Το πρωτοφανές με το φόρεμα Zara των 45 ευρώ - Ξεπούλησε, έγινε θέμα διεθνώς και απέκτησε λογαριασμό στο Instagram

Το πρωτοφανές με το φόρεμα Zara των 45 ευρώ - Ξεπούλησε, έγινε θέμα διεθνώς και απέκτησε λογαριασμό στο Instagram Facebook Twitter
6

Πώς ένα φόρεμα Zara με τιμή 39.99 λίρες κατάφερε να συζητηθεί από το BBC μέχρι τους New York Times, στην Βρετανία μόνο ξεπουλάει εδώ και μήνες και έφτασε να έχει μέχρι δικό του λογαριασμό στο Instagram; 

Η απάντηση κρύβεται σε διάφορους λόγους αλλά δεν διαφέρει πολύ από οποιοδήποτε άλλο ρούχο της συγκεκριμένης αλυσίδας καταστημάτων, που χωρίς να διαφημιστεί ιδιαιτέρως, καταλήγει στην ντουλάπα εκατομμυρίων γυναικών παγκοσμίως. Ακόμη και στην Ελλάδα, που το αγοραστικό κοινό είναι σαφώς μικρότερο από το βρετανικό, κατά καιρούς διάφορα κομμάτια Zara κατακλύζουν τους δρόμους και κυρίως τα social media. 

Όλα ξεκίνησαν όταν η εταιρία Zara κυκλοφόρησε το λευκό φόρεμα με το μαύρο πουά, που για απροσδιόριστο μέχρι στιγμής λόγο, εκατοντάδες γυναίκες θεώρησαν must για την γκαρνταρόμπα τους. Το ρούχο άρχισε αστραπιαία να φοριέται ευρέως, να φωτογραφίζεται ακατάπαυστα και να γίνεται έτσι viral της μόδας και άρθρο σε ξένα μέσα ενημέρωσης, με τους  New York Times να το ανακηρύσσουν «ως το φόρεμα που κατέκτησε την Βρετανία».

Το πρωτοφανές με το φόρεμα Zara των 45 ευρώ - Ξεπούλησε, έγινε θέμα διεθνώς και απέκτησε λογαριασμό στο Instagram Facebook Twitter

To πώς όμως έφτασε ένα ρούχο κόστους μόλις 40 λιρών -περίπου 45 ευρώ- να γίνει από αντικείμενο (καταναλωτικού) πόθου, θέμα ανάλυσης από μελετητές είναι κάτι σχετικά πρωτόγνωρο. Το αξιοσημείωτο δε, είναι πως παρόλο που ήδη κυκλοφορεί σε αμέτρητα ίδια αντίγραφα, οι γυναίκες δεν σταματούν να το αγοράζουν. Και παρόλο που πολλές δηλώνουν άκρως εκνευρισμένες που έγινε τόσο δημοφιλές, επίσης αρνούνται να το αποχωριστούν, δοκιμάζοντας πλέον «εναλλακτικές» για να συνεχίσουν να το φορούν- κάποιες το συνδυάζουν με εξεζητημένα αξεσουάρ, άλλες κάνουν μεταποιήσεις στο σχέδιο και μερικές αποφάσισαν να του αλλάξουν μέχρι χρώμα, για να μην αναγνωρίζεται. 


Βλέποντας το φόρεμα παντού γύρω της, πριν από λίγο καιρό η στιλίστρια Faye Oakenfull δημιούργησε τον λογαριασμό @Hot4theSpot, που είναι αφιερωμένος στο περίφημο «The Dress», όπως είναι πλέον διάσημο. Την σελίδα ακολουθούν ήδη περισσότερα από 13.000 άτομα, με τις φωτογραφίες να δείχνουν το φόρεμα σε πολλές και διαφορετικές εκδοχές. Η 28χρονη θεωρεί πως ο λόγος που έγινε τόσο δημοφιλές και δεκάδες γυναίκες μπαίνουν πλέον στη διαδικασία μεταποίησης είναι «για να το κάνουν πιο δικό τους».


Την άποψή της συμμερίζεται και η καθηγήτρια Carolyn Mair, συγγραφέας του «The Psychology of Fashion». «Το φόρεμα ταιριάζει σε κάθε σωματότυπο. Αν σου αρέσει να παίζεις συντηρητικά, το φοράς φαρδύ αλλά είναι ευέλικτο, οπότε μπορείς να προσθέσεις ζώνη και να αλλάζεις τα παπούτσια ή τα κοσμήματα για να τροποποιείς την εικόνα του», εξηγεί. «Ο κόσμος μεταποιεί το φόρεμα γιατί θέλουν να ακολουθούν την μόδα αλλά ταυτόχρονα να διατηρούν μια μοναδικότητα. Η μόδα έχει ένα δίλημμα, από την μία θέλουμε να ταιριάζουμε, γι' αυτό την ακολουθούμε, αλλά από την άλλη θέλουμε και να ξεχωρίζουμε», προσθέτει η ίδια. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

META - A story ?‍♀️ @jessikaeve

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Hot 4 The Spot (@hot4thespot) στις

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Just the classic ‘how many of you turned up to work in the same dress?’ to start your hump day @moo

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Hot 4 The Spot (@hot4thespot) στις

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

“There’s too many” @lauraannedawes

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Hot 4 The Spot (@hot4thespot) στις

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

So Taste of London essentially just turned into a Dress flash mob. Thanks for these @giloscope @imbeingerica (pretty sure there’s still more to come) ??

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Hot 4 The Spot (@hot4thespot) στις

Πολιτισμός
6

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά του Παρθενώνα: «Μυστική και εντατική εκστρατεία» για την επιστροφή τους, αποκαλύπτει επιστολή ακτιβιστών

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: «Μυστική και εντατική εκστρατεία» για την επιστροφή τους, αποκαλύπτει επιστολή ακτιβιστών

Η δεξιά βρετανική ομάδα εκφράζει μάλιστα «ανησυχία» πως μπορεί πράγματι, η επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα, να πραγματοποιηθεί στο προσεχές μέλλον και απειλεί με νομικές προσφυγές
LIFO NEWSROOM
Η Nan Goldin συγκλονίζει στην Aρλ: «Αυτό που συμβαίνει στη Γάζα είναι η πρώτη γενοκτονία σε live μετάδοση»

Πολιτισμός / Η Nan Goldin συγκλονίζει στην Aρλ: «Αυτό που συμβαίνει στη Γάζα είναι η πρώτη γενοκτονία σε live μετάδοση»

Την Τρίτη 8 Ιουλίου, στο Ρωμαϊκό Θέατρο της Αρλ, η Αμερικανίδα φωτογράφος Nan Goldin καταδίκασε τον πόλεμο στη Γάζα, προκαλώντας έντονη αντιπαράθεση με τους φιλοϊσραηλινούς θεατές.
LIFO NEWSROOM
Η Ρέινορ Γουιν απαντά στις κατηγορίες ότι επινόησε την ιστορία του best seller της

Πολιτισμός / Η Ρέινορ Γουιν απαντά στις κατηγορίες ότι επινόησε την ιστορία του best seller της

Η Ρέινορ Γουιν υπερασπίζεται τα απομνημονεύματά της, δημοσιεύει ιατρικά έγγραφα και καταγγέλλει «παραπλανητική και άδικη» δημοσίευση από την Observer – Η φιλανθρωπική οργάνωση PSPA τερμάτισε τη συνεργασία της
LIFO NEWSROOM
Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Η πρώτη ταινία του αναγεννημένου διευρυμένου σύμπαντος της DC, ο υβριδικός μεταμεσονύκτιος χαβαλές του «Dangerous Animals» και το χιτσκοκικό «Spellbound», με την ονειρική σεκάνς ανθολογίας που σχεδίασε ο Σαλβαδόρ Νταλί, ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μάικλ Ντάγκλας: «Δεν έχω καμία πρόθεση να ξαναπαίξω – Έπρεπε να σταματήσω»

Πολιτισμός / Μάικλ Ντάγκλας: «Δεν έχω καμία πρόθεση να ξαναπαίξω – Έπρεπε να σταματήσω»

Ο 80χρονος ηθοποιός και παραγωγός δηλώνει ότι είναι ευτυχισμένος μακριά από το κινηματογραφικό πλατό, μετά από σχεδόν 60 χρόνια αδιάκοπης δουλειάς – «Μου αρκεί να βλέπω τη σύζυγό μου να παίζει»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Σιγά το φόρεμα! Προς τι αυτος ο πανικος;!; Να πω ότι είναι και κανένα φοβερό ντιζάιν, πάει στο καλό.. Ή εγώ είμαι τελειως κακόγουστη, ή οι γυναίκες έχουμε χάσει κάθε μέτρο πλέον και ακολουθούμε τυφλά τις απανταχού «influencers» που πριν απ το Instagram δε τις ήξερε κανένας και τώρα θησαυρίζουν αβέρτα από τη βλακεία,την ανασφάλεια και τη ματαιοδοξία μας..
Η άλλη θέλει και να ψωνίζει από τα ZARA, και να είναι φτηνό, αλλά και μοναδικό για να μη νιώθει ότι φοράει τα ίδια με τη μάζα. Δυο λέξεις για σένα, κοπελιά : υψηλή ραπτική, αν κι εκεί ακόμα χρυσοπληρώνουν για μοναδικά ρούχα και πολλές φορές πέφτουν θύματα αντιγραφών.