Ο Τζόνι Ντεπ απαντά για τις οικονομικές υπερβολές, το διαζύγιο με την Άμπερ Χερντ και τα παιδιά του

Ο Τζόνι Ντεπ απαντά για τις οικονομικές υπερβολές, το διαζύγιο με την Άμπερ Χερντ και τα παιδιά του Facebook Twitter
0

Να αποκαταστήσει μερικές από τις φήμες και τις εικασίες σχετικά με την ταραχώδη προσωπική ζωή του αποφάσισε ο Τζόνι Ντεπ, που μίλησε ανοιχτά για τα οικονομικά του προβλήματα και τις δικαστικές υποθέσεις. 

Σε συνέντευξή του στο περιοδικό Rolling Stone μίλησε, μεταξύ άλλων, για το διαζύγιό του με την Άμπερ Χερντ, τις αναρίθμητες αγωγές αλλά και τους ισχυρισμούς πως ξοδεύει αστρονομικά ποσά χρημάτων. 

«Έφτασα όσο πιο χαμηλά μπορούσα να φτάσω. Το επόμενο βήμα ήταν, "Θα πας κάπου με τα μάτια σου ανοιχτά και θα φύγεις με τα μάτια κλειστά. Δεν άντεχα τον καθημερινό πόνο κάθε μέρα», είπε ο διάσημος ηθοποιός, αναφερόμενος στην συναισθηματική του κατάσταση εν μέσω ενός αποτυχημένου γάμου και ταυτόχρονα μιας οικονομικής κατάρρευσης. 

Παρόλο που το διαζύγιό του με την Άμπερ Χερντ οριστικοποιήθηκε τον Αύγουστο του 2016 -μετά από μια έντονη δικαστική διαμάχη και τις κατηγορίες της Χερντ για κακοποίηση, τις οποίες ο ίδιος αρνήθηκε- τα νομικά του προβλήματα συνέχιζαν να κλιμακώνονται. 


Τον Ιανουάριο του 2017, ο Τζόνι Ντεπ έκανε μήνυση στους πρώην μάνατζερ του, Τζόελ και Ρόμπερτ Μάντελ από την The Management Group (TMG), υποστηρίζοντας πως διαχειρίστηκαν λάθος τα χρήματά του, κοστίζοντάς του πολλά εκατομμύρια. Οι ίδιοι, από την πλευρά τους, απάντησε επίσης με μήνυση, λέγοντας πως ο Ντεπ ήταν εκείνος που ξόδεψε όλα του τα χρήματα σε υπερβολές. Στην σχετική αγωγή, η TMG ισχυρίζεται πως ο ηθοποιός ξόδευε 30.000 δολάρια το μήνα μόνο για κρασί και πως πλήρωνε έναν ηχολήπτη να του λέει τα λόγια στα γυρίσματα από τις ταινίες, ώστε να μην χρειάζεται να αποστηθίζει. 

Στη συνέντευξή του, ο 55χρονος ηθοποιός δεν αρνείται τους ισχυρισμούς σχετικά με τον ηχολήπτη, αλλά σπεύδει να ξεκαθαρίσει πως δεν τον χρησιμοποιούσε επειδή δεν ήθελε να μαθαίνει απ' έξω το σενάριο. Αντιθέτως, δουλειά του ήταν, να παίζει συγκεκριμένους ήχους ώστε ακούγοντάς τους, ο Ντεπ να εκφράζει εκείνη τη στιγμή συναισθήματα με το βλέμμα. 

«Έχω γκάιντες, ένα μωρό που κλαίει και βόμβες που εκρήγνυνται. Όλοι αυτοί οι ήχοι δημιουργούν μια αλήθεια. Μερικοί από τους μεγαλύτερους ήρωες [που υποδύθηκα] ήταν σε σιωπηλές ταινίες. Έπρεπε να είναι πίσω από το βλέμμα. Και θεωρώ πως αν δεν υπάρχει αλήθεια στο βλέμμα, δεν έχει καμία σημασία τι στο διάολο λένε οι λέξεις», λέει χαρακτηριστικά ο Τζόνι Ντεπ. 

Ο Τζόνι Ντεπ απαντά για τις οικονομικές υπερβολές, το διαζύγιο με την Άμπερ Χερντ και τα παιδιά του Facebook Twitter
Στο πλατό του «The Brave», το οποίο σκηνοθέτησε ο Ντεπ το 1997.

Όσο για το ποσό που ξόδευε σε κρασιά, παραδέχεται πως οι φερόμενοι αριθμοί είναι πολύ μικρότεροι από όσα ξόδευε πραγματικά. «Είναι προσβλητικό να λες πως ξόδευα 30.000 δολάρια σε κρασί. Επειδή ήταν πολλά περισσότερα», αναφέρει ο ίδιος. 

Στην αγωγή της TMG αναφέρεται επίσης πως ο Ντεπ ξόδεψε 3 εκατομμύρια δολάρια για σκορπιστούν οι στάχτες του στενού φίλου του, του διάσημου δημοσιογράφου Χάντερ Τόμσον, από ένα ειδικά σχεδιασμένο κανόνι στο Άσπεν του Κολοράντο, μετά τον θάνατό του τον Φεβρουάριο του 2005. 

Ο Τζόνι Ντεπ, που υποδύθηκε στον Τόμσον στην ταινία «Fear and Loathing in Las Vegas» του 1998, λέει πως επίσης το συγκεκριμένο ποσό είναι αναληθές. «Παρεμπιπτόντως, δεν ήταν 3 εκατομμύρια δολάρια για να εκτινάξω τον Χάντερ στον ουρανό. Ήταν 5 εκατομμύρια δολάρια», εξηγεί. 

Ο Τζόνι Ντεπ απαντά για τις οικονομικές υπερβολές, το διαζύγιο με την Άμπερ Χερντ και τα παιδιά του Facebook Twitter
Επί σκηνής με τον Μέριλιν Μάνσον, το 2017.

Εκείνο όπως, που όπως λέει, του κόστισε περισσότερο συναισθηματικά ήταν ο αντίκτυπος που είχαν όλα αυτά στα παιδιά του -την 19χρονη κόρη του, Λίλι-Ρόουζ, και τον 16χρονο γιο του, Τζακ- και τη γνώμη τους για αυτόν. «Ο γιος μου έμαθε πως ο πατέρας έχασε όλα του χρήματα από κάτι παιδιά στο σχολείο. Αυτό δεν είναι σωστό», λέει ο ηθοποιός. 

Νιώθοντας πεσμένος και ανήμπορος να «αντέξει τον πόνο», ο Τζόνι Ντεπ ξεκίνησε περιοδεία με τη μπάντα του, τους Hollywood Vampires, και μετά αποφάσισε να ακολουθήσει τα βήματα του φίλου του, Χάντερ Τόμσον, και να γράψει τα απομνημονεύματά του με μια παλιά γραφομηχανή. 

«Έβαζα μια βότκα το πρωί και ξεκινούσα να γράφω μέχρι που γέμιζαν τα μάτια μου δάκρυα και δεν έβλεπα πια τις σελίδες. Προσπαθούσα να καταλάβω τι είχα κάνει για να το αξίζω αυτό. Προσπάθησα να είμαι καλός με όλους, να τους βοηθάω, να είμαι ειλικρινής απέναντι σε όλους... Η αλήθεια είναι το πιο σημαντικό για μένα. Και πάλι, όλα αυτά έγιναν», καταλήγει ο ηθοποιός. 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Μουσική / Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Cycladic Identity», ιστορίες και παραμύθια του νησιού, οι μελωδιές Τζιωτών μουσικών, η προφορική παράδοση και η μυθολογία συγκεντρώθηκαν σε μια σειρά podcast που θα μπορεί κάθε επισκέπτης της Κέας να ακούσει ενώ περιηγείται σε πλατείες, μονοπάτια, παραλίες, στα δρομάκια της Ιουλίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
The Cenci Family: Το ελληνικό θέατρο ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη 

Πολιτισμός / The Cenci Family: Το ελληνικό θέατρο ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη 

Μετά τη μεγάλη επιτυχία και το τριπλό sold out του πρότζεκτ «The Artaud Diptych» την περασμένη άνοιξη στο THE TANK THEATER της Νέας Υόρκης, η διεθνής Ελληνίδα σκηνοθέτις Ιόλη Ανδρεάδη επιστρέφει με νέα παράσταση τον προσεχή Μάιο στο φημισμένο θέατρο του Μανχάταν, σκηνοθετώντας για πέμπτη συνεχή σεζόν στη σημαντικότερη θεατρική πόλη του κόσμου.
NEWSROOM
«Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο»

Πολιτισμός / «Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο»: Η νέα μεγάλου μήκους ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ κάνει πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη

Στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Tribeca, και συγκεκριμένα στο τμήμα “Escape from Tribeca” που φιλοξενεί τις πιο ιδιαίτερες και αταξινόμητες δουλειές δημιουργών απ’ όλο τον κόσμο, θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ.
NEWSROOM
Γιορτή Βιβλίου 2024

Πολιτισμός / Η γιορτή Βιβλίου επιστρέφει στο Μουσείο Μπενάκη

Το bazaar βιβλίου θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 26 Απριλίου μέχρι και την Κυριακή 28 Απριλίου 2024 στο ισόγειο του κτιρίου Πειραιώς 138, μαζί με παρουσιάσεις βιβλίων και δωρεάν ξεναγήσεις στις εκθέσεις. Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα.
NEWSROOM
Η Βιτρίνα της Κριεζώτου. Ένας καλλιτέχνης προτείνει.

Πολιτισμός / Ένα οργιαστικό ανοιξιάτικο σκηνικό από την Ελένη Κανελλοπούλου στη Βιτρίνα της Κριεζώτου

Tην Πέμπτη 18 Απριλίου στις 19:00, το Πωλητήριο της Πινακοθήκης Γκίκα παρουσιάζει τριαντάφυλλα, παπαρούνες και λεμόνια που μπλέκουν με φυλλώματα πάνω στον πηλό στο πλαίσιο της σειράς παρουσιάσεων «Η Βιτρίνα της Κριεζώτου. Ένας καλλιτέχνης προτείνει».
NEWSROOM