To trailer του Doctor Strange in the Multiverse of Madness είναι εδώ

To trailer του Doctor Strange in the Multiverse of Madness είναι εδώ Facebook Twitter
0

Τo Dr. Strange (2017) είναι μια από τις ταινίες για την οποία μπορεί να αισθάνονται περήφανοι εκεί στη Marvel. Πολύ πιο σύνθετο εικονογραφικά, με αφομοιωμένα δάνεια από προφανείς αλλά και αναπάντεχες ταινίες του σινεμά του φανταστικού, με μια αλτρουιστική προσέγγιση του ηρωισμού και μια τρίτη πράξη που σχολιάζει εμπνευσμένα τη λούπα που έχει πέσει το είδος, είναι αναμφίβολα μια από τις καλύτερες στιγμές του  franchise.

Το αναπόφευκτο σίκουελ της ταινίας πέρασε από σαράντα κύματα. Στόχος της παραγωγής ήταν μια ταινία που θα αξιοποιεί το μοτίβο του πολυ-σύμπαντος, το οποίο συστήθηκε ήδη με το WandaVision και το Spiderman:No Way Home, και η οποία θα έχει εντονότερο το στοιχείο του τρόμου. Ο σκηνοθέτης του πρώτου φιλμ Σκοτ Ντέρικσον ήταν μια κατάλληλη επιλογή για το task, καθώς, μεταξύ άλλων, έχει σκηνοθετήσει και το Sinister (2012). Ο Ντέρικσον είχε ξεκινήσει να προετοιμάζει την ταινία, μα στην πορεία αποχώρησε ειρηνικά, λόγω δημιουργικών διαφωνιών με την εταιρεία. Bρέθηκε άξιος αντικαταστάτης, στο πρόσωπο του Σαμ Ρέιμι, ο οποίος, πέραν του horror υπόβαθρου που διαθέτει, έχει αριστεύσει και στις κόμικ μεταφορές με την τριλογία του για τον Άνθρωπο Αράχνη στα ‘00s.

Κι ενώ η ταινία ήταν έτοιμη να βγει τον Μάρτιο, χρειάστηκαν εκτεταμένα επαναληπτικά γυρίσματα έξι εβδομάδων και έτσι η έξοδος της στις αίθουσες πήρε παράταση. Οι διαρροές θέλουν ο λόγος αυτής της επιστροφής στα πλατό να είναι η προσθήκη και άλλων χαρακτήρων, στο πλαίσιο των δυνατοτήτων που δίνει το concept του πολύ-σύμπαντος, αλλά ξέρετε πως λειτουργεί το διαδίκτυο. Οι κακές γλώσσες λένε ότι ο Ρέιμι έκανε τα δικά του και η παραγωγή θέλησε να συμμορφώσει το έργο με την δημιουργική γραμμή που ακολουθεί η πλειοψηφία των ταινιών του franchise μέσα στα χρόνια.

Το trailer που μόλις κυκλοφόρησε, πάντως, είναι ιδιαίτερα ελκυστικό. Όσοι είδατε το Spiderman:No Way Home, το έχετε παρακολουθήσει ήδη, καθώς είναι το «δωράκι» που μας επιφύλασσε η Marvel μετά τους τίτλους τέλους. Ανάμεσα στις απειλές που καλείται να αντιμετωπίσει ο Δρ. Στρέιντζ τώρα που άνοιξαν οι πύλες προς άλλα σύμπαντα, είναι και ο κακός του εαυτός – μια ενδιαφέρουσα ερμηνευτική πρόκληση για τον Κάμπερμπατς.

Η ταινία αναμένεται να κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους στις 6 Μαϊου του 2022.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του με Argerich, Κουρεντζή, Nagano και Gheorghiu 

Πολιτισμός / Argerich, Κουρεντζής, Nagano, Gheorghiu: Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του

Ο οργανισμός που άλλαξε τον πολιτιστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας βρίσκεται στην πιο εξωστρεφή φάση του και υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα πρόγραμμα γεμάτο σημαντικές διεθνείς συμμετοχές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM
Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM