Πριγκίπισσα Βεατρίκη: Την πρώτη φωτογραφία του μυστικού γάμου της μοιράστηκε ένας ανθοπώλης

Πριγκίπισσα Βεατρίκη: Την πρώτη φωτογραφία του μυστικού γάμου της μοιράστηκε ένας ανθοπώλης Facebook Twitter
0

Η πριγκίπισσα Βεατρίκη παντρεύτηκε χθες τον Εντοάρντο Μαπέλι Μότζι, υπό άκρα μυστικότητα στο Κάστρο του Γουίνδσορ.

Το ζευγάρι επρόκειτο να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας τον Μάιο, ωστόσο τα σχέδια άλλαξαν και τελικά παντρεύτηκαν σε μια ιδιωτική τελετή στο Γουίνδσορ.

Η πριγκίπισσα Βεατρίκη έδωσε όρκους πίστης με τον Ιταλό μεγιστάνα ακινήτων, Εντοάρντο Μαπέλι Μότσι προχωρώντας στον πρώτο «κρυφό» βασιλικό γάμο εδώ και 235 χρόνια.

Αν και οι καλεσμένοι ήταν ελάχιστοι, από τη βασιλική οικογένεια, παραβρέθηκαν η βασίλισσα Ελισάβετ με τον πρίγκιπα Φίλιππο, οι γονείς και η αδελφή της νύφης. Ωστόσο, ο ανθοπώλης του Γουίνδσορ δεν παρέλειψε να δώσει κάποιες πληροφορίες για τον γάμο στα social media. Σε ανάρτησή του στο Instagram αποκάλυψε τα λουλούδια που κοσμούσαν την τελετή.

 Το ζευγάρι επέλεξε μωβ και ροζ σύνθεση με τα αγαπημένα λουλούδια της Βεατρίκης. Ο γάμος πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής στο βασιλικό παρεκκλήσι στο Royal Lodge του Γουίνδσορ που είναι επίσης γνωστό ως παρεκκλήσι της βασίλισσας Βικτωρίας.

Η Βεατρίκη είναι η μια κόρη του πρίγκιπα Άντριου -ο οποίος τον τελευταίο καιρό βρίσκεται στη δίνη του σκανδάλου Έπσταϊν- και της Σάρα Φέργκιουσον.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM