Το Vanity Fair «αδειάζει» την Τζολί για το «πείραμα» με τα παιδιά που εξόργισε το διαδίκτυο

Το Vanity Fair «αδειάζει» την Τζολί για το «πείραμα» με τα παιδιά που εξόργισε το διαδίκτυο Facebook Twitter
2

Συνεχίζεται η κόντρα του περιοδικού «Vanity Fair» με την ηθοποιό Αντζελίνα Τζολί έπειτα και από τις αντιδράσεις που προκάλεσε η  συνέντευξη της στο περιοδικό, με αφορμή τον τρόπο που έγινε το casting για την πρωταγωνίστρια της ταινίας «First They Killed My Father».

Αν και η ηθοποιός ζήτησε από τη διεύθυνση του περιοδικού να ανασκευάσει το δημοσίευμά της, το «Vanity Fair» δεν κάνει πίσω και στέκεται στην απομαγνητοφώνηση της συνέντευξης.

Υπενθυμίζεται ότι στην εν λόγω συνέντευξη, μεταξύ άλλων, περιγράφεται ο αμφιλεγόμενος τρόπος που χρησιμοποίησε η Τζολί για να βρει την κατάλληλη πρωταγωνίστρια στο πρόσωπο της Srey Moch.

Όπως είχε χαρακτηριστικά γράψει το «Vanity Fair» για τις ανάγκες του casting, η Τζολί έψαξε σε ορφανοτροφεία, τσίρκο και σχολεία των παραγκουπόλεων της Καμπότζης αναζητώντας κυρίως παιδιά που είχαν βιώσει δυσκολίες στη ζωή τους.

Προκειμένου να βρουν την πρωταγωνίστρια της ταινίας, οι παραγωγοί έβαλαν ένα άγνωστο χρηματικό ποσό μπροστά τα παιδιά και τους ζήτησαν να σκεφτούν ένα λόγο για τον οποίο χρειάζονταν αυτά τα χρήματα.

Στη συνέχεια τα ενθάρρυναν να πάρουν τα χρήματα και να προσπαθήσουν φύγουν, με τη Τζολί να προσποιείται ότι τα πιάνει επ' αυτοφώρω. Σ' εκείνο το σημείο τα παιδιά κλήθηκαν να σκαρφιστούν ένα ψέμα για να δικαιολογηθούν. Ανάλογα με την ιστορία που θα έλεγαν και με το πώς θα αντιδρούσαν τα παιδιά, η παραγωγή θα έκανε την επιλογή της.

Οι αντιδράσεις που προκλήθηκαν μετά τη συνέντευξη ενόχλησαν την ηθοποιό που έσπευσε να απαντήσει στους επικριτές της λέγοντας πως η περιγραφή της σκηνής είχε απομονωθεί από το γενικότερο πλαίσιο της συζήτησης και πως έχει γίνει παρανόηση.

Σύμφωνα με την ηθοποιό, γονείς, κηδεμόνες και μέλη μη κυβερνητικών οργανώσεων, καθώς και γιατροί, ήταν παρόντες καθ 'όλη τη διάρκεια της κινηματογραφικής διαδικασίας, συμπεριλαμβανομένων των ακροάσεων.

Τόνισε, επίσης, ότι κανείς δεν τραυματίστηκε συμμετέχοντας στα γυρίσματα των σκηνών της ταινίας. «Κάθε μέτρο λήφθηκε για να εξασφαλιστεί η ασφάλεια, η άνεση και η ευημερία των παιδιών στην ταινία ξεκινώντας από τις ακροάσεις μέχρι την παραγωγή», ανέφερε στην αμερικανική HuffPost.

Η Τζολί, η οποία σκηνοθέτησε την ταινία, δήλωσε ότι το «παιχνίδι» που περιγράφηκε στο άρθρο ήταν μια άσκηση αυτοσχεδιασμού βασισμένη σε μια σκηνή από την ταινία. «Αισθάνομαι αναστατωμένη με το πώς μια άσκηση υποκριτικής σε έναν αυτοσχεδιασμό από μια πραγματική σκηνή της ταινίας, γράφτηκε σαν να ήταν ένα πραγματικό σενάριο», δήλωσε η ηθοποιός. «Η φράση ότι πραγματικά χρήματα ελήφθησαν από ένα παιδί κατά τη διάρκεια του κάστινγκ είναι ψευδής. Θα ήμουν εξοργισμένη αν αυτό είχε συμβεί», πρόσθεσε.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε την Πέμπτη, το περιοδικό αποκάλυψε ότι σε επικοινωνία που είχε μαζί του ο δικηγόρος της 42χρονης ηθοποιού κατηγόρησε τη δημοσιογράφο που πήρε τη συνέντευξη, Evgenia Peretz ότι έκανε λάθος.

Μάλιστα, ο δικηγόρος της Τζολί ζήτησε από το περιοδικό να αφαιρέσει όλη την παράγραφο που αναφέρεται στην οντισιόν από την ψηφιακή έκδοση, να ζητήσει συγγνώμη και να δημοσιεύσει μία δήλωση όπου να ξεκαθαρίζει ότι τα παιδιά δεν ξεγελάστηκαν.

Το «Vanity Fair», ωστόσο, αφού άκουσε τα ηχογραφημένα αποσπάσματα της συνέντευξης, αποφάσισε να πάρει το μέρος της δημοσιογράφου.

Επιπλέον, ανέβασε ένα απόσπασμα από την ηχογραφημένη συνομιλία της συνέντευξης. Σε αυτό, η Τζολί λέει ότι δεν ήταν παρούσα στις οντισιόν, αλλά οι υπεύθυνοι του casting είπαν στα παιδιά ότι «έρχεται μία κάμερα και θέλουμε να παίξουμε ένα παιχνίδι μαζί σας».

«Και το παιχνίδι για τον ρόλο ήταν "Θα βάλουμε κάποια χρήματα στο τραπέζι. Σκεφτείτε  ένα λόγο για τον οποίο χρειάζεστε αυτά τα χρήματα. Κάποιες φορές ήταν χρήματα, κάποιες φορές ένα μπισκότο (γέλια). Και τώρα πάρτε το. Και τότε τους πιάναμε.» αναφέρει το απόσπασμα που αποδίδεται σε λεγόμενα της Τζολί.

Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια άλλη αντίδραση από την πλευρά της ηθοποιού.

Πολιτισμός
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

προτομή της Νεφερτίτης Αίγυπτος Βερολίνο

Πολιτισμός / Βερολίνο: Η Νεφερτίτη είναι «αμετακίνητη» παρά τις εκκλήσεις της Αιγύπτου

Παρότι κατά καιρούς διατυπώνονται δημόσιες εκκλήσεις για επαναπατρισμό, το ίδρυμα που κατέχει το έργο υποστηρίζει ότι η προτομή είναι τόσο εύθραυστη ώστε να θεωρείται «αμετακίνητη»
LIFO NEWSROOM
Το ΚΠΙΣΝ «στολίζει» για τα Χριστούγεννα το Σάββατο 29 Νοεμβρίου στις 19:00 - Αναλυτικά το εορταστικό πρόγραμμα

Πολιτισμός / Το ΚΠΙΣΝ «στολίζει» για τα Χριστούγεννα στις 29 Νοεμβρίου - Αναλυτικά το εορταστικό πρόγραμμα

Συναυλίες, παραστάσεις, DJ sets, προβολές ταινιών, παγοδρόμιο - και πολλά ακόμη - θα περιλαμβάνονται στον φετινό χριστουγεννιάτικο κόσμο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
LIFO NEWSROOM
Aριάνα Γκράντε, ταχυδακτυλουργικές απάτες και η φετινή Χρυσή Άρκτος από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Aριάνα Γκράντε, ταχυδακτυλουργικές απάτες και η φετινή Χρυσή Άρκτος από αύριο στους κινηματογράφους

Το δεύτερο και τελευταίο μέρος του «Wicked», το τρίτο «Now You See Me» και η ταινία που έδωσε στον Νταγκ Γιόχαν Χάουγκερουντ το μεγάλο βραβείο της Μπερλινάλε ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια έκθεση με τα άγνωστα και σπάνια υφάσματα που σχεδίασε ο Άντι Γουόρχολ

Πολιτισμός / Μια έκθεση με τα άγνωστα και σπάνια υφάσματα που σχεδίασε ο Άντι Γουόρχολ

Για πρώτη φορά στην Ιταλία, εκτίθενται άγνωστες μέχρι σήμερα δημιουργίες του Άντι Γουόρχολ από τη δεκαετία του ’50, αποκαλύπτοντας μια σχεδόν άγνωστη πλευρά του καλλιτέχνη: εκείνη του γραφίστα μόδας και σχεδιαστή υφασμάτων.
LIFO NEWSROOM
Ο Τσάντγουικ Μπόουζμαν τιμάται μετά θάνατον με αστέρι στη Λεωφόρο της Δόξας του Χόλιγουντ

Πολιτισμός / Ο Τσάντγουικ Μπόουζμαν τιμάται μετά θάνατον με αστέρι στη Λεωφόρο της Δόξας του Χόλιγουντ

Η προσθήκη του ονόματος του Τσάντγουικ Μπόουζμαν στη Λεωφόρο της Δόξας θεωρείται μία από τις πιο συγκινητικές και δίκαιες αναγνωρίσεις της κινηματογραφικής βιομηχανίας
LIFO NEWSROOM