα) με το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. 

Αντίστοιχο μνημόνιο, το οποίο θα περιλαμβάνει συγκεκριμένους αριθμητικούς στόχους, που θα αποτυπώνονται κάθε μήνα σε ειδικές αναφορές, αναμένεται να υπογραφεί και με τη Δημοτική Αστυνομία της Αθήνας.

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με το δημοσίευμα, η διοίκηση του ΟΑΣΑ προωθεί την πρόσληψη ενιαίου σώματος ελεγκτών κομίστρου και έχει ήδη ζητήσει την πρόσληψη 160 ελεγκτών, προκειμένου να ενισχυθεί ο έλεγχος των εισιτηρίων σε λεωφορεία και τρόλεϊ, ο οποίος σήμερα είναι υποτυπώδης και γίνεται μόνον από 20 ελεγκτές. 

Ελλάδα
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

1 σχόλια