Σοφία Παυλίδου: Πέρασαν 3 χρόνια από τη βία που είχα υποστεί - «Η κοινωνία δεν ήταν έτοιμη»

Σοφία Παυλίδου: Πέρασαν 3 χρόνια από τη βία που είχα υποστεί - «Η κοινωνία δεν ήταν έτοιμη» Facebook Twitter
Sofia Pavlidou/Instagram
0

Με μία ανάρτησή της στο Instagram, η ηθοποιός Σοφία Παυλίδου, έστειλε το δικό της μήνυμα σε σε όσους έχουν υποστεί οποιαδήποτε μορφή κακοποίησης. 

Υπενθυμίζεται ότι η ηθοποιός είχε καταγγείλει, πριν από τρία χρόνια, περιστατικό βίας στον εργασιακό της χώρο. Συγκεκριμένα, είχε καταγγέλλει πως είχε πέσει θύμα άγριου ξυλοδαρμού και χυδαίας εξύβρισης από τον συνάδελφό της Μάνο Παπαγιάννη, με τον οποίο συμπρωταγωνιστούσε σε παράσταση. 

Η επίθεση, σύμφωνα με όσα είχε καταγγείλει, είχε συμβεί μέσα στο θέατρο Χυτήριο και η ηθοποιός, μετά το περιστατικό, είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο. 

«Πέρασαν τρία χρόνια από τότε που μίλησα για το περιστατικό βίας που είχα υποστεί στον εργασιακό μου χώρο. Μαζί μου κι άλλη μια συνάδελφος που είχε υποστεί βία από τον ίδιο άνθρωπο στο παρελθόν και βρήκε το θάρρος να το ομολογήσει μετά την καταγγελία μου», αναφέρει στην ανάρτησή της η Σοφία Παυλίδου.

«Δε μου πέρασε ούτε στιγμή απ' το μυαλό να μην υπερασπιστώ το δίκιο μου και να μην καταγγείλω το γεγονός.
Τότε πέρα απ' τους άνθρωπος του χώρου που μου έλεγαν να μην το καταγγείλω θυμάμαι ήταν κι ο διευθυντής της αστυνομίας του τμήματος που έκανα τη μήνυση, που με φώναξε στο γραφείο του μετά την κατάθεση μου και μου ζήτησε να του περιγράψω τι συνέβη ,έδειξε πόσο λυπάται με το ύφος του, κοίταξε τις μελανιές μου και με ρώτησε  "Είσαι σίγουρη; Αυτά τραβάνε χρόνια στα δικαστήρια. Μπλέκεις!" Ναι ήμουν και είμαι σίγουρη πως έκανα το σωστό», αναφέρει η ηθοποιός. 

«Μου στέλνετε μηνύματα και με ρωτάτε αν τώρα αισθάνομαι δικαιωμένη. Δικαιωμένη αισθάνομαι από την πρώτη στιγμή στα μάτια των παιδιών μου κι αυτό μου αρκεί! Δυο εφήβους, που πέρασαν δύσκολα τότε, αλλά τους έδειξα με τη στάση μου πως δεν θα επιτρέπουν σε κανέναν να θίγει την αξιοπρέπεια τους. Η κοινωνία τότε δεν ήταν έτοιμη κι αυτό το ένιωσα στο πετσί μου», γράφει συμπληρώνοντας πως είναι χαρούμενη για την εξέλιξη της κοινωνίας. 

«Χαίρομαι που τα social δίνουν βήμα στο θύμα κι όχι στο θύτη. Ανακουφίζομαι που τόσοι άνθρωποι βρίσκουν το θάρρος να ομολογήσουν πως έχουν υποστεί κακοποίηση ,όποιας μορφής κι εμείς με τη σειρά μας τους αγκαλιάζουμε από καρδιάς. Αναγκάστηκα τότε να σεβαστώ την πραγματικότητα και να μην ασχοληθώ με όλους αυτούς που επιλέγουν το σκοτάδι. Κατάπια την ντροπή μου, γιατί ντροπή αισθανόμουν γι' αυτό που μου είχε συμβεί και κατάφερα να εμπνεύσω τους ανθρώπους που με πίστεψαν ,με εμπιστεύτηκαν και μου άνοιξαν την ψυχή τους στέλνοντας μου μηνύματα στα προσωπικά μου social media Τότε συνειδητοποίησα πως υπάρχει πολύς πόνος εκεί έξω.»


«Δεν ήμουν μόνη! Πολλοι μου αναφέρετε πως το πέρασα μόνη...Δεν είχα τους ανθρώπους του χώρου αλλά δεν ήμουν μόνη! ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ/Η», τονίζει η Σοφία Παυλίδου. 

«Μαχόμαστε τώρα όλοι μαζί, ο καθένας απ' το σημείο του, για τη θεραπεία των ψυχών της κοινωνίας μας. Κάθε φορά που ανησυχείς σκέψου πως είμαστε πολλοί και απολύτως στοχοπροσυλωμενοι στο φως. Βγάλε τον πόνο από μέσα σου και πρόσθεσε το δικό σου φως!», καταλήγει η ανάρτηση. 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ
Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Η Τζούλια Ρόμπερτς, ο αγγελικός Κιάνου Ριβς και ο δαιμονικός Ίθαν Χοκ από αύριο στους κινηματογράφους

Η προκλητική δημιουργία του Λούκα Γκουντανίνο «After the Hunt», ο Χρυσός Φοίνικας του Παναχί, το «Good Fortune», το «Black Phone 2» και 4 ακόμα ταινίες στο κινηματογραφικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Πολιτισμός / Εβδομάδα μόδας στο Ριάντ: «Καρφιά» από την εγγονή της Vivienne Westwood για τη συμμετοχή του οίκου

Ο οίκος Vivienne Westwood υπερασπίστηκε την παρουσία του στη Σαουδική Αραβία, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για «ευκαιρία πολιτισμικού διαλόγου και αμοιβαίας κατανόησης»
LIFO NEWSROOM
«Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

Πολιτισμός / «Τιτανικός»: Πώς ένα τρέιλερ τεσσάρων λεπτών βοήθησε την ταινία να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα blockbusters

«Τα διακυβεύματα ήταν τεράστια. Όλοι ήμασταν σε ένταση. Είχαμε ξοδέψει πέντε χρόνια και 200 εκατομμύρια δολάρια» - Ο παραγωγός του «Τιτανικού» γράφει για την εποχή δημιουργίας της ταινίας που «έσπασε» ταμεία και απέσπασε 11 βραβεία Όσκαρ
LIFO NEWSROOM